Master în Publicitate

Raffles Milano - International Fashion and Design School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Master în Publicitate

Raffles Milano - International Fashion and Design School

Zece luni uimitoare. Zece agenții de nivel înalt în teatrul de lectură, câte una în fiecare lună. Zece șanse unice de a învăța prin a face, cot-la-cot cu cele mai bune. Raffles Milano Masters: cineva a venit cu ei în cele din urmă.

De ce?

Monolitul se rupe. Publicitatea caută noi modalități de a ajunge la oameni, care sunt mai vigilenți și mai puternici decât în ​​trecut. Odată, au fost destui bani și câteva materiale media. Astăzi este exact opusul și din blocul solid de reguli și metode din trecut, acum trebuie să progresăm rapid spre o publicitate care poate curge ca un lichid în toate spațiile oferite de tehnologie.

Oportunități profesionale

Nu vrem să ridicăm călăii de căi teoretice construite în altă parte de alții, ci de agenți de publicitate activi, eficienți și responsabili care sunt gata să-și asume povara fiecărei etape de dezvoltare a unei idei, de la briefing la publicare și de colectare de feedback. La sfârșitul cursului, elevii vor putea să găsească o muncă în grupuri importante din Italia și din străinătate, companii de servicii, birouri de consultanță, precum și ONG-uri și institute de cercetare, precum și să accepte provocarea și să-și înființeze propria afacere.

Care ar trebui să participe

Acest curs este destinat elevilor cu o diplomă de prim nivel și / sau experiență profesională în domenii legate de designul imaginii, publicitatea, comunicarea și marketingul și, în general, pentru toți cei care consideră că comunicarea este o alegere profesională viabilă și un ajutor puternic pentru creșterea individuală . Participanții includ, de asemenea, copywriteri, directori de artă și directori de cont ale agențiilor viitorului, dar și manageri de comunicare corporatiști care aspiră.

Curriculum

Dacă doriți să ajungeți la vârf, învățați de la cei care sunt deja acolo. Studenții noștri au șansa de a dobândi o viziune complet rotunjită a noilor abordări în ceea ce privește construirea mărcii, lucrând alături de profesioniștii care conduc calea pe piața actuală. Cursul analizează tehnicile de comunicare care susțin marca, inclusiv unele care sunt mai puțin frecvente - dar cruciale - cum ar fi managementul crizelor și metodele de apărare împotriva branding-ului fals. La sfârșitul cursului, studenții vor avea o apreciere clară a stării de artă a publicității.

Subiecte

  • Briefing
  • Analiza caracteristicilor produsului.
  • Tehnici de stimulare a ideilor.
  • Copiere-scriere.
  • Direcția artei.
  • Layout și storyboard.
  • Prezentare.
  • Viabilitatea ideii (capacitatea de campanie).
  • Producție.

Promovări

Pentru calitatea și eficacitatea modelului său didactic, acest curs Masters a fost aprobat de:

68292_ENDORSMENT_PRODUCTDESIGN.jpg

Design lectori

Învățarea directă de la practicieni este cea mai bună modalitate de a ridica cele mai avansate viziuni și metode de la sursă. Spre deosebire de maeștrii convenționali, Maeștrii Raffles Milano aduc cunoștințe direct în teatrul de lectură, în timp ce zece luni ocupă zece agenții de lideri de pe piață.


Proiect
M

Proiect
DLVBBDO
Agentie de publicitate
dlvbbdo.com
Proiect
Ogilvy

Lectori în metodă

Există câteva tipuri de cunoștințe și abilități practice și teoretice care nu pot fi învățate peste noapte, dar au nevoie de îndrumare personalizată. Niciodată nu știți când veți avea nevoie de ele, dar un lucru este sigur: veți face.

Metodă
Giovanni Pelloso
Istoric și critic
giovannipelloso.Linkedin

firmele

În aproape treizeci de ani de activitate, Grupul Raffles a construit o rețea substanțială de parteneri care participă la cursurile noastre de trei ani și Masterat. Reputația acestor firme și calitatea relațiilor pe care le-au dezvoltat cu ei sunt o garanție a unei întâlniri fertile între educație și afaceri.

Adidas, Aigner, Bstrong>master@raffles-milano.it>strong>master@raffles-milano.it00, Raffles Milano îi invită pe elevi să se întâlnească cu una dintre marile personalități care merg pe scena designului, stilului și culturii de design. Audierea poveștilor și a ideilor care influențează piața și determină modul nostru de gândire - direct din gura calului - este o oportunitate uimitoare care adaugă substanță la programele noastre academice. Iată ordinea de zi a întâlnirilor pentru anul următor.strong>master@raffles-milano.itNumărul maxim de studenți care se pot înscrie în fiecare dintre cursurile noastre este de 20.strong>master@raffles-milano.itîn două faze. Prima selecție este o examinare bazată pe documentația primită de la student. Dacă cererea îndeplinește cerințele, un interviu individual este aranjat împreună cu conducătorul de curs.strong>master@raffles-milano.itn considerare toate elementele care contribuie la profilul unui individ: portofoliu, studii anterioare, experiență de lucru, activități extracurriculare și scrisori de prezentare.strong>master@raffles-milano.ite:strong>master@raffles-milano.itistic și / sau profesional,strong>master@raffles-milano.it>lista de studii anterioare,strong>master@raffles-milano.iti atelierele la care a participat,strong>master@raffles-milano.itimba engleză,strong>master@raffles-milano.itate pentru studenții italieni sau alți studenți din statele membre ale UE,strong>master@raffles-milano.itata taxei de cerere de 100 euro.strong>master@raffles-milano.ittie 2017, toți candidații pot trimite documentația de înscriere la strong>master@raffles-milano.itles-milano.it" target="_blank" rel="noreferrer noopener">strong>master@raffles-milano.it

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să completați formularul "Cerere de informații".

Taxe

  • Elevii din Uniunea Europeană și EFTA:
    15.000 euro (total, inclusiv taxe).
    Taxă de înscriere: 3.000 de euro
    Taxă de școlarizare: 12.000 euro
  • Studenți din afara Uniunii Europene:
    19.000 euro (total, inclusiv taxe).
    Taxă de înscriere: 3.000 de euro
    Taxă de școlarizare: 16.000 euro
  • Taxă de aplicare:
    Candidații care doresc să se înscrie la cursurile noastre trebuie să plătească o taxă de participare de 100 de euro.
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Italiană


Ultima actualizare January 12, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Noem. 2018
Duration
Durata
10 luni
Cu normă întreagă
Price
Preţ
15,000 EUR
Locations
Italia - Milano
Data începerii: Noem. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Noem. 2018
Italia - Milano
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Price
Studenți din Uniunea Europeană și AELS (total, inclusiv impozite); 19000 euro Studenți din afara Uniunii Europene (total, inclusiv impozite).