Master în Marketing

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală

MS în programul de marketing, un program STEM desemnat

Marketingul eficient pe piața dinamică și complexă de astăzi necesită o gândire strategică sofisticată care să se potrivească creativ cu capacitățile unice ale unei firme, cu oportunități de piață profitabile, bazate pe analiza solidă a datelor de piață și pe implementarea coordonată a politicilor de produs, de stabilire a prețurilor, distribuție și promovare.

Master of Science în program de studii de marketing se concentrează pe dezvoltarea riguroasă a acestor competențe pentru a pregăti profesioniștii de marketing actual și aspirant pentru a juca roluri de conducere în domeniul de marketing. Programul cuprinde cursuri de fundație pentru afaceri (nouă credite), cursuri de bază necesare pentru marketing (șase credite), cursuri selective (șase credite) și electives (nouă credite), pentru un total de 30 de credite.

Curriculum

Pentru a vizualiza descrierile cursurilor pentru fiecare din cursurile de Marketing din lista de mai jos, asigurați-vă că vizitați catalogul de cursuri online pentru a afla mai multe despre fiecare curs.

Total 30 de credite acordate în următoarele domenii:

Cursuri de afaceri (9 credite)

  • Fundamente economice ale afacerilor (1,5 credite)
  • Înțelegerea situațiilor financiare (1,5 credite)
  • Contabilitate pentru deciziile manageriale (1,5 credite)
  • Fundamentele managementului financiar (1,5 credite)
  • Analiza datelor

Cursuri de bază de marketing (6 credite)

Crearea valorii clienților (1,5 credite)
Gestionarea mixului de marketing (1,5 credite)
Seminar în cercetarea de marketing (3 credite)

Cursuri selective de bază pentru marketing (6 credite - Selectați 2 din 3)

Management Strategic al Brandului (3 credite)
Strategie de comunicare în marketing (3)
Gestionarea produselor inovatoare și a întreprinderilor noi (3 credite)

Elective de marketing (9 credite - Selectați 3)

Marketing și Internet (3 credite)
Măsurarea și analiza pieței (3 credite)
Subiecte speciale

Costurile programului

Costul total estimat pentru participarea la MS în programul de marketing STEM desemnat pentru anul universitar 2018-2019 este detaliat în graficul de mai jos. Această diagramă se bazează pe un student care a obținut 18 credite în primul an și 12 credite în anul doi. Costurile dvs. reale vor varia în funcție de numărul de credite pe care le luați în fiecare semestru și de câte semestre veți lua pentru a finaliza programul. Trebuie să aveți cel puțin 9 credite pentru fiecare dintre primele trei semestre pentru a vă menține un statut de absolvent full-time.

Suma facturii de școlarizare pe semestru va varia în funcție de numărul de ore de credit pentru care vă înregistrați. Rata de școlarizare de bază pentru anul universitar 2018-2019 este de 1.559 USD pe oră de credit.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Syracuse University’s Martin J. Whitman School of Management combines the resources of a large university with small class sizes and highly individualized attention to offer students the best possible ... Citeste mai mult

Syracuse University’s Martin J. Whitman School of Management combines the resources of a large university with small class sizes and highly individualized attention to offer students the best possible learning experience. Students study under the leadership of exceptional faculty members, highly esteemed as world-class scholars and researchers. Citește mai puţin