Master în Marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Marketingul este o sarcină cheie de gestionare, care este crucială pentru succesul profesioniștilor de afaceri de mâine. La Lincoln, veți fi învățați de practicieni și cadre universitare cu experiență, oferindu-vă posibilitatea de a dezvolta o cunoaștere aprofundată a teoriei de marketing și șansa de a dezvolta abilitățile de planificare, gândire strategică și manageriale necesare pentru a vă progresa cariera.

Ca parte a Lincoln International Business School, veți avea ocazia să participați la o serie impresionantă de prelegeri din partea managerilor din industrie și a profesioniștilor din domeniul afacerilor. Legăturile noastre puternice din industrie informează curriculumul despre acest program și sunteți încurajat să vă stabiliți și să vă creați o rețea de contacte proprii.

Puteți începe acest program în septembrie sau februarie. Vă rugăm să contactați Scoala pentru mai multe detalii lbs@lincoln.ac.uk

Repere

  • Veți avea ocazia de a experimenta activitățile din industrie / marketing prin proiecte și vizitarea programelor vorbitorilor.
  • Veți avea ocazia să aflați despre marketingul digital și social media prin inițierea și analizarea proiectelor live.

Cum studiați

MSc Marketing este conceput pentru a reflecta practicile actuale de marketing și gândirea în cadrul disciplinei academice, inclusiv interdependența tot mai mare a competențelor necesare în acest sector. Modulele de pe acest program au fost concepute pentru a încorpora evoluțiile actuale din industria de marketing.

Elevii studiază șapte module obligatorii de bază și au posibilitatea de a selecta un modul opțional suplimentar. Elevii pot apoi să progreseze pentru a realiza etapa finală de disertație a programului. Disertația este concepută pentru a încuraja inovația și Pathways variate pentru produsul final evaluat. În acest sens, disertația este un proiect extins care poate găzdui o gamă de activități independente.

Module de bază

  • Comportamentul consumatorului
  • Finante si Contabilitate
  • Marketingul relațiilor globale
  • Marketing internațional și clienți
  • Comunicări de marketing
  • Metode de cercetare și design
  • Marketing digital

Elevii au, de asemenea, posibilitatea de a selecta un modul opțional așa cum este prezentat în fila Module. Modulele opționale vor funcționa până la selectarea a cel puțin 10 elevi. Ordinările de programare pot limita disponibilitatea modulelor pentru unii studenți. Deoarece opțiunile reflectă interesele cercetării personalului, acestea se pot modifica în timp din cauza disponibilității personalului.

Acest program este disponibil pentru începutul lunii februarie. Elevii care se înscriu la începutul lunii februarie pentru acest program vor fi oferite modulele de bază, dar electives vor fi restricționate. Disponibilitatea opțiunilor va fi supusă numerelor studenților, orarelor și constrângerilor legate de personal.

Pentru MSc Marketing Studenții vor alege unul de la:

  • Proiect de consultanță în grup
  • Antreprenoriatul internațional

Cum sunteți evaluați

Metodele de evaluare pentru module individuale reflectă o varietate de abordări teoretice și practice și rezultate ale învățării. În unele cazuri, studenții vor avea ocazia să se negocieze cu privire la modul în care pot îndeplini cel mai bine rezultatele învățării, asigurându-se că există un element de alegere individuală.

Metodele de evaluare variază în diferite componente și module pentru a oferi studenților cea mai bună oportunitate de a efectua și de a reuși. Examinări orale, examene cu alegere multiplă asistate de computer, prezentări, misiuni sunt exemple ale varietății în metodele de evaluare utilizate pe parcursul acestui program.

Evaluarea feedbackului

Politica University of Lincoln privind feedback-ul de evaluare vizează să se asigure că cadrele didactice universitare vor reveni prompt la evaluări în curs - de obicei în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii.

Cerințe de intrare

Gradul de diplomă sau echivalent.

Studenții internaționali vor solicita limba engleză la IELTS 6.0 cu cel puțin 5,5 în fiecare element sau echivalentul http://www.lincoln.ac.uk/englishrequirements

University of Lincoln oferă studenților străini (non-UE, Marea Britanie) care nu îndeplinesc cerințele de intrare directă pentru un curs de studii postuniversitare opțiunea de a finaliza un program de pregătire în cadrul Centrului Internațional de Studii al Universității. Pentru a afla mai multe, vizitați http://www.lincoln.ac.uk/isc

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities.

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities. Citește mai puţin