Master în Marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Masterul nostru vă va oferi o cunoaștere aprofundată a marketingului atât din perspectivă academică, cât și din punct de vedere al practicienilor, permițându-vă să abordați provocările de marketing în moduri critice și creative. Programul este conceput pentru a ajuta pe cei din disciplinele generale de afaceri sau de management să se dezvolte în profesioniști inovatori de marketing care pot conduce decizii strategice în crearea de produse și servicii de succes.

Prezentarea programului

Masterul nostru în Marketing vă va oferi o înțelegere teoretică a comportamentului consumatorului, a metodelor de cercetare de marketing și a managementului de marketing, precum și a competenței și creativității pentru a aplica aceste cunoștințe în situații de marketing reale. Programul vă va oferi, de asemenea, oportunități ample de a construi abilități manageriale cheie, cum ar fi comunicarea și acțiunea independentă, prin activități de grup și prezentări individuale. Masteratul încorporează tendințele actuale și emergente în teoria și practica de marketing pentru a vă oferi cunoștințele și competențele bazate pe cercetare, cerute de companii și angajatori.

Structura programului

Primul termen (septembrie-decembrie) al programului va consta într-o săptămână cuprinzătoare de întâmpinare, urmată de patru cursuri de bază. În al doilea semestru (ianuarie-mai) veți avea posibilitatea de a alege patru cursuri opționale care vă vor permite să vă adaptați studiile spre cariera aleasă. Disertația finală este scrisă pe perioada verii (iunie-august) și este supravegheată de un supervizor academic. În ansamblu, programul nostru este structurat cu un accent pe carieră, permițând studenților să studieze aspecte legate de marketing legate de interesele lor și de profesia dorită.

Link-uri industriale

Masterul nostru atrage o gamă largă de practicieni de marketing și academicieni din întreaga lume, permițându-vă să beneficiați de expertiza lor pe tot parcursul studiilor. Vorbitorii anteriori au inclus și vicepreședintele Ogilvy

Clasamente

117319_ScreenShot2019-06-25at3.32.52PM.png

Oportunități de carieră

Masterul nostru vă va pregăti pentru o gamă largă de poziții de afaceri și de agenție în domeniul marketingului, brandingului, strategiei digitale și a relațiilor publice. Absolvenții noștri ocupă de obicei roluri variate precum managerul de marketing, directorul publicitar, managerul de brand, coordonatorul de comunicații și analistul de marketing. Programul de Master este foarte apreciat de către angajatorii de conducere care încearcă în mod regulat să recruteze absolvenții noștri. Studenții anteriori au obținut funcții deținute de firme precum Boston Consultancy Group, Google și Skyscanner.

Rezultatele învățării

Destinat absolvenților unei discipline generale de afaceri sau de management, programul își propune să producă marketeri critici și reflectorizanți și pune accentul pe integrarea teoriei și practicii cu abilitățile și cunoștințele cerute de angajatori. Acest program își propune să ofere studenților:

  • O apreciere critică a marketingului atât din perspectiva academică, cât și din perspectiva practicanților
  • O înțelegere aprofundată și echilibrată a fundamentelor teoretice ale marketingului, alături de aplicațiile actuale și emergente ale practicanților în aplicațiile din managementul marketingului, analiza deciziilor de marketing, comportamentul consumatorilor și metodele de cercetare de marketing
  • Competența și creativitatea pentru abordarea marketingului și a problemelor prin abordări flexibile, adaptabile și inovatoare
  • O înțelegere a modului în care se realizează cercetări calitative și cantitative și se aplică aceste cunoștințe în contextul unui studiu major, cum ar fi o disertație
  • O oportunitate de a interacționa și de a studia cu o serie de studenți și de a exercita abilități multiple de management, inclusiv comunicare, acțiune independentă și lucrul în echipă
  • O oportunitate de a dezvolta abilități intelectuale și de studiu transferabile, care vor încuraja o atitudine pozitivă față de dezvoltarea personală continuă și învățarea pe tot parcursul vieții

Cerințe de intrare

Intrarea la programele noastre MSc este puternic competitivă. Puteți crește șansele unei aplicări reușite prin depășirea cerințelor minime ale programului. Cerințe academice Aveți nevoie de o diplomă de diplomă de primă clasă din Marea Britanie sau 2: 1 de la o universitate bună într-unul din subiectele de mai jos sau o calificare echivalentă în străinătate. Pregătire academică

  • O diplomă de licență într-un subiect de afaceri sau de management este necesar în mod normal.
  • Vor fi luați în considerare, de asemenea, candidații cu diplome în științe sociale, comunicații, relații publice și mass-media sau în domenii legate de arte.
  • Cei care au o diplomă de diplomă foarte bună în alte domenii disciplinare vor fi luați în considerare cu condiția ca ei să fi studiat o diplomă cu un anumit conținut de marketing.
  • Cererile de la studenții maturi cu experiență semnificativă în managementul de marketing sau de calificările profesionale acceptabile vor fi luate în considerare individual.

Susținerea aplicației dvs. Nu este necesară o experiență de lucru relevantă, dar poate crește șansele de acceptare. Preferința va fi acordată celor care au grade peste cerințele minime, datorită concurenței puternice pentru locurile din acest program. Aplicații de la studenții actuali Studenții finali de anul final sunt bineveniți să se aplice, atâta timp cât studiile vor fi finalizate înainte de data începerii programului MSc.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

At the heart of a university with a 400 year heritage that is consistently rated one of the world's best, and centrally located in one of Europe's most stunning business and cultural capitals the Univ ... Citeste mai mult

At the heart of a university with a 400 year heritage that is consistently rated one of the world's best, and centrally located in one of Europe's most stunning business and cultural capitals the University of Edinburgh Business School offers an experience that few can rival. Citește mai puţin