Master în Marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Master în Marketing

Printr-o combinație de analiză și creativitate, Master în Marketing vă va ajuta să îmbunătățiți luarea deciziilor de marketing într-o manieră aplicabilă și managerială, permițându-vă să vă poziționați ca un brand uman puternic pe piața profesioniștilor de marketing, pentru lucrurile pe care le avem pentru a învăța înainte de a le putea face, învățăm prin a le face (Aristotel, Etica Nichomachean, Cartea a II-a).

Durata programului MSc în Marketing este de 12 luni și cursurile sunt ținute în timpul săptămânii, în timpul seriilor.

115518_44750656_10156955165013092_973527966262755328_n.jpg

Repere ale programului

Un accent pe învățarea aplicată: Programul este conceput în mod intenționat pentru a oferi în mod continuu studenților oportunități de a testa relevanța practică a subiectelor de marketing predate. Prin activitatea de proiect, analiza studiilor de caz și a aplicațiilor software elevii sunt încurajați să aplice teoria asupra datelor de afaceri reale.

Curriculum inovatoare: Programul oferă trei cursuri integrative unice care o diferențiază de orice alt Master în Marketing gradul de pe piață:

1) Cursul de Inginerie de Marketing implică analiza și planificarea de marketing asistată de calculator. Elevii lucrează cu date și informații de marketing pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea deciziilor de marketing.

2) Cursul Marketing Metrics introduce studenții la importanța responsabilității de marketing, descrie în detaliu semnificația și activitatea analitică a măsurii cheie de performanță în marketing și prezintă studenților o foaie de parcurs pentru selectarea măsurilor de marketing adecvate, ținând seama de deciziile specifice legate de marketing.

3) Proiectul de Consultanță angajează studenții cu un proiect real de consultanță de marketing cu o organizație de clienți în care studenții nu se confruntă doar cu provocări concrete de marketing, ci sunt, de asemenea, imersați în contextul de lucru din lumea reală.

După finalizarea programului, participanții trebuie să poată:

  • Demonstrați cunoștințele despre rolul marketingului în organizațiile de conducere și gestionare
  • Transferați cu ușurință abilitățile practice și instrumentele de marketing către pozițiile de marketing profesionale.
  • Aplicați corpurile relevante de cunoștințe de marketing la probleme de marketing simple și complexe.
  • Aplicați metoda științifică în abordarea fenomenelor de marketing.
  • Combinați deciziile bazate pe opinii cu luarea deciziilor bazate pe date.
  • Gândiți-vă strategic asupra piețelor, ofertelor de produse și servicii
  • Analizați clienții, concurenții și mediul intern al companiei într-un mod creativ și măsurat.
  • Proiectați, implementați și tangibil evaluați programele de marketing.

115519_10636304_10152739716568092_7330692673167211540_n.jpg

Procesul de admitere

Două opțiuni de aplicat:

1. Aplicația online (completați formularul de cerere, scanați și trimiteți documentele, apoi trimiteți copiile originale către ALBA) Formularul de cerere ALBA, inclusiv două fotografii recente

2. Formularul de înscriere pe suport de hârtie (disponibil pentru descărcare prin intermediul aplicației online) trimite la birou împreună cu copiile originale

Candidații care urmează să fie luați în considerare pentru MSc în programul de marketing trebuie să prezinte următoarele documente:

  • Formularul de cerere ALBA, inclusiv fotografia recentă în format jpeg (sau două fotografii tipărite)
  • Două scrisori de recomandare care pot fi trimise online sau utilizând formularele tipărite (în limba greacă) - (în limba engleză)
  • Transcrieri oficiale, precum și copii certificate de grade de la fiecare grad universitar, absolvent sau profesional dobândite. Solicitanții, care nu pot obține o transcriere oficială într-un termen rezonabil, pot trimite o fotocopie a transcrierilor neoficiale ca înlocuitor temporar pentru a accelera procesul de evaluare
  • Dovada de competență în limba engleză. Candidații sunt obligați fie să dețină proficiența, fie să ia TOEFL (scorul minim 100 codul ALBA 0942) sau IELTS (scorul minim 7.0), cu excepția cazului în care diploma de licență a fost acordată de o instituție academică de limbă engleză
  • Trei eseuri
  • Primirea depunerii [60 €] a taxei de cerere nerambursabilă (contul Alpha Bank nr. 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC) COD: CRBAGRAAXXX) (VISA sau MASTERCARD)

Aplicațiile cu unul sau mai multe documente care lipsesc nu vor fi procesate înainte de primirea acestor documente. Admiterea la program este decisă de Comitetul de admitere pe baza calificărilor și a personalității și angajamentului reclamantului.

Taxe de școlarizare pentru anul curent de intrare: 12.500 € plătite în rate. Burse speciale de până la 40% pentru taxele de școlarizare și o rată fixă de 400 € / lună (într-un apartament mobilat - toate facturile incluse) pentru cazarea studenților internaționali.

Termenul limită pentru următoarea rundă de admitere:
sfârșitul lunii mai


Termenul final de admitere pentru studenții internaționali care solicită VISA educațională: sfârșitul lunii mai

ALBA acceptă cereri pe tot parcursul anului

burse de studiu

Bursele sunt disponibile pentru studenții internaționali. Dacă doriți să vedeți dacă sunteți eligibilă, completați acest site de formular.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

ALBA Graduate Business School at The American College of Greece was founded in 1992 and operates under the auspices of the business community, an association of corporations and institutional organiza ... Citeste mai mult

ALBA Graduate Business School at The American College of Greece was founded in 1992 and operates under the auspices of the business community, an association of corporations and institutional organizations, currently numbering more than 90 members. Citește mai puţin