Master în marketing politic și comunicarea corporativă

Generalități

Programul de descriere

Master include excursii și vizite educative instituții politice, cum ar fi Palacio de la Moncloa (întotdeauna în funcție de disponibilitatea agendei complexe în perioada anului universitar).

De masterat în Marketing politic și Corporate Communications la Universitatea Catolică din Valencia , este singurul maestru oficial în specialitatea sa în Valencia și oferă o tăiere - formare de margine pentru cei care dețin sau aspiră să aibă politici și responsabilități de guvernare în diferite instituții sociale și instituțiile publice ale societății.

Dintr-o abordare umanistă și interdisciplinară, cu o bază științifică și tehnologică puternică, acest maestru acoperă cu deficit de asigurare completă a calității ofertei educaționale care există în prezent în ceea ce privește dimensiunile fundamentale și universale de management, leadership și Guvernul la toate nivelurile politice, cu scopul de a educa dobândi nu numai abilitățile tehnice, ci, de asemenea, viziunea, prudența și obiceiul de a bazându-ne.

Scopuri

  • O înțelegere interdisciplinară a modului politic interacțiune cu acțiune de comunicare și de marketing în guvern și electorale contexte.

  • Analizează principalele scenarii de conflict care trebuie să se confrunte cu liderii instituțiilor politice.

  • O modalitate practică de a aplica cunoștințele dobândite prin analizarea și soluționarea cazurilor.

  • Dobândească abilități de a investiga Științe Politice și Politica de comunicare și competențe instituționale.

  • Dezvoltarea abilităților de comunicare și a științei în domeniul Științe Politice.

Adresat

Absolvenți de facultate interesați de comunicare instituțională și de marketing și management politic, direcția și conducerea politicilor publice.

Facultate

  • Dr. D. Ginés Marco Perles (director de Master și decan al Facultății de Filosofie a UCV)
  • Fran D. Carrillo (director de fabrică al discursurilor)
  • Dr. D. Salvador Enguix (medic de comunicare și delegat al La Vanguardia în CV)
  • D. Antonio de nr (director de comunicare al Air Nostrum)
  • Dra. ADN-ul. Pilar García Lombardia (IESE Business School profesor)
  • Dr. D. Carlos Maria Moreno (Dr. Ramón Llull de U.)

Oamenii care aspiră manageriale responsabilități în diferite instituții politice ale societății vin aproape fără excepție, oferind programe de formare în tehnicile de organizare și conducere. Dar nu este ușor de găsit, printre cursurile și programele oferite de obicei, una care are o abordare profund umanist și interdisciplinar, cu o bază științifică și filosóficasólida.

Există o lipsă de pregătire în ceea ce privește dimensiunile fundamentale și universale de conducere și guvernare a tuturor nivelurilor politice ale societății. Educați viziune lipsa, prudență și obiceiul de a bazându-ne.

Master „s Studii in marketing politic si Comunicare de la Universitatea Catolică din Valencia se adresează persoanelor interesate în direcția instituțiilor politice, care doresc să dobândească o formație solidă pentru guvern în orice fel de analiză socială, iar cei care au devenit convinși că comunicarea nu mai este un instrument accesoriu pentru a deveni un element strategic al primei magnitudine în instituțiile politice. Este deosebit de util pentru absolvenți și absolvenți de Drept, Economie, Management, Științe Politice, Sociologie, Jurnalism, Comunicare audiovizuală, Filozofie, Antropologie socială și culturală, etc.

Profilul Ideal Student

În scopul realizării unei mai bune echilibru între obiectivele acestui Master și pentru a atinge gradul maxim de socializare în rândul studenților care urgentării, profilul de absolvent / absolvent care studiază acest acces master trebuie să aibă următoarele caracteristici:

  • Posesia unui grad care se potrivește îndeaproape nevoile de management al politicilor și de comunicare instituțională (Științe Politice și Administrație Publică, Sociologie, Filosofie, Drept, Economie, Administrarea Afacerilor și Management, Jurnalism, Comunicare Audiovizuală, Filologie, etc).
  • Gradul de origine a fost obținut, de preferință, în ultimii cinci ani.
  • Această performanță academică ridicată este verificată.
  • Într-un interviu cu directorul de Master este suplimentar creditat: a) capacitatea de a lucra, efort și dăruire. b) Capacitatea de a dialogului și lucrul în echipă. c) interesul în lumea de management și comunicare politică. d) Angajamentul față de regimul de dedicare care necesită follow-up studii de Master.

Perspectivele de carieră

De masterat în Marketing politic și Corporate Communications deschide ușile dumneavoastră profesionale și de specialitate în domeniul dezvoltării comunicare, management, leadership si marketing publice, aplicat la ambele contexte instituționale (administrație publică, ONG - uri, asociații, etc. ), comopolítico-electorale (partide politice, campanii electorale etc.).

Accesul și admitere

Criteriile de acces

Așa cum sa stabilit prin Decretul Regal 1393/2007, din 29 octombrie, privind organizarea învățământului universitar oficiale (modificat prin Decretul Regal 861/2010, din 2 iulie) este stabilită.

A se vedea cerințele de intrare un grad de master.

Criterii de admitere

Master în Marketing politic și Corporate Communications.

Nu există criterii specifice de admitere la Master se face pentru a îndeplini criteriile de acces și registrul de ordine.

Ultima actualizare Decembrie 2017

Despre facultate

La Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" se dedica a la causa de la verdad mediante el servicio a la dignidad de la persona y a la causa de la Iglesia. El trabajo desarrollado en esta ... Citeste mai mult

La Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" se dedica a la causa de la verdad mediante el servicio a la dignidad de la persona y a la causa de la Iglesia. El trabajo desarrollado en esta Universidad se sustenta en la íntima convicción de que el saber y la razón son fieles servidores de la fe. Citește mai puţin