Programul de descriere
Masterul în marketing internațional la Schellhammer Business School oferă un curriculum avansat care oferă o perspectivă asupra lumii ritmate a marketingului internațional.
La SBS veți începe o călătorie pentru a descoperi provocările cu care se vor confrunta managerii de marketing în deceniile următoare, cu o programă care acoperă Marketingul din toate unghiurile și nu trece cu vederea niciodată elementul uman. Studenții obțin o perspectivă asupra marketingului în secolul 21, marketingul serviciilor și descoperă complexitatea brandingului și a comportamentului consumatorului.
Cu un accent puternic pe dezvoltarea abilităților puternice de gândire creativă, critică și analitică, masterul în marketing internațional de la Schellhammer Business School oferă o piatră de temelie către o carieră în marketing la scară globală.
Fie că doriți să vă îmbunătățiți abilitățile și să vă mutați cariera la nivelul următor, fie că doriți să vă stimulați pentru a vă începe propria afacere, acesta este un program de master care acoperă toate opțiunile.
Seria de module, seminarii și ateliere care acoperă următoarele subiecte:
Marketing 21
Etică și antropologie filozofică
Vizite industriale și analiză critică
Strategii globale de negociere
Comportamentul consumatorului
Resurse umane
Sustenabilitatea în afaceri
Conducere și management pentru schimbare
Deliruri și realități
Starea umanității și a planetei
Servicii de marketing
Arhitectura minții
Solutii globale conceptuale si strategice
Comportament organizațional
Concepte de dezvoltare personală
Document de cercetare finală
Cursuri de limbă oferite: spaniolă, franceză, germană, italiană, chineză mandarină, japoneză, rusă și engleză.
Rețineți că subiectele oferite pot varia de la lista publicată și sunt revizuite periodic pentru a asigura o relevanță maximă pentru industria și mediul de afaceri asociat. Clasele de limbă se bazează pe cerere (minimum cinci studenți) pe nivel și trebuie alese înainte de începerea semestrului.Informații despre cursCodul cursului: MBA-300
Durata cursului: 1 an academic
Semestrul 1: octombrie / semestrul 2: februarie
ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile): 90AdmitereStudii minime de licență sau diplomă academică similară
La discreția departamentului de admitere, studenții cu experiență profesională pot fi, de asemenea, admișiTransferați studenții
Creditele obținute pentru cursurile relevante finalizate la alte școli, colegii sau universități pot fi evaluate pentru transfer în unul dintre programele noastre. Transferul studenților nu trebuie să depună scrisori de recomandare. Studenții care au transfer trebuie să trimită transcrieri de la școlile, colegiile sau universitățile anterioare, astfel încât creditele și cursurile să poată fi evaluate pentru transfer.
Studenții din afara UE
Studenții care nu sunt cetățeni ai Uniunii Europene sunt încurajați să aplice cu aproximativ 2-4 luni înainte de data de începere preferată, pentru a acorda timp procesării vizei. În cazul în care viza întârzie, studenții își pot amâna studiile până la următoarea dată de începere disponibilă. Pentru a aplica pentru viză, trebuie să fiți acceptat ca student la Schellhammer Business School și să îndepliniți toate orientările și cerințele stabilite de ambasada din țara lor. Dacă aveți nevoie de îndrumare în timpul procesului, nu ezitați să contactați departamentul nostru internațional de admitere.