Master în Marketing Global

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Combinând gândirea academică actuală și practica din industrie pentru a reflecta natura dinamică și internațională a marketingului global.

În proiectarea acestui program, Universitatea a construit pe parcursul a zeci de ani atât experiența academică, cât și practica în domeniul marketingului, pentru a produce o diplomă care reflectă dinamica din ce în ce mai globală a afacerilor moderne.

MSc Global Marketing a fost conceput pentru a vă oferi o cunoaștere integrată a teoriilor și practicilor contemporane utilizate în cadrul industriei. Veți obține instrumentele și tehnicile necesare pentru a construi o carieră de marketing de succes în mediul de afaceri global în creștere. Veți dezvolta cunoștințe în domenii cheie, inclusiv comportamentul consumatorilor, planificarea marketingului, brandingul și utilizarea tehnologiilor digitale. Veți câștiga, de asemenea, o înțelegere globală a provocărilor interculturale în cadrul afacerilor internaționale și veți dezvolta cunoștințele, expertiza de marketing și abilitățile personale esențiale pentru marketingul global.

Programul de Masterat Global de Marketing vizează să ofere studenților o înțelegere globală a temelor emergente și a provocărilor contemporane cu care se confruntă mediul de marketing care operează într-un mediu global și strategiile, politicile și practicile cheie pentru abordarea acestor provocări.

Veți îmbunătăți capacitatea de angajare a studenților prin participarea la o gamă largă de experiențe de predare și învățare, inclusiv studii de caz integrale, proiecte de grup și prezentări și vorbitori din industrie.

Obiectivele educaționale ale programului

Programul de Masterat Global de Marketing vizează să ofere studenților o înțelegere globală a temelor emergente și a provocărilor contemporane cu care se confruntă mediul de marketing care operează într-un mediu global și strategiile, politicile și practicile cheie pentru abordarea acestor provocări. Centrul de program este dezvoltarea competenței personale și profesionale a studenților, cu accent pe conducerea responsabilă și practici de marketing durabile.

Valorile declarate ale MSc Global Marketing trebuie să fie provocatoare din punct de vedere intelectual, relevante din punct de vedere profesional și să răspundă nevoilor studenților și ale industriei. Având în vedere aceste valori, scopul general al programului este de a oferi studenților cu o educație relevantă din punct de vedere intelectual și profesional relevante la nivel de master în domeniul Marketingului Global, care nu este relevant numai la nivel internațional, ci și cu adevărat global în acoperirea sa cuprinzătoare de la branding la multi- canale de comunicare, precum și de planificare strategică de marketing pentru a furniza valoare pentru clienți prin inovație de produse și servicii. Acest master de master va spori capacitatea de angajare a studenților prin participarea la o gamă largă de experiențe de predare și învățare, inclusiv studii de caz integrat, proiecte de grup și prezentări și vorbitori de industrie.

Programul își propune să răspundă nevoilor studenților care doresc să urmeze o carieră în marketing în cadrul unei piețe globale. Elevii pot proveni dintr-un mediu de studiu în domeniul afacerilor, care doresc să dobândească o înțelegere mai bună a marketingului global pentru a-și spori oportunitățile de carieră. Cu toate acestea, programul va fi, de asemenea, atractiv pentru solicitanții care au studiat subiecte legate de non-business (de exemplu, inginerie, științe sociale, psihologie, etc), la nivel de licență. Programul este oferit cu normă întreagă. Este posibil să se ia în considerare în viitor o opțiune de studiu cu fracțiune de normă. Echipa programului consideră că programul sau modulele din cadrul acestuia vor atrage antreprenorii și managerii de lucru existenți, iar echipa este dornică ca practicienii să se aplice. Programul salută cererile prin intermediul rutei de intrare flexibilă care implică transferul de credite și RPL.

Scopul principal al acestui program este de a oferi un studiu amplu, analitic și integrat al marketingului global. În mod specific, obiectivele educaționale sunt formulate după cum urmează:

  • Pentru a oferi o experiență de învățare diferențiată la nivel de master care combină module comune și program specifice, care să permită elevilor să beneficieze de expertiza școlii în marketing, etica organizațională, dezvoltarea personală și profesională și punctele sale forte de nișă în domeniile afacerii și managementului aplicat, și cultură de cercetare.
  • Pentru a oferi studenților oportunități de a dezvolta simultan abilități de gândire critică, cunoașterea practicilor de marketing contemporane și durabile și abilitățile personale și antreprenoriale necesare pentru a obține un loc de muncă postuniversitar într-un mediu intern sau internațional.
  • Oferirea unui spectru larg de cunoștințe privind marketingul și dezvoltarea atitudinilor și a competențelor necesare pentru a avea succes în calitate de responsabil, independent și profesional.
  • Dezvoltarea abilităților critice de cercetare necesare pentru finalizarea cu succes a unui proiect de cercetare complex și independent.
  • Dezvoltarea cunoștințelor aprofundate, aplicate și integrate ale managementului de marketing contemporan, cu un context național și global.
  • Pentru a facilita dezvoltarea abilităților practice și creative în domenii cheie ale marketingului, centrate pe comportamentul consumatorilor, planificarea marketingului, brandingul, utilizarea tehnologiilor digitale, precum și inovarea produselor și serviciilor, aprovizionarea și logistica.
  • Oferirea de cunoștințe de specialitate în profunzime în activitățile de marketing și strategiile organizațiilor internaționale care acoperă sectoarele private, publice și terțe, precum și setările business-to-business și business-to-consumer.
  • Pentru a oferi o gamă largă de oportunități de analiză a pieței și de luare a deciziilor în domeniile strategiei de marketing și comunicării.
  • Pentru a oferi cunoștințele și abilitățile practice necesare dezvoltării și implementării unui brand într-un mediu cu mai multe canale.

Informații despre module

Modelele studiate sunt evaluate printr-o combinație de cursuri, forumuri de discuții și teste online.

Strategia de marketing globală

Consideră provocările cu care se confruntă organizațiile pe piața contemporană globală B2B și B2C și explorează opțiunile strategice care decurg din planificarea de marketing. Adoptând o perspectivă strategică de planificare în marketing, acest modul va oferi studenților instrumentele, abilitățile și perspectivele necesare pentru a genera un plan strategic strategic de marketing global, coerent și congruent.

Inovație de produse și servicii și logistică globală

Examinează interconectarea unui spirit antreprenorial și rolul său în procesul de inovare a produselor și serviciilor într-un sector privat, public sau terț. Elevii vor evalua critic soluțiile de marketing eficiente și responsabile pentru aprovizionarea și logistica globală pentru a lua inovații pe piață.

Dezvoltarea competențelor personale și profesionale

Permite elevilor să identifice, să înțeleagă, să dezvolte și să își articuleze abilitățile personale cheie în contextul aspirațiilor lor de carieră viitoare. Elevilor le va fi oferită posibilitatea de a-și desfășura un stagiu, de a se angaja voluntar, de a studia în străinătate sau de a lua parte la consultanță pe bază de birou. Elevii vor fi invitați să aplice conceptele de dezvoltare personală și profesională la ceea ce se întâlnesc în afara sălii de clasă, pentru a fi mai bine pregătiți pentru viața personală și profesională.

Marketingul durabil al consumatorilor

Oferă o înțelegere critică și aprofundată a practicilor de marketing durabile bazate pe consum. Elevii sunt introduși în conceptul de înțelegere a clienților și rolul său în luarea deciziilor de marketing. Modulul evaluează rădăcinile psihologice, sociale și economice ale disciplinei comportamentului consumatorului și le raportează consumatorilor contemporani.

Branding global și comunicări de marketing integrate

Oferă studenților o înțelegere critică a modului în care o marcă poate fi comercializată prin intermediul comunicațiilor digitale și plasată pe piața globală. Se explorează diverse sectoare, inclusiv modă, lux, călătorie, divertisment și tehnologie, oferind în același timp studenților o înțelegere aprofundată a teoriei brandingului.

Proiect de cercetare: Proiectare și metode

Introduce elevii la abordări de cercetare, timp și abilități de management de proiect esențiale pentru disertație și sarcini similare în viitor. Modulul oferă cunoștințe esențiale privind proiectarea cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastul modelelor de cercetare alternative.

Disertație

Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o piesă de cercetare originală într-o zonă relevantă de marketing care ar putea deveni punctul de plecare al carierei dvs. în marketingul global.

Cost

Taxele de școlarizare trebuie să fie plătite universității, totuși unii elevi sunt eligibili pentru plata taxelor de școlarizare. Taxele și sprijinul financiar care vă sunt relevante depind de locul în care ați trăit înainte de a veni la universitate.

Naţionalitate

Cerințe de intrare

Toate cerințele de intrare enumerate aici reprezintă cerințele pentru intrarea în program care sunt în mod normal căutate. Echipa de admitere poate evalua dovezi suplimentare pentru a vă evalua eligibilitatea, totuși, în funcție de mediul dvs. academic complet / ocuparea forței de muncă.

Cerințe tipice de intrare

UK grad 2: 2 (sau echivalent)

Limba engleza

Un scor academic IELTS de 6,0 (sau echivalent), fără element mai mic de 5,5.

Alte calificări academice și profesionale

Fiecare cerere la GCU este luată în considerare individual. Dacă nu aveți calificările de intrare academică tipice, dar puteți demonstra experiența profesională relevantă și / sau credite de la organisme profesionale recunoscute, puteți fi eligibil (ă) să accesați acest curs prin intermediul schemei de recunoaștere a învățării anterioare a Universității.

Into Pathway

Dacă nu se califică pentru intrarea directă, INTO Glasgow Caledonian University oferă un program de Diploma de Absolvent. Acest curs oferă un traseu spre Universitatea Caledoniană din Glasgow, printr-o experiență excelentă de predare și învățare, situată într-o instalație de studiu construită în scopuri. Finalizarea cu succes a programului de Diploma de Absolvent la INTO Glasgow Caledonian University la standardul necesar prevede progrese garantate la acest grad.

Engleză pre-sesiune

Pentru studenții internaționali care nu îndeplinesc cerințele minime de limbă engleză, oferim cursuri de limba engleză pre-sesiune pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de limba engleză.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Citeste mai mult

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Citește mai puţin