Citește Descrierea Oficială

Unul dintre profilele principale solicitate în prezent de companii are de a face cu mediul digital. Din acest motiv, un Master în Marketing Digital nu numai că vă va pregăti să conduceți proiecte strategice online, dar vă va ajuta să vă consolidați CV-ul.

Master în Marketingul digital al EUDE va permite să cunoașteți toate instrumentele și tehnicile de marketing online în diferitele sale domenii, cum ar fi SEO, SEM, Analytics și Utilizabilitatea Web, Social Media, Datele Mari, CRM, Marketingul Mobil, E-Commerce ...

Alegeți să vă antrenați la EUDE Business School, una dintre cele mai importante școli de afaceri din Europa care a pregătit deja mai mult de 50.000 de studenți, cu Maeștrii care apar în topul clasamentului de prestigiu internațional.

114038_Mktdigital.jpeg

Competențe și ieșiri profesionale ale Master în Marketing digital

Prin promovarea masterului în marketingul digital veți obține următoarele competențe profesionale și personale:

  • Dezvoltați și gestionați la nivel global planurile de marketing digital și proiectele online.
  • Pentru a cunoaște în profunzime mediul online, care vă va permite să planificați și să dezvoltați strategii reale eficiente și eficiente.
  • Creați site-uri optimizate pentru motoarele de căutare și să vă axați pe conversii, să dezvoltați magazine online și să planificați proiecte integrate de comerț electronic.
  • Creați campanii de comunicare online la 360 de grade.
  • Dezvoltați-vă activitatea profesională ca Social Media Manager , gestionând cu succes imaginea mărcii și comunicarea dintre consumatori și branduri în diferite rețele sociale.
  • Dezvoltați-vă activitatea profesională ca consultant SEO și expert în recrutare .
  • Lead departamente și conturi ale clienților mari în domeniul campaniilor PPC / SEM , cu accent special pe toate compozițiile și optimizările Google Adwords.
  • Generați și implementați planuri de marketing e-mail cuprinzătoare.
  • Conduceți proiectul de arhitectură Web și deveniți expert în analiza web.

Programul de Master în Marketingul Digital

1. Marketingul digital

2. Strategii și proiecte digitale

3. Magazine virtuale și comerț electronic

4. Cum să vindeți mai mult pe Internet: strategii de produs și preț on-line

5. Creativitatea și publicitatea online

6. Afișare publicitară și marketing afiliat

7. E-mail marketing

8. Management comunitar și media socială

9. Planificarea media digitală

10. Marketingul mobil

11. Planul de marketing digital

12. Marketingul motorului de căutare: Sem. adwords

13. SEO. Optimizarea motorului de căutare

14. Analiza WEB

15. Proiectarea și dezvoltarea site-urilor web

16. Utilizabilitatea și experiența utilizatorului

17. CRM, exploatarea datelor și date mari

18. Google Analytics

19. Gaming și marketing video

20. Neuromarketing

21. Antreprenoriatul digital Lansarea unui proiect online

22. Competențele antreprenorului digital

23. Amenințările cibernetice și protecția informațiilor digitale

24. Reglementarea juridică a mediului digital

25. Proiectul Final Master

Proiectul de Masterat (PFM) vizează aplicarea practică a cunoștințelor și instrumentelor dobândite de student în timpul programului, unei inițiative antreprenoriale sau unei îmbunătățiri substanțiale a unei activități de afaceri existente, prin elaborarea unui Plan de Afaceri o Planul de afaceri.

* MFP este obligatorie numai pentru modalitățile față-în-față.

Metodologia de Master în Marketingul Digital

Metodologia de lucru elaborată la EUDE Business School se bazează pe metoda cazului . O instruire eminamente practică reprezintă cea mai bună bază pentru ca elevul să dobândească cunoștințele, abilitățile și experiențele pe care compania le are nevoie. Cazurile dezvoltate în fiecare domeniu al cunoașterii sunt povești de succes care oferă studenților o marjă largă de analiză și discuție.

Sala de clasă cu grupuri mici sau campusul virtual EUDE , o platformă lideră la nivel european, va fi forumurile cele mai potrivite pentru ca studenții să-și împărtășească opiniile și reflecțiile asupra fiecărui document.

Programa a fost pregătită sub supravegherea și consilierea companiilor de top din sector , precum și o facultate formată din directori și foști directori ai companiilor multinaționale și naționale (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé sau Drommer Consulting) .

Pe întreaga durată a programului, studentul va avea un tutore personalizat și un feed-back continuu de către profesori, ceea ce va permite elevului să cunoască în orice moment punctele lor de îmbunătățire și puncte forte.

Program predat în:
Spaniolă
Engleză

Vezi 1 mai multe cursuri de la EUDE Escuela Europea De Dirección De Empresas »

Ultima actualizare April 15, 2019
Acest curs este Online, Campus based, Online şi campus combinate
Start Date
Iunie 2019
Oct. 2019
Duration
1500 ore
Part time
După locații
După dată
Start Date
Iunie 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare

Iunie 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date