Master în Marketing și Moda de lux

Generalități

Programul de descriere

Fiți în fruntea modă și practică de marketing de lux.

Privire de ansamblu asupra curs

Experiența este totul. Marketingul de lux este vorba despre felul în care brandurile îi fac pe oameni să se simtă. Proiectat pentru a vă susține progresul carierei, precum și pentru dezvoltarea personală și profesională, acest curs vă construiește abilitățile în mod special în marketingul de modă și de lux. Veți dezvolta o înțelegere critică a dimensiunilor, proceselor, oportunităților și provocărilor cu care se confruntă organizațiile care creează, proiectează, fabrică, distribuie, comercializează și vând bunuri și servicii în industriile competitive și rapide de lux și de modă.

Cerințe de intrare

  • Candidații vor avea, în mod normal, o diplomă de diplomă de 2: 2, într-o disciplină conexă, dar pot fi luate în considerare candidații cu un grad de diplomă de 2: 2 în orice subiect, atâta timp cât au absolvit o experiență relevantă de muncă sau pot demonstra o înțelegere puternică în zona de studiu.
  • Elevii a căror limbă maternă nu este engleza vor fi obligați să obțină IELTS 6 sau mai mult cu cel puțin 6 banda în orice zonă sau echivalent.

Conținutul cursului

Comunicarea și conectarea sunt esențiale pentru succesul oricărui brand de lux. Comportamentele consumatorilor devin tot mai complexe, pe măsură ce oamenii devin mai pretențioși și mai exigenți pentru produsele lor. Nevoile clienților s-au schimbat în ultimii ani, pe măsură ce consumatorii dezvoltă o conștientizare mai cuprinzătoare a unor aspecte precum durabilitatea, autenticitatea și transparența.

Acest Master în Marketing de lux și de modă are o abordare contemporană și de ultimă generație pentru educația de lux și de modă. Abordând noile tendințe ale consumului, dezvoltă studenți care se concentrează pe organizații asupra consumatorilor de astăzi, în timp ce își reevaluează constant prioritățile și pun la îndoială ce prețuiește cu adevărat.

Acoperind întinderea întregului mix de marketing, veți afla despre metodele-cheie pe care le utilizează brandurile pentru a se evidenția pe această piață exclusivă. Veți discuta impactul rețelelor sociale vizuale, descoperiți povestirea din spatele brandurilor și descoperiți impactul platformelor online asupra diversificării lumii vânzărilor. De la marketingul experimental până la strategiile digitale care fac astăzi cea mai mare amprentă în publicitate, acest curs se află în prim-planul analizei de brand.

Veți explora cele mai bune practici în domenii cum ar fi generarea noilor idei de risc, stabilirea legală și protecția, finanțarea afacerilor și planificarea eficientă a afacerilor.

Structura cursului

Curriculum-ul oferă o imagine de ansamblu asupra acestor industrii, orientată spre carieră, asigurându-vă că veți pleca cu cunoștințe actualizate și abilități aplicabile. Modulele personalizate și contemporane vă vor ajuta să vă pregătiți pentru viitoarele planuri de carieră. Integral cu filosofia programului este oportunitatea de a combina și de a conecta teoria și practica, cu oportunități de a se angaja în plasamente, umbre de afaceri, proiecte de consultanță și comisii de cercetare de afaceri live.

Veți îmbunătăți și dezvolta propria bază de calificare pentru a vă pregăti pentru a lucra în domeniile de lux și de modă, cu potențialul de a dezvolta cunoștințe de specialitate și abilități strategice necesare pentru a crea și a gestiona o afacere de lux și de modă durabilă. Vom contribui la consolidarea capacității dvs. de angajare prin participarea la o gamă largă de experiențe de predare și învățare. Veți avea ocazia de a câștiga experiență în domeniu și de a vă implica în activitatea de proiect prin angajarea într-o rețea de experți și profesioniști din domeniul dvs. de studiu. Vinerea gratuită de ore va ajuta la facilitarea timpului pentru experiența din industrie.

Veți participa la forumuri active și de susținere, bazându-vă pe experiența practică din domeniu. Vom oferi o platformă de susținere a reflecției critice, prin aplicarea teoriilor academice în situațiile reale de lucru. Acest lucru se va reflecta printr-o serie de metode de evaluare care sunt utilizate pentru a reflecta activitățile organizaționale.

O caracteristică proeminentă a programului este o excursie anuală la care veți vizita capitalele internaționale de modă și vă veți angaja cu liderii din industrie pentru a explora procesele din spatele vitrării magazinelor emblematice care oferă luxul experiențial de clasă mondială. De asemenea, veți auzi de la brandurile internaționale de modă și de lux despre modul în care acestea proiectează, dezvoltă și comercializează bunuri, în conformitate cu nevoile pieței mereu în schimbare.

module

Toate modulele sunt obligatorii:

Afacerile de marketing de lux și moda, 15 credite

Capacitatea de a recunoaște și de a răspunde nevoilor clienților nu a fost niciodată atât de importantă, cu schimbările recente ale consumismului către achiziții mai atent și luate în considerare. Veți afla despre teoria și operațiunile legate de marketing în industria luxului și a modei, oferind o înțelegere a modului în care organizațiile pot identifica și aborda nevoile părților interesate interne și externe.

Vei fi introdus în concepte specifice de marketing, cum ar fi mixul de marketing, metodologia lui Porter pentru „cinci forțe”, mixul de comunicații de marketing și procesul de dezvoltare a produsului. Veți avea în vedere înțelegeri mai largi despre definiția marketingului, rolul marketingului, funcțiile sale și concepte diferite care pot ajuta un practicant de marketing. Vă veți concentra apoi pe aplicarea și adaptarea teoriei marketingului la lumea luxului și a modei.

Teoria și practicile luxului experiențial, 15 credite

Veți explora contextul teoriilor, practicilor, tendințelor și modelelor de lucru contemporane care s-au dezvoltat în sectorul bunurilor și serviciilor de consum de lux, concentrându-vă pe industriile în curs de dezvoltare ale călătoriilor de lux, sporturilor cu motor, ospitalității și activităților.

Prin descoperirea modului în care casele de modă de lux pot crea experiențe semnificative și momente de lux experiențiale cu consumatorii, acest modul vă va permite să înțelegeți, să evaluați și să aplicați cadre și conceptuale conceptuale în domeniul serviciilor de lux la nivel mondial și să apreciați zonele mai rafinate ale serviciilor de lux. Vă veți dezvolta înțelegerea culturii organizaționale a serviciilor de lux și a ospitalității.

Prelegerile vor examina teme care includ contextul industriilor de bunuri de lux, caracteristicile serviciilor și produselor mărcilor de lux, economia politică a mărcilor de lux, rolul consumatorilor în industrie și principalele tendințe în industrii. Vei învăța cum să creezi relații autentice și semnificative cu consumatorii de produse de lux și cum să dezvolți aceste relații în timp ce creezi experiențe de lux de talie mondială.

Tendințe și dezvoltări globale în materie de lux, 15 credite

Ritmul schimbării în sectorul luxului este rapid. Cele mai de succes companii de lux sunt provocate în mod regulat și trebuie să își regândească direcția strategică pentru a rămâne relevante pentru consumatori.

Pentru a fi competitive, întreprinderile de lux trebuie să înțeleagă problemele centrale care transformă acest sector. În cadrul acestui modul, veți examina tendințele și evoluțiile care reformulează piața luxului și veți evalua metodologiile de marketing pe care firmele de lux ar trebui să le dezvolte ca răspuns la schimbările consumatorilor. Pornind de la cele mai recente informații despre industrie și date de piață, vom îmbina învățarea studiilor de caz cu lucrările în direct ale proiectului și vorbitorii oaspeți din toată sectorul industriei de lux.

Vă veți concentra pe analiza presiunilor macro-ambientale asupra sectorului luxului și modul în care acestea s-au dezvoltat recent. Aceasta include concentrarea pe schimbările radicale ale așteptărilor consumatorilor și progresele majore în lumea digitală, învățarea modului în care companiile de lux pot răspunde cel mai bine la tendințele pe termen scurt și la schimbările pe termen lung necesare pentru a supraviețui. Se vor explora modele de consumism nou, cu accent pe modul în care organizațiile de lux pot răspunde la tendințele globale ale practicilor etice, durabilitatea, autenticitatea, conținutul creat de consumatori și economia de partajare.

Cumpărături, comercializare și logistică, 15 credite

Plasând produsul în centrul procesului de marketing de modă și lux, acest modul prezintă modul în care succesul de marketing este determinat de caracterul adecvat, rezistența și caracterul distinctiv al produselor și serviciilor dezvoltate sau achiziționate de firmele de modă și lux.

Având la bază cunoștințele și perspectivele dezvoltate de alte module din program, care explorează concepte precum tendințele consumatorilor și ale pieței și principiile gestionării eficiente a mărcii, acest modul se va concentra pe abilitățile cheie ale analizei datelor, revizuirii performanței financiare și planificării proiectului. Bazându-se pe cunoștințele și expertiza agențiilor de tendințe online de top, precum WGSN și InStyle, alături de expertiza și experiența cumpărătorilor de modă și lux care reprezintă o gamă variată de afaceri, vei crea o rețea de contacte și o apreciere a resurselor digitale fiabile .

Motivul din spatele modulului este să vă expuneți, într-o manieră cât mai reală, complexitatea, provocările și cerințele asociate elaborării unui plan de cumpărare eficient și a unui buget operațional. Cel mai important, acest modul vă oferă oportunitatea de a interoga problemele etice și de durabilitate asociate cu procesul de achiziții în toate domeniile lanțului de modă și de lux. Din analiza cercetărilor de ultimă oră, relevante pentru progresele în domeniul achizițiilor ecologice și care protejează planeta, modulul va oferi, de asemenea, o atenție specială asupra beneficiilor și provocărilor asociate cu luarea unei poziții de cumpărare etică.

Experiență în industrie, 15 credite

Acest modul este o parte esențială și distinctivă a pregătirii pentru angajarea dvs. de succes în industrie sau pentru conducerea propriei afaceri. Ca viitor specialist în domeniu sau proprietar de afaceri, este crucial să experimentați dinamica industriei într-un mediu în care puteți aplica empiric cunoștințe teoretice. Înțelegerea importanței relației de construire a relațiilor și a industriei va fi crucială pentru succesul dvs. la locul de muncă.

Modulul își propune să ofere oportunități pentru:

  • Demonstrați-vă abilitățile de planificare, cercetare și gestionare a timpului
  • Dezvoltați abilitățile cheie adecvate necesare pentru participarea eficientă la un cadru profesional, inclusiv organizarea personală, comunicarea și stabilirea țintei
  • Gândiți asupra cunoștințelor și înțelegerii teoretice și aplicați acest lucru în practică
  • Evaluarea critică a mediului organizațional profesional, rezumând cele mai bune practici și oportunități de îmbunătățire
  • Dezvoltați o serie de abilități relevante de auto-prezentare care vă vor susține aspirațiile profesionale
  • Proiect industrial complet specific subiectului

Strategia mărcilor de lux, 15 credite

Aveți o perspectivă strategică asupra caracteristicilor și oportunităților dinamice din cadrul industriei mondiale a bunurilor și serviciilor de lux, una dintre cele mai rapide creșteri ale afacerilor în prezent. Bazat pe principiul producerii și evoluției unui brand de lux, acest modul vă oferă o privire detaliată asupra luxului, brandingului și managementului pe întregul lanț de valori.

Subiectele includ o revizuire a câtorva dintre succesele și eșecurile majore ale dezvoltării mărcilor în lumea luxului, poziționarea mărcilor de lux, stabilirea prețurilor, problemele legale, proiectarea și implementarea strategiilor mărcilor de lux, creativitatea în managementul mărcilor de lux și crearea unor mărci durabile, etice și autentice. Printr-o analiză a companiilor de modă contemporane, veți fi introduși în cele mai noi teorii, alături de implicațiile orientate profesional în managementul mărcilor de lux. După finalizarea cu succes a cursului, veți fi dobândit cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta, implementa și gestiona cu succes campanii de marketing de brand de lux.

Branduri globale de modă și comunicații omnichannel, 15 credite

Comunicările de marketing includ metodele, procesele, semnificațiile, percepțiile și acțiunile asociate modurilor în care produsele, serviciile și mărcile sunt prezentate pentru a fi luate în considerare de către public. Piața globală constă într-un set complex de concurenți care se luptă pentru clienții într-un mediu în schimbare rapidă, noi companii apar zilnic. Întreprinderile mici, operațiunile bazate pe internet și conglomeratele globale fac parte din mediul de marketing de lux și modă la nivel mondial.

Aceste companii oferă o varietate din ce în ce mai mare de platforme de comunicații vizuale și media pentru a-și vinde produsele. Prin urmare, metodele de publicitate și marketing sunt în continuă creștere și se adaptează, deoarece numărul de modalități de a ajunge la potențiali clienți crește continuu și se extind metodele alternative.

În fața acestor condiții de piață sofisticate și aglomerate, managerii de marketing de modă și de lux din viitor trebuie să comunice mărci autentice și convingătoare printr-o abordare omnichannel. În cadrul acestui modul, veți explora și examina aceste provocări, investigând implicațiile comunicărilor de marketing eficiente pe plan internațional și pe toate platformele. Modulul vă oferă cunoștințe critice cu privire la teoriile și modelele de comunicare de marketing relevante, precum și exemple din industrie, atât de la brandurile de top cât și la companiile start-up din lumea luxului și a modei.

Istoria modei și cultura contemporană, 15 credite

În cadrul acestui modul veți fi introdus în istoria modei, concentrându-vă pe analiza îmbrăcămintei, accesoriilor și răspunsurile acestora la schimbările culturale de-a lungul timpului. Vei lucra atât în colaborare cât și individual pentru a analiza conceptele din trecutul și prezentul modei globale, realizând o analiză a stilurilor și lucrărilor marilor case de modă și ale designerilor în vigoare.

Concentrându-se pe interpretarea semnelor în cultura modei de astăzi și pe implicațiile stilului în modă, acest modul prezintă multiplele relații dintre industria modei, alte domenii ale creativității și cultura populară. Prin urmare, legătura dintre cultură și modă va fi analizată în mod critic, cu accent pe importanța designerilor cheie și rolul comercianților în satisfacerea cerințelor consumatorului.

Într-un studiu de caz central interesant, veți explora Londra în sine, descoperind numeroasele mărci emblematice de patrimoniu prezente în Londra și luând în considerare dezvoltarea lor în timp. În plus față de prelegeri și seminarii, veți vizita retaileri contemporani, expoziții și galerii, inclusiv Muzeul Victoria & Albert și Muzeul Londrei.

Fashion and Luxury Capstone Project, 60 credite

Proiectul Capstone este un modul multifacetic care vă va permite să efectuați o serie de rute diferite până la finalizarea cursului. Scopul acestui modul este de a vă încuraja să selectați un traseu în care puteți demonstra înțelegerea și cunoștințele obținute în cadrul cursului și să arătați cum acest lucru poate fi aplicat în mod practic sau teoretic într-un cadru sau context anume.

Există patru rute posibile:

  • Disertație
  • Proiect de consultanță în afaceri - care va implica încercarea de a rezolva o problemă de afaceri din cadrul organizației dumneavoastră
  • Proiect de afaceri nou - veți propune o acțiune de start-up și veți furniza toate materialele și justificările necesare necesare pentru a arăta că ideea are potențial și merit real
  • Conectați-vă la afaceri - vă veți alătura unei organizații cu care nu sunteți cunoscut și veți acționa ca un consultant, explorând o nouă posibilitate de piață sau examinați o problemă de afaceri

Predand si invatand

Recunoaștem că este posibil să aveți o mulțime de cunoștințe și experiență practică pentru a aduce acest curs. Încurajăm acest lucru în cadrul programului și dorim ca studenții să își împărtășească în mod activ gândurile și experiențele unii cu alții. Nu vă faceți griji dacă nu v-ați angajat în educație formală de ceva timp - vom oferi sprijin cu abilități de studiu, convenții de analiză academică și scriere pe tot parcursul programului.

Filozofia programului este construită în jurul aducerii împreună a teoriei academice relevante și a experienței practice, astfel încât să puteți stabili o înțelegere mai profundă și să vă dezvoltați ca individ și ca lider. Vă vom încuraja să participați, deoarece resursele pentru învățare includ în mod explicit cunoștințele, experiența și abilitățile tuturor membrilor cursului și a personalului.

Vom începe cu un modul intensiv de patru săptămâni, urmat de trei module de opt săptămâni în fiecare semestru. În semestrul al doilea, veți avea ocazia de a câștiga experiență în domeniu. Toate modulele sunt livrate utilizând o serie de strategii de predare, învățare și evaluare. Acestea includ prelegeri, seminarii, un program de vorbitori invitați, tutoriale, ateliere de lucru, utilizarea materialelor online și activități de învățare în stilul Café Global. Activitățile de clasă, discuțiile online și exercițiile de rezolvare a problemelor vă vor permite să obțineți feedback despre cunoștințele și înțelegerea dvs. înainte de evaluări formale summative.

Evaluare și feedback

Veți fi evaluați printr-un program de lucru efectuat în timp ce studiați fiecare modul. Acestea includ prezentări, eseuri critice, portofolii, reviste reflectorizante și studii de caz. Vom oferi oportunități pentru feedback-ul evaluării formale pentru a vă informa munca înainte de a fi prezentat de la fiecare tutore al modulelor. Veți primi feedback detaliat cu privire la evaluări pentru a vă ajuta să vă dezvoltați și să vă îmbunătățiți în mod continuu performanța în timpul programului. Vor fi furnizate sfaturi cu privire la dezvoltare, alte domenii de cercetare și îndrumare cu privire la modul de îmbunătățire a cunoștințelor despre subiect.

Oportunități de cercetare

Vom folosi rețeaua noastră vastă de relații și parteneriate din industrie în Londra și mai departe pentru a vă oferi oportunități de a vă angaja în plasamente de lucru, consultanță în afaceri sau cercetare în afaceri. *

*În funcție de disponibilitate.

Taxe și finanțare

Taxe de învățământ postuniversitar 2019-20

Studiul postuniversitar este o investiție grozavă și se dovedește că adaugă valoare educației tale *, ceea ce înseamnă că vei învăța mai mult, vei câștiga mai mult și vei obține mai mult. Există numeroase modalități prin care puteți obține asistență în finanțarea studiilor postuniversitare, de la burse și împrumuturi până la subvenții de cercetare.

* Cei care absolvă o diplomă postuniversitară vor câștiga în medie cu 6.000 lire sterline pe an mai mult decât cei cu doar o calificare universitară. - pe baza datelor 2015-16 Destinația părăsitilor din învățământul superior (DHLE).

Taxele de școlarizare din York St John University pentru înscrierea în perioada 2019-2020 la diplomele de învățământ postuniversitar / master sunt:

  • 9.300 de lire sterline pe an pentru studenții din Marea Britanie / UE, Jersey, Guernsey și Isle of Man.
  • 12.750 de lire sterline pe an pentru studenții internaționali (non-UE).
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

York St John University is an outstanding university, known for its academic excellence and responsive nature, always putting the student at the heart of everything it does.

York St John University is an outstanding university, known for its academic excellence and responsive nature, always putting the student at the heart of everything it does. Citește mai puţin