Master în Marketing și Digital Media

Generalități

3 locații disponibile
Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

Obiectivele programului

Un prim pas într-o carieră profesională de succes și internațională.

Master of Marketing și Digital Media își propune să echipeze studenții cu abilitățile și cunoștințele pentru a reuși într-o carieră internațională, de vârf în marketing. Pentru a face acest lucru, programul se concentrează asupra modului în care se pot aplica aspectele strategice de marketing strategice într-o lume din ce în ce mai digitală și globalizată.

Programul include doi termeni de curs în Madrid, un termen în campusurile din Londra sau Berlin și un mandat de profesionalizare pentru a finaliza teza de masterat și un stagiu de companie.

Deschidere și diversitate

Interacțiunea cu profesorii din peste 20 de naționalități garantează o profunzime mai mare în învățarea multiculturală. Studenții MSc în Marketing și Digital Media provin din diferite țări și au medii diferite: ingineri, medici, farmaciști, studenți ai literaturii și dreptului etc. Acestea formează un grup de participanți multiculturați, care fac schimbul și lucrează în grupuri cu atât mai mult imbogatirea.

Conștientizând că toate aveți propria dvs. identitate și personalitate, programul vizează să vă facă curios și versatil pentru a vă ajuta să reușiți în viața profesională viitoare.

Acest Master a instruit mai mult de 600 de participanți. Acum ocupă poziții strategice și operaționale de marketing și comunicare într-o varietate de companii din întreaga lume.

Cerințe de admitere

O diplomă de licență sau Master în orice domeniu de studiu (minimum 180 ECTS)

Nivel avansat de limba engleză: C1

  • TOEFL IBT: 100
  • TOEFL PBT: 600
  • Calculator TOEFL: 250
  • IELTS: 7

O excepție de la aceste cerințe se poate face în cazul în care candidatul nu are acest tip de studiu, dar demonstrează că are calități și abilități excepționale. Conform standardelor stabilite de "Conférence des Grandes Ecoles" în Franța, acești candidați nu ar trebui să depășească 20% din studenții admiși în fiecare an.

Procedură

Cererile sunt examinate în ordinea sosirii lor; acestea trebuie prezentate cât mai curând posibil. Avem admiteri de rulare. După ce pachetul de aplicație a fost revizuit de către Comitetul de Admitere, candidatul va fi anunțat dacă va fi invitat la examenul de admitere și la interviul individual.

Taxe și financiare

Taxele pentru anul universitar 2020/2021 sunt stabilite la 20.000 EUR (pentru toți studenții, atât din UE, cât și din afara UE).

Taxe de aplicare

O plată de 130 EUR pentru taxele de cerere plătite CCIP ESCP.

Rețineți că acest lucru nu este rambursabil.

Ultima actualizare Sept 2020

Despre facultate

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opp ... Citeste mai mult

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opportunities offered by cultural diversity. Citește mai puţin
Paris , Madrid , Londra , Berlin , Torino , Varşovia , Beijing , Veneția + 7 Mai mult Mai Puțin