Master în Marketing și Creativitate

Generalități

2 locații disponibile
Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Obiectivele programului

Un program strategic și inovator care pune creativitatea în centrul său și combină cunoștințele de marketing cu abilități avansate de management și analitice.

Master în Marketing și Creativitate este unic în concentrarea sa pe interfața dintre creativitate și gândire analitică în managementul marketingului. Modul în care creativitatea și analitica se consolidează reciproc și duc la o luare mai inteligentă a deciziilor este ceea ce este vorba în prezent în marketing.

Master în marketing și creativitate favorizează gândirea creativă și abilitățile cu o abordare metodologică și sistematică. Completăm predarea cu o abordare practică, „Not By The Book” a subiectelor Creativitate, Marketing, Management și Analytics.

Curriculumul merge dincolo de manuale pentru a încorpora proiecte de consultanță, seminarii creative, studii de caz, experiență directă în piețele emergente, discuții de clasă și vorbitori invitați, permițând participanților să își aplice imediat noile cunoștințe firmelor și misiunilor din viața reală.

În plus, elevii au o experiență profesională minimă de 4 luni și o expunere la o serie de potențiali angajatori, inclusiv companii precum L'Oréal, Apple și Amazon, precum și start-up-uri interesante!

Elevii își petrec majoritatea timpului în orașul vibrant din Londra, cu un termen găzduit la campusul din Paris, beneficiind astfel de două dintre cele mai recunoscute centre de excelență creatoare din lume.

Combinația dintre o concentrare unică a programului, metodologia de predare și conținut actualizat în marketing echipează MSc în studenții de Marketing și Creativitate cu unul dintre cei mai frapători, provocatori de gândire și - mai ales - maestri de marketing care se extind în carieră în prezent.

Cerințe de admitere

  • Diplomă de licență în orice disciplină (un Master 1 este necesar pentru studenții care completează universitatea în Franța).
  • Un minim de 18 luni de experiență profesională relevantă (poate include și stagii, muncă voluntară și locuri de muncă cu fracțiune de normă) într-o activitate legată de client, cum ar fi vânzările, marketingul, comerțul cu amănuntul, serviciile sau industria creativă.
  • Două referințe (transmise prin sistemul nostru de aplicații online): unul academic sau profesionist și unul de la un angajator actual sau anterior.

fluent in engleza

  • Certificatul de limba engleză dobândit în ultimii doi ani
  • Acest lucru este valabil pentru vorbitorii non-nativi care nu și-au studiat diploma în limba engleză. Ne cerem următoarele scoruri minime pentru teste:
  • Test scris TOEFL: 600; TOEFL IBT: 100; Calculator TOEFL: 250; IELTS: 7.

Candidații fără certificate de calificare în limbi străine pot fi testați în campusul nostru în aceeași zi cu interviul.

Taxe și financiare

  • Taxele de școlarizare pentru program sunt stabilite la £ 19,900 (toți studenții, UE și non-UE). Costurile de călătorie și de cazare nu sunt acoperite de taxe.
  • Există o taxă de cerere de 130 de lire pentru toți solicitanții. Vă rugăm să rețineți că taxa de înscriere nu este rambursabilă.

Taxele de școlarizare pot fi modificate.

burse de studiu

ESCP se străduiește să atragă cei mai buni studenți, indiferent de fondul lor financiar.

Ca atare, școala oferă o selecție de nevoi financiare și burse bazate pe merite. Aproximativ 400 sunt acordate în fiecare an, reprezentând un total de 1.500.000 €.

Master în marketing și creativitate oferă studenților burse parțiale în valoare de până la 3.000 de lire sterline, atât pe baza excelenței academice, cât și a nevoilor financiare.

Pentru Master și Creativitate, există patru termene de înscriere la burse:

  • 23 iunie 2019
  • 05 august 2019
  • 30 august 2019
  • 30 octombrie 2019
  • 24 noiembrie 2019
  • 08 decembrie 2019
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opp ... Citeste mai mult

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opportunities offered by cultural diversity. Citește mai puţin
Paris , Madrid , Londra , Berlin , Torino , Varşovia , Beijing , Veneția + 7 Mai mult Mai Puțin