Master în Marketing și Analiză de Afaceri

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Masterul nostru în marketing și analiză de afaceri vă va oferi fundamentele teoretice de marketing și de analiză a datelor și tehnici de modelare de afaceri, care sunt din ce în ce mai utilizate pentru a modela și să informeze deciziile de afaceri. Combinând expertiza atât în ​​domeniul marketingului, cât și al științei managementului, programul pregătește studenții pentru cariere în ambele domenii.

Prezentarea programului

Livrată de Facultatea de Marketing a Școlii, în colaborare cu Grupul de Științe Management, Masterul nostru vă va oferi o înțelegere teoretică a științei de marketing și management atât din perspectiva academică, cât și a practicianului, precum și abilitatea de a aplica tehnici de analiză a afacerilor pentru a aborda marketingul și afacerea Probleme. Programul vă va permite, de asemenea, să înțelegeți modul în care se aplică metodele de cercetare de marketing și să realizați cercetări calitative și cantitative proprii.

Structura programului

Primul termen (septembrie-dec) al programului va consta din patru cursuri de bază. În al doilea semestru (ianuarie-mai), veți avea ocazia să alegeți patru cursuri opționale, dintre care multe sunt concepute de Grupul Științific al Școlii de Management și care vă vor permite să vă adaptați studiile spre cariera aleasă. Cursurile opționale includ Marketing și Societate, Înțelegerea mărcilor, Managementul riscului de credit și Exploatarea datelor. Disertația este scrisă în timpul verii (iunie-august) și este supravegheată de un supraveghetor academic.

Link-uri industriale

O bază academică puternică, o facultate pasională și un corp internațional de studenți vor asigura o experiență plină de satisfacții studenților în campusul nostru din centrul orașului. Școala are link-uri industriale răspândite și, în calitate de student, veți beneficia de expertiza unei serii de vorbitori de renume. Recent vorbitori au fost Directorul de marketing de baze de date la Sainsbury's Bank, șeful de analiză a grupului la RBS și directorul financiar la Siemens. Discuțiile au acoperit o serie de subiecte, inclusiv strategii de marketing digital pentru bănci și analize de marketing pentru jocuri online.

Oportunități de carieră

Natura interdisciplinară a programului nostru asigură studenților pregătiți pentru o varietate de căi de carieră în afaceri. Masterul nostru vă va pregăti pentru o gamă largă de potențiale roluri de marketing și de management, inclusiv analist de piață / de afaceri, consultant de afaceri / marketing, director de cercetare și director de marketing digital. Programul este foarte apreciat de către angajatorii de conducere care încearcă în mod regulat să recruteze absolvenții noștri. Studenții anteriori au obținut poziții cu firme precum Samsung, Procter

Rezultatele învățării

Master în Marketing și Analiza de afaceri oferă studenților cu bazele teoretice de marketing și introduce studenții la o serie de abordări de modelare de afaceri relevante pentru deciziile de marketing. Master Analiza de marketing și de afaceri are scopul de a oferi studenților cu:

  • O apreciere critică a științei de marketing și management atât din perspectiva academică, cât și din perspectiva practicanților
  • O înțelegere aprofundată a fundamentelor teoretice ale marketingului și a aplicării modelelor de business în managementul marketingului, analiza deciziilor de marketing, statisticile de afaceri și prognoză și metodele de cercetare de marketing
  • Competența și creativitatea de a aborda problemele de marketing și de afaceri utilizând o serie de tehnici de analiză a afacerilor prin abordări flexibile, adaptabile și inovatoare
  • O înțelegere a modului în care se realizează cercetări calitative și cantitative și se aplică aceste cunoștințe în contextul unui studiu major, cum ar fi o disertație
  • O oportunitate de a interacționa și de a studia cu o serie de studenți și de a exercita abilități multiple de management, inclusiv comunicare, acțiune independentă și lucrul în echipă
  • O oportunitate de a dezvolta abilități intelectuale și de studiu transferabile, care vor încuraja o atitudine pozitivă față de dezvoltarea personală continuă și învățarea pe tot parcursul vieții

Clasamente

117319_ScreenShot2019-06-25at3.32.52PM.png

Cerințe de intrare

Intrarea la programele noastre MSc este puternic competitivă. Puteți crește șansele unei aplicări reușite prin depășirea cerințelor minime ale programului. Cerințe academice Aveți nevoie de o diplomă de diplomă de primă clasă din Marea Britanie sau 2: 1 de la o universitate bună într-unul din subiectele de mai jos sau o calificare echivalentă în străinătate. Pregătire academică

  • O diplomă de licență într-un subiect de afaceri sau de management este necesar în mod normal.
  • Vor fi luate în considerare și candidații cu studii superioare în științe, matematică, inginerie, informatică sau statistică.
  • Candidații care au o diplomă de diplomă foarte bună într-o arie numerică sau cantitativă sau o experiență relevantă în afaceri vor fi luați în considerare individual.

Susținerea aplicației dvs.

  • Experiența relevantă de lucru nu este necesară, dar poate crește șansele de acceptare.
  • Se va acorda preferință celor cu grade peste cerințele minime, datorită concurenței puternice pentru locurile din acest program.

Aplicații de la studenții actuali Studenții finali de anul final sunt bineveniți să se aplice, atâta timp cât studiile vor fi finalizate înainte de data începerii programului MSc.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

At the heart of a university with a 400 year heritage that is consistently rated one of the world's best, and centrally located in one of Europe's most stunning business and cultural capitals the Univ ... Citeste mai mult

At the heart of a university with a 400 year heritage that is consistently rated one of the world's best, and centrally located in one of Europe's most stunning business and cultural capitals the University of Edinburgh Business School offers an experience that few can rival. Citește mai puţin