Gradul Acest Master este in prezent una dintre cele mai complete în formarea experților în programele de resurse umane. Un program riguros, cu o îndelungată experiență care pune accentul pe oameni ca active de afaceri strategice și viitori manageri de resurse umane ca lideri de necontestat ai acestui proces.

Master este un program oficial oferit împreună cu Universitatea Rey Juan Carlos, bazat pe o metodologie care încorporează elemente educaționale de ultimă oră împreună formare de înaltă performanță în Managementul Personal și Dezvoltare Organizationala.

fundații educaționale Curriculum

Curriculum de masterat în Managementul Personal și Dezvoltare Organizationala este proiectat ținând cont de principiile generale prevăzute la art. 3.5 din Decretul Regal și definirea obiectivelor de formare ca generale și competențe specifice profesionale, academice și în care trebuie să fie instruit studentului. Obiectivul principal al titlului este de a oferi instruire științifică nivel adecvat și postuniversitar în relație cu resursele umane și organizare, de transmitere a cunoștințelor și furnizarea de competențe manageriale care este direct aplicabil în domeniul profesional al absolvenților. Formarea de master se bazează pe combinarea rigoare științifică cu realitatea de afaceri, integrarea teorie și practică și o formare bazată pe metodologie, dialog și schimb de experiență, reflecție asupra „cazuri“ de formare cu „simulatoare „de afaceri și ca bază, dezvoltarea capacității de analiză și sinteză și o prezentare generală a sensului și responsabilitățile lucrării în sine.

Programul este dezvoltat din punct de vedere teoretic și practic prin analiza teoretică a conținutului și aplicarea practică prin diverse metode. Partea practică a acestui Master combina mai multe tehnici, cum ar fi elaborarea și rezolvarea unor studii de caz din realitatea de afaceri, jocuri de simulare sau de rol, dinamica de grup, analiza și discutarea articole de ziar, cărți Dezvăluirea întreprindere general, video, site-urile companiei, etc. În plus, vor fi dezvoltate activități complementare pe durata seminariilor de master și / sau în cazul în care cursurile de conducere cadre universitare si lideri de afaceri, asociații și organizații publice și private vor explica activitatea economică în cadrul organizației lor și sectoarele în care își desfășoară activitatea cu scopul de a promova accesul studenților la lumea de practici de afaceri.

Obiectivele generale ale Curriculumului

În acest sens, curriculum-ul și metodologia de Master sunt destinate dobândirii de către studenți a cunoștințelor și de formare care vizează: Asigurarea competențelor și abilităților de management și metodologia care urmează să fie aplicate în managementul organizațiilor și personas.Desarrollar competențe strategice specifice de organizare și resurse umane, care să permită studenților să construiască capitalul uman necesar care necesită organizații pentru a realiza objetivos.Desarrollar și pentru a îmbunătăți abilitățile și capacitățile de lucru individuale și de grup, pentru rezoluție conflictelor și formarea interculturală pentru grupuri și interdisciplinares.Desarrollar și de a spori capacitatea elevilor de a înțelege procesele de schimbare în organizarea și crearea și menținerea culturii organizativa.Conocer și să stăpânească tehnici și instrumente adecvate în zona direcție pentru a spori Capac IDAD luarea deciziilor și rezolvarea conflictos.Facilitar achiziționarea și dezvoltarea de competențe și abilități practice de aplicare, astfel încât studenții vor fi capabili să identifice nevoile specifice ale organizației și să ofere diagnostice exacte și soluții valide.

competențe

Spațiul european al învățământului superior, lansat în 1999, cu Declarația de la Bologna, solicită o schimbare în metodologii de predare, care se concentrează obiectivul în procesul de învățare al studentului, care se extinde de-a lungul vieții și spre angajare. Prin urmare, planurile de învățământ, ceea ce duce la atribuirea unui grad, trebuie să fie în centrul obiectivelor sale dobândirea de abilități de către studenți.

Ceea ce se înțelege prin competență? Setul de cunoștințe, abilități și atitudini care sunt achiziționate sau dezvoltate prin experiențe formative coordonate, care sunt destinate realizării de cunoștințe funcționale care să răspundă în mod eficient la o sarcină sau o problemă a vieții cotidiene și profesionale care necesită un proces predare și învățare.

Abilitățile pe care studenții ar trebui să dobândească Master în Managementul de oameni și Dezvoltare Organizationala de la Universidad Rey Juan Carlos (MDPO) sunt:

competențe de bază și generale

Acestea sunt comune grade universitare, dar sunt adaptate la contextul specific al fiecărui titlu.

de bază

  • cunoașterea și înțelegerea CB6 care oferă o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, de multe ori într-un context de cercetare.
  • CB7 că elevii pot aplica cunoștințele și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau necunoscute în cadrul mai extinse (sau multidisciplinare) contexte ce țin de domeniul lor de studiu.
  • CB8 că studenții sunt în măsură să integreze cunoștințele și față complexității, și de a formula judecăți bazate pe informații care erau incomplete sau limitate, include reflecții cu privire la responsabilitățile sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și a hotărârilor acestora.
  • CB9 că elevii pot comunica concluziile lor și cunoștințele și rațiunea care stă la baza acestora publicului de specialitate și non-specialist în mod clar și fără ambiguități.
  • CB10 Studenții trebuie să posede abilitățile de învățare care să le permită să continue să studieze într-un mod care va fi în mare măsură auto-dirijată sau autonomă.

general

  • CG01 elevii de tren pentru a fi în măsură să aplice cunoștințele dobândite pentru a rezolva problemele în medii noi sau nefamiliare în contexte legate de domeniul lor de studiu.
  • CG02 elevii de tren pentru a integra cunoștințele și față complexității, și să formuleze judecăți bazate pe informații care includ reflectă responsabilitățile sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și a hotărârilor acestora.
  • CG03 de tren pentru a comunica constatările lor specialiști și nespecialiști, în mod clar și fără ambiguități.
  • CG04 dobândească abilități de învățare care să le permită să continue să studieze într-un mod care va trebui să fie în mare parte auto-dirijată sau autonomă.
  • CG05 de tren pentru a analiza, sintetiza, să evalueze și să ia decizii bazate pe informații relevante înregistrările privind situația și evoluția previzibilă a unei companii.
  • CG06 de formare în comunicare orală și scrisă: să înțeleagă și să fie capabil să comunice în limba spaniolă în mod corect și în diferite scenarii. Fi înțeles de către manageri și subordonați în mod clar și concis și să fie în măsură să elaboreze proiecte de consultanță și management al afacerii.
  • CG07 dobândi cunoștințe legate de domeniul resurselor umane și organizarea utilizarea obișnuită a tehnologiei informației și comunicării în performanțele lor profesionale.
  • CG08 dobândească abilități de a analiza, de căutare și să discrimineze informații din diferite surse, să fie în măsură să identifice surse de informații economice relevante.
  • CG09 de tren pentru a sublinia și a extrapola: studentul trebuie să fie capabil să înțeleagă instituții ca rezultat și aplicarea unor reprezentări teoretice sau formale despre modul în care funcționează economia, piețele și întreprinderi.
  • CG10 de tren pentru a aplica analiza problemelor criteriilor profesionale bazate pe instrumente tehnice.
  • CG11 de tren pentru a prezenta activitatea, ideile și opiniile în public și de a discuta și apăra modul în care abordează profesorilor și a colegilor cu respect.
  • CG12 dobândi motivația pentru calitate și de rigoare la locul de muncă și să stimuleze creativitatea, inițiativa și spiritul antreprenorial.
  • CG13 tren munca în echipă și comunicare fluență: elevii ar trebui să poată să se integreze în orice zonă funcțională a unei companii medii sau mari și de a efectua in mod eficient activitatea încredințată.
  • CG14 trenul pentru a lucra în diferite medii și multi prin recunoaștere și respect pentru diversitate.

competențe specifice

Ei dețin titlul și au ca scop atingerea unui anumit profil de ieșire pentru elev.

  • CE01 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice ale societății și funcțiile sale, precum relația dintre mediul înconjurător și societatea.
  • CE02 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice a direcției strategice a companiei și pentru a permite luarea de decizii în medii complexe.
  • tren CE03 în căutare și de gestionare a informațiilor pentru luarea deciziilor de afaceri și să învețe să dezvolte un cadru practic de analiză, planificare și punerea în aplicare a deciziilor strategice.
  • CE04 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice de responsabilitate socială de afaceri și de afaceri de etică.
  • CE05 de formare în dezvoltarea codurilor și a sistemelor de conciliere și egalitatea de gen, planificarea și managementul expatriați și a diversității de afaceri etice și deontologice.
  • CE06 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice a resurselor umane și dezvoltarea unor scheme practice de-soluții pentru probleme de gestionare a situațiilor de oameni în mediile organizaționale.
  • CE07 Formarea în identificarea problemelor de gestionare a resurselor umane și să învețe tehnicile de integrare și de gestionare a resurselor umane, și de a gestiona echipele umane în contexte de afaceri.
  • CE08 dobândi practici în managementul resurselor umane prin noi instrumente, metodologii și competențe în gestionarea de oameni.
  • CE09 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice de lucru practice în cadrul companiei și de a dezvolta scheme practice de soluții pentru probleme-situații de conflict de muncă.
  • CE10 de formare în cadrul negocierilor de afaceri și de muncă și în identificarea problemelor de muncă la companie.
  • CE11 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice a sistemului de sinteză funcția de gestionare și dezvoltare a capacității o problemă-soluții practice situații de proiectare si organizare.
  • CE12 Formarea în identificarea problemelor de management organizațional, tehnici și organizațiile de proiectare de învățare.
  • CE13 Pentru a dobândi cunoștințe teoretice și practice a comportamentului oamenilor în medii de întreprindere, precum și dezvoltarea unor scheme practice de soluții pentru probleme-situatii de oameni de management si managementul echipei.
  • CE14 instruită în identificarea problemelor de schimbare organizațională și învățarea tehnicilor proceselor organizaționale.

caracteristici

  • Dezvoltarea cheie resurse organizaționale și umane aspectele legate de buna guvernare corporativă pentru a asigura succesul și competitivitatea.
  • Încurajează managementul de oameni ca fiind unul dintre cei mai importanți factori de organizare.
  • Constant actualizare: colecta cererile actuale de mediu: rata de schimbare, creșterea de Internet, globalizarea și diversitatea forței de muncă, adaptarea legislației, precum și evoluția muncii și echilibrul dintre viața profesională.


factori diferențialele/>

  • ESIC și URJC grade în comun, care este o recunoaștere mare de afaceri au beneficiat de formare de înaltă calitate, împreună cu o mare rigoare și cerința de sine a unui program universitar.
  • PhD: Posibilitatea de studii suplimentare în vederea realizării de doctorat.
  • Facultatea: Facultatea de profesori riguros selectate, care combină excelența academică și experiența profesională.
  • Clasamente: Versiunea oficială a programului, care deține poziții de lider în clasamentul ziar din sectorul HR El Mundo.

Student Profil

Acest Master are ca scop, pe de o parte, cei care lucrează în lumea afacerilor și trebuie să se ocupe de organizare și / sau de resurse umane în mod posibil deciziile cele mai profesioniste și eficiente. Prin urmare, se are în vedere oricine care vrea să motiveze, pregătirea și sprijinirea membrilor unei structuri corporative pentru a fi în măsură să aducă potențialul lor la locul de muncă. Acest Master satisface nevoile profesionale, care are deja experiență în acest domeniu și doresc să se îngropa în această chestiune. Mai mult decât atât, acest Master este, de asemenea, destinat tinerilor absolvenți care doresc să se specializeze în aceste discipline.

Master în Managementul de oameni și Dezvoltare Organizațională își propune să dezvolte studenților abilități de organizare și abilități umane, intelectuale și tehnicile necesare pentru a se confrunte cu lumea afacerilor de astăzi, în proces continuu de schimbare. După terminarea studiilor dumneavoastră vă va fi pe deplin capabil de a lua decizii manageriale în orice companie în domeniile legate de managementul resurselor umane și organizare.

practicile academice externe

ESIC are un departament de practici academice, care este una dintre legăturile naturale ale școlii cu realitatea de afaceri. practicile externe constituie o activitate de formare care urmează să fie efectuate de către elevi sub supravegherea ESIC. Ele dezvoltă critică și, de preferință, în companii, entități și organizații publice sau private.

ESIC întreține relații cu aproximativ 8000 de companii care recrutează profile, care sunt formate sau formate în școala noastră, să le includă în programele lor de internship sau prin muncă.

Practicile medii anuale gestionate de ESIC Campus din Madrid privind ultimii trei ani universitari 1480 și, anterior, au fost aprobate de către cei responsabili pentru a răspunde la fiecare elev profiluri formate în ESIC. Departamentul de practici de afaceri se va asigura că stagiul este disponibil în cursul anului universitar, un număr egal cu sau mai mare decât numărul de elevi înscriși.

Elevii de programe universitare de master pot implica practici academice externe odată ce programul academic a început. Procedura de urmat pentru a avea acces la stagiu gestionat de ESIC începe cu cererea și înregistrarea în sistemul nostru de telematică școlare, care asigură respectarea LOPD, de la care începe participarea la procesul de selecție.

Conținutul proiectului de formare a fiecărei practici academice externe este conceput astfel încât să asigure legătura directă la fel cu studiile și abilitățile dobândite de student, care vor avea supravegherea academică a ESIC și tutorele desemnat de compania sau instituția în care a evoluat. ori practică, în orice caz, să fie compatibile cu activitățile academice dezvoltate de student la ESIC. Toate acestea, precum și alte detalii, se va reflecta în Acordul privind respectiva anexă și cooperare educațională, care este documentul în care colaborarea între părți pentru instruirea practică a studenților este reglementat și formalizat în conformitate cu reglementările în vigoare privind practicile externe de studenti.

Evaluarea pentru recunoașterea creditelor academice practicilor academice curricular externă să fie făcute în conformitate cu dispozițiile privind subiectul în curriculum-ul fiecărui grad corespunzător.


Infrastructură și Facilități/>

Infrastructura pe care le oferim studenților de Master în Management (URJC) și Master în Marketing (ESIC) sunt cele ale acestei școli, situat în Avda. De Valdenigrales s / n în Pozuelo de Alarcon (Madrid ), în plus față de tot ceea ce școala are la dispoziția studenților săi și comunitatea universitară (biblioteci, biblioteci de ziare, săli de calculatoare, săli de sport, etc., în alte locuri din Spania).

Pe ceilalți studenți mână de master au acces la resursele disponibile la Universitatea Juan Carlos Rey.

Accesul la facilitatea îndeplinește cerințele de accesibilitate universale. Intrarea a ușor înclinată rampe și clădiri au un lift adaptat pentru scaune cu rotile.

În funcție de nevoile speciale și următoarele liste de handicap cota de acces, Centrul și-a adaptat tabele / ca studenți în scaune cu rotile și mecanisme de comunicare pentru a sprijini monitorizarea claselor / ca elevi nevoi speciale.

Infrastructura de servicii este format din profesioniști din diferite sectoare a căror activitate se axează pe întreținerea, repararea și revizia generală a echipamentelor și instalațiilor în jurul centrului.

Școlare acorduri, de asemenea, a semnat cu anumiți furnizori pentru a menține atenția diferitelor echipamente de automatizare de birou zona.

Mai jos sunt detaliate doar infrastructura și echipamentul Facultății care va fi utilizată în procesul de predare de către elevi / grad.


profesori la clasă Teoria/>

ESIC facilități pentru 5 Pozuelo au camere de calculatoare cu un total de 205 de locuri de muncă. Fiecare clasă are material audiovizual necesar pentru predare. Toate sălile de clasă au aceleași mass-media audiovizuale descrise mai sus și au software-ul necesar pentru a dota / ca absolventii / ae a tehnicilor și instrumentelor necesare pentru buna dezvoltare a formării pe care cerințele pieței.


Seminarii clasă/>

Există 3 camere 80,00 m2 și 3 m2 întâlnire 40,00 dotate cu mobilier adecvat pentru lucrul în grupuri, profesor de masă / un computer multimedia, proiector și conexiune la Internet.


Încăperile de lucru/>

Așa că alt grup de lucru Master în Management (URJC) și Master în Marketing (ESIC) se pot aduna, există, în afară de cele menționate mai sus clasă 4 camere de lucru de aproximativ 15 m2 fiecare cu birou și furnizarea adecvată pentru lucrul în echipă.

Alte echipamente și resurse de învățare

Tehnologia Informației și Comunicațiilor TIC

Acesta dispune de o rețea fără fir (Wi-Fi) în întreaga școală disponibile gratuit pentru membrii comunității universitare (studenți, PAS și PDI). În plus, toate sălile de clasă au acces la Internet pe toate computerele.

bibliotecă

Noul ESIC Biblioteca Universitară Municipală a fost deschis în septembrie 2013, pe o clădire separată de lângă școală. Acesta oferă atât studenților la ESIC ca orice altă universitate din afara.

Serviciul de livrare în clădire este după cum urmează:

sol zero,

  • control
  • Punct de consultare catalog online (OPAC)
  • Sala de calculatoare: 24 de locuri de consultare
  • Camere groupware: 6 (4 locuri fiecare)
  • Sala de studiu: 72 de locuri pentru lectura
  • Hemeroteca

primul etaj

  • Punct de consultare catalog online (OPAC)
  • sală de lectură (16 locuri)
  • Încăperile de lucru Grupa: 8 (8 posturi fiecare)
  • Sala de studiu: 72 de locuri pentru lectura
  • camera de studiu: 42 de posturi de lectură

fonduri:

ESIC biblioteca are un fond cu aceste caracteristici:

  • Colectia de aproximativ 13500 specializata in marketing, publicitate, economie, afaceri, volume comerciale, etc.
  • 200 de titluri de periodice specializate în aceleași materii.

servicii:

  • camera de studiu general și de lectură. acces gratuit la înregistrare prealabilă ca utilizator al bibliotecii.
  • Camerele grupului de lucru. Acces prin rezervare în avans de 24 de ore, fiind fundamentală pentru acest lucru să fie un utilizator înregistrat al bibliotecii.
  • Baze de date de acces și de interogare și documente electronice semnate de bibliotecă.
  • A se vedea catalogul OPAC făcând clic aici
  • Credit de nevoi personale: 3 cărți pentru o săptămână.
  • Fondul de cameră Consultarea periodice și de referință.

ore:

  • De luni până vineri de la 9 la 21 de ore fără întrerupere.
  • Sâmbătă 10 la 14 ore.
  • ore speciale în timpul examenului: 9 până la 7 ore.


saloane de calitatile/>

Există o sală de spectacole, dotat cu toate mass-media audiovizuale descrise pentru teoria clasă cu un m2 de190,00, cu o capacitate de 200 de persoane.


Serviciul reprografică/>

Printre serviciile oferite de către școală pentru elevii din Master în Management (URJC) și Master în Marketing (ESIC) este existența unui serviciu de fotocopiere, cu 2 opțiuni, unul cu personalul de tratament școală și celălalt de mașini care funcționează cu cartele preplătite.


Cantină și catering/>

Școala are o cafenea și restaurant cu o capacitate de 150 de locuri, care permit deservirea, în prezent, până la 300 de mese pe zi pentru studenți, profesori și personalul administrativ și servicii.

sălile de clasă multimedia

Se compune din trei unități independente, cu o suprafata de 52m2. Acesta oferă facilități elevilor și resurse în cazul în care acestea pot lucra în domenii diferite de design multimedia. Activitățile desfășurate de clasă Multimedia sunt:

Atelier multimedia pentru munca avansate

Multimedia Classroom are un spațiu fizic, care poate fi făcută de lucru finisate profesional în domeniile de editare video, televiziune, radio si design grafic.

Cursuri de planificare și seminarii

Multimedia clasă va avea un program permanent eminamente cursuri practice concepute pentru a răspunde așteptărilor profesionale care cererea actuală a pieței. Aceste cursuri și seminarii vor fi predate de către profesioniști și profesori din diferite domenii de proiectare și de producție digitală.


terenuri de sport/>

Care acoperă o suprafață de 2.200 m2 și constau din două terenuri de sport polivalente în LSO, care poate fi practicat handbal, baschet, fotbal, volei, etc. Aceste facilități sunt dotate cu dușuri și toalete.


locuri de parcare în aer liber/>

Ea ocupă o suprafață de aproximativ 9300 m2 și poate găzdui aproximativ 300 de vehicule.


capelă/>

ESIC are o glugă cu o suprafață de 139 m2 și cu o capacitate de aproximativ 100 de persoane.

clasamente Associates

  • ESIC este poziționat al 12-lea Mondial Business School.
  • Directorul general al ESIC este 76th lider de afaceri spaniol.
  • Treia Business School din Spania, cu cea mai bună reputație.
  • ESIC este clasată în top 250 de școli de afaceri din lume, și mai important, unul dintre cele șapte „top-tier Employability“ școli de afaceri din Europa.
  • A 2-Business School Spania în clasamentul sectorial.
Program predat în:
  • Engleză
  • Spaniolă

Vezi 15 mai multe cursuri de la ESIC Business & Marketing School »

Acest curs este Bazat în Campus
Duration
1 an
La zi
Price
11,900 EUR
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date