Master în Managementul Turismului

Rome Business School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Master în Managementul Turismului

Rome Business School

Cu studenții din peste 140 de țări din întreaga lume, Master Rome Business School este alegerea ideală pentru profesioniștii care caută un program de nivel mondial pentru a începe sau a consolida o carieră de succes în sectorul turismului internațional. Calitatea învățământului, împreună cu serviciile noastre de carieră și de rețea, fac ca acest program să se potrivească perfect celor care caută să exceleze pe piața de muncă de astăzi și în afacerile globale.

Ofertele de turism au ajuns la o maturitate evidentă și la cerințele contextuale pentru creșterea și diversificarea destinațiilor turistice. Profesioniștii care sunt pregătiți și capabili să facă față provocărilor acestei industrii vor găsi noi oportunități de angajare și mobilitate ascendentă.

Destinați destinatarii

Master în Managementul Turismului are ca scop:

  • absolvenți și studenți noi (supuși interviului);
  • tineri care doresc să înceapă o carieră în industria turismului;
  • profesioniști din industria turismului dispuși să-și îndeplinească cunoștințele prin intermediul contactelor cu unii dintre cei mai influenți parteneri din mediul și industria mondială.

Participanții, care aspiră să stabilească o cale de creștere în cadrul organizației lor sau să-și înființeze propria întreprindere, dispuși să-și extindă perspectiva acestei piețe și / sau să-și perfecționeze pregătirea profesională prin obținerea unei certificări strict concepute pentru industria turismului , vor beneficia foarte mult de acest program.

Structura (durata - 1 an)

  • Șase luni de prelegeri
  • Șase luni dedicate stagiilor internaționale și lucrărilor de proiect
  • Vizite la companii și organizații internaționale
  • Program cultural integrat
  • Seminarii și evenimente

Moduri de participare

Acest curs de masterat poate fi urmat în limba engleză, fie în campus, fie în învățământul la distanță, în formularul Part-Time (2 ore de cursuri pe săptămână).

cuprins

  • Zona introductivă: Sistemul de turism și organizarea turismului
  • Management strategic
  • Economie în turism
  • Introducere în contabilitatea managerilor
  • Planificarea afacerii
  • principiile marketingului
  • Metodologia pentru crearea călătoriei experiențiale
  • Sistemul global de turism alimentar și vinificație
  • Sistemul global de artă și cultură culturală
  • Sistemul global de turism de moda
  • Sistemul turistic global romantic
  • Sistemul global de turism sportiv
  • Sistemul global turistic ecologic și durabil
  • Marketing digital pentru designul turistic și managementul turismului
  • Managementul brandului
  • Tehnici turistice și vânzări de călătorii
  • IT Area - Sisteme de rezervare și tehnologii noi în managementul turismului
  • Domeniul de Management al Proiectului: Planificarea Turismului
  • Zona juridică: Legislația și reglementarea în materie de turism
  • Comunicare și resurse umane
  • Îngrijirea clienților
  • Managementul riscurilor
  • Relatii publice
  • Ecosistemul de pornire
  • Expoziții sectoriale
  • Noile tendințe

Servicii de carieră

Participarea la acest curs de masterat dă dreptul la:

  • Stagii internationale la companii si organizatii de conducere;
  • Includerea CV-ului în baza de date a Rome Business School și distribuirea acestuia către întreprinderi, organizații și captivi care aparțin rețelei internaționale a Rome Business School ;
  • O examinare gratuită de CV;
  • Sprijin în gestionarea interviurilor de angajare;
  • Reuniuni de rețea cu manageri internaționali, profesioniști și proprietari de afaceri;
  • Un serviciu personalizat de căutare și semnalizare pentru cele mai bune oportunități de angajare în Italia și în străinătate.

La finalizarea acestui curs de masterat, participanții vor putea lucra, printre alte profiluri, ca:

  • Consultanta in turism;
  • Organizatori de activități de strângere de fonduri destinate promovării activităților turistice în cadrul agențiilor și companiilor publice și private;
  • Operatori de turism și agenții de turism pentru realizarea ofertelor turistice;
  • Consultanți sectoriali pentru întreprinderile agricole și întreprinzători pentru promovarea produselor alimentare și vinicole;
  • Consultanți sectoriali pentru sectorul public pentru planificarea, organizarea și gestionarea acțiunilor de promovare a turismului local;
  • Promotorii produselor alimentare și vinicole și a itinerariilor turistice culturale.

obiective de invatare

La finalizarea programului, participanții vor putea:

  • Citiți un mediu local prin intermediul producției sale de produse agroalimentare și al produselor de specialitate;
  • Cunoaste principalele produse alimentare si vinuri italiene (si internationale);
  • Recunoaște resursele culturale și de mediu locale din perspectiva integrării ofertei turistice;
  • Identificați actorii sociali, financiari, politici, publici și privați și actorii primari care participă la gestionarea, conservarea, valorificarea și promovarea bogăției culturale locale;
  • Identificarea instrumentelor de reglementare și financiare referitoare la promovarea inițiativelor în sprijinul turismului;
  • Identificați acțiunile și strategiile potrivite pentru protejarea, valorificarea și promovarea produsului turistic;
  • Construiți o ofertă turistică care integrează culturi, medii și arome locale printr-o abordare care vizează creșterea cunoștințelor prin plăcerea tuturor simțurilor;
  • Să elaboreze acțiuni menite să promoveze un mediu local din perspectiva sustenabilității mediului și a turismului responsabil;
  • Identificarea și colaborarea cu actorii (operatori de turism, agenții de turism etc.) implicați în producerea pachetelor turistice;
  • Dezvoltarea competențelor în contextul consultanței rurale în domeniul alimentației și al turismului vitivinicol;
  • Strategii de marketing și comunicare pentru promovarea produselor în medii locale (fete, expoziții, evenimente) și în contexte sectoriale specifice (expoziții, conferințe, întâlniri, concursuri, expoziții tematice etc.).

Beneficii

Profesori de clasă mondială

Facultatea de masterat este formată din profesori universitari, formatori și manageri de afaceri internaționali, selectați dintr-o varietate de domenii operaționale și profesionale, fiind astfel capabili să aducă la dispoziție o gamă bogată de experiențe și competențe de până acum. Abordarea didactică vizează dobândirea know-how-ului, transferând astfel competențe cu adevărat utile pentru dezvoltarea profesională a participanților.

meditaţii

Atât pentru cursurile din campus, cât și pentru cursurile la distanță, participanții pot conta întotdeauna pe asistența unui tutore pentru orice clarificare pe care o pot solicita, pentru finalizarea testelor și exercițiilor necesare fiecărui modul și pentru proiectul final

Materiale pentru invatat

Elevii înscriși la cursul de masterat vor primi o mulțime de materiale de învățare, inclusiv diapozitive, manuale, studii de caz, articole, videoclipuri și link-uri utile de internet.

Înscrierea la Asociația Alumni a Rome Business School

Participarea la cursul de masterat dă dreptul să devină parte a Asociației Alumni a Rome Business School din Rome Business School , rețeaua internațională prin care elevii de la Rome Business School din Rome Business School pot împărtăși idei, experiențe și proiecte. Multe facilități sunt, de asemenea, disponibile pentru participarea la cursuri de perfecționare.

Cerințe de intrare

Toți candidații trebuie să aibă o diplomă de trei ani (sau să fie aproape de finalizare). Persoanele cu calificări profesionale relevante sau experiență profesională extinsă vor fi, de asemenea, luate în considerare.

Solicitanții trebuie să demonstreze competența în limba engleză în timpul unui interviu.

Atât pentru opțiunile de învățare on-campus cât și pentru învățământul la distanță și pentru a asigura un curs de formare de înaltă calitate, clasele pot fi alcătuite din maxim 15 participanți.

burse de studiu

Sunt disponibile burse parțiale pentru a acoperi o parte din taxa de școlarizare. Bursele vor fi alocate pe baza profilului personal, experiențial și tehnic-motivațional al candidaților.

tranşe

Plata taxei de participare este instalabilă. În cazul plății taxei de participare într-o singură soluție, elevul va beneficia de o reducere de 10%.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Rome Business School

Ultima actualizare January 10, 2019
Durata & Pret
Acest curs este
Online
Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Mar. 2019
Oct. 2019
Duration
Durata
1 an
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
6,500 EUR
Locations
Italia - Italy Online
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Italia - Rome, Lazio
Data începerii : Mar. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Mar. 2019
Italia - Rome, Lazio
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Oct. 2019
Italia - Italy Online
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala