Master în Managementul Marketingului

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Factorii diferențiatori

  1. Diplomă de studii superioare.
  2. Acreditat EPAS.
  3. Experiență de afaceri internațională în China.
  4. 3 Pathways pentru a personaliza programul.
  5. Grupuri multiculturale.

Rata de angajare

  • La 6 luni de la finalizarea programului: 93%
  • La un an de la finalizarea programului: 95%

Date despre absolvenți

Zonele funcționale ale studenților noștri

  • 51% Marketing
  • 19% Dezvoltare de afaceri
  • 16% Vânzări
  • 14% Comunicații și publicitate

Zonele geografice în care lucrează elevii noștri

  • 60% Spania
  • 22% LATAM
  • 14% Restul Europei
  • 4% Africa

Metodologie

Metodologia cursului este axată pe învățarea studenților prin combinarea efortului individual suficient, abilitatea dovedită și implicarea în munca în echipă.

Tutorii, mentorii și lectorii facilitează procesul de înțelegere și aplicare a cunoștințelor și transmiterea abilităților.

  • Scopul metodologiei noastre este de a crea un cerc virtuos de acțiune - feedback-analiză - acțiune la elevii de pe cursul nostru.
  • Strategia noastră se bazează pe următoarele trei principii: dezvoltarea gândirii critice, promovarea învățării independente (învățare centrată pe elev) și oferirea de îndrumare și sprijin profesional și academic.
  • Sesiuni orientate către luarea deciziilor cu echilibrul corect al teoretic și practic.
  • Cerere individuală bazată pe evaluări, cazuri și exerciții.
  • Apărare prin prezentarea în echipă a cazurilor companiei cu o complexitate incrementală.
  • Pregătirea pe bază de grup, prezentarea și apărarea unui proiect final sau a unui plan de afaceri, cu evaluare individuală.

Criterii metodologice

  • Componenta teoretică
  • Componenta practică
  • Muncă și cazuri
  • Proiect final
  • Evaluări individuale
  • Evaluări de grup

130899_photo-1517245386807-bb43f82c33c4.jpgÎn față / Unsplash

Structura academică

Acest masterat în marketing este un program inovator, bazat pe academică, bazat pe practică și orientat spre marketing, care reflectă provocările actuale ale pieței. Programul își propune să ofere o înțelegere completă a proceselor și considerațiilor importante implicate în evaluarea, gestionarea și implementarea strategiilor de marketing, consolidând în același timp capacitatea dvs. de a face față și de a rezolva provocări complexe într-un mediu de marketing din ce în ce mai globalizat.

Module de bază

Înțelegerea piețelor

  • Management strategic
  • Comportamentul consumatorului
  • Economie pentru marcatori
  • Comportament organizational

Identificarea, comunicarea și măsurarea valorii

  • Cercetare de piata
  • Știința datelor
  • CRM, managementul mărcii și reputația corporativă
  • Mix de marketing și planificare de marketing
  • Management și marketing internațional de afaceri
  • Conștientizarea și negocierea interculturală

Marketing în secolul XXI

  • Ecosistem digital
  • Omnichannel
  • Gestionarea inovațiilor
  • Inteligență artificială
  • Neuroștiință aplicată pe piață
  • Noi tendințe de consum

Sesiuni transversale

Cetățenie și dezvoltare personală

  • Etică și valori
  • Construirea echipei și comunicare
  • Gestionează-te
  • Abilitarea gândirii creative

Ateliere de piață mondială și seminarii specifice

  • WMW (Europa, Asia, Latam, Africa și India, America de Nord)
  • antreprenoriat
  • Teme și probleme emergente

TFM

TFM

  • Plan de afaceri
  • Plan de marketing

Clasamente

# 27 ESIC printre cele mai bune 27 de școli internaționale de afaceri care oferă MBA - Bloomberg Business
TOP - ESIC în cele mai bune 250 de școli de afaceri MBA din lume - QS
TOP - ESIC în clasamentul de top al universităților și școlilor de afaceri - U-Multirank

Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct ... Citeste mai mult

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct relationship with the business environment in order to provide you with practical academic training that focuses on the needs of the labor market. We offer training with values, to engage successfully as a highly qualified professional with excellent command and knowledge of the latest trends. Citește mai puţin
Madrid , Barcelona , Valencia , Seville , Zaragoza , Málaga , A Coruña , Pamplona , Bilbao , Granada , Vigo , Spania Online + 11 Mai mult Mai Puțin