Master în Managementul Marketingului Sportiv

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Lumea sportului evoluează constant odată cu apariția de noi discipline, sporturi noi, noi modalități de practicare a acestora, noi tehnologii și ne confruntăm cu un ecosistem din ce în ce mai complex, în care a putea lucra în marketing sportiv necesită o specializare din ce în ce mai mare, inovație și inspirație pentru a vă asigura că în spatele unui mare sportiv sau club, există un brand minunat.

Cu acest master nu vă veți specializa doar în domeniul evenimentelor, sponsorilor și sponsorizărilor, dar mergem mult mai departe, vă oferim expertiză în toate aspectele marketingului sportiv, de la cei mai strategici la cei mai operaționali factori, astfel încât Transformă-te într-un profesionist end-to-end în acest domeniu.

Factorii diferențiali

  1. Proiectat pentru a prelua direcția de marketing și managementul mărcii. Spre deosebire de altele care se concentrează pe evenimente și sponsorizări, acest master este orientat către integrarea strategică cu marketingul tactic în strategia companiei.
  2. Booster-ul nostru SportTech. Un laborator unde puteți obține o viziune globală a economiei digitale și un tur al instrumentelor și tehnologiilor specifice pentru marketingul sportiv: e-sport // e-jocuri // analitice.
  3. Un program menit să funcționeze pe piața curentă, cu viziune asupra viitorului. Summit Business Sports. Evenimente: Învățare în arenă. Hands on Learning: vizualizarea mișcării. Cazuri de viață: instruire reală.
  4. O metodologie bazată pe conceptul Metodică-fitness fizică: acțiune - feedback - analiză - acțiune
  5. Singurul care include modulul Training & Evolution.
  6. Dezvoltat în comun cu Centrul de marketing sportiv CMD-ESIC.

Gradul de angajabilitate

  • La 6 luni de la finalizarea programului: 96%
  • La un an de la finalizarea programului: 98%

Datele foștilor studenți ai programului

Zonele funcționale pe care le ocupă studenții noștri

  • 61% Marketing
  • 28% Publicitate și comunicare
  • 1% Dezvoltare de afaceri
  • Vânzări de 1%

Zonele geografice unde lucrează

  • 95% Spania
  • 3% LATAM
  • 2% Restul Europei

metodologie

Metodologia programului este axată pe învățarea studenților prin combinarea unui efort individual adecvat și capacitatea și implicarea demonstrată în lucrul în echipă.

Tutorii, mentorii și profesorii, facilitează procesul de înțelegere și aplicare a cunoștințelor și de transmitere a abilităților.

  • Cercul virtuos de acțiune-feedback-analiză-acțiune la participanții la programul nostru.
  • Dezvoltarea gândirii critice, promovarea învățării independente (învățarea centrată pe elev).
  • Ședințe orientate către luarea deciziilor.
  • Cerință individuală în evaluări, cazuri, exerciții etc.
  • Prezentarea echipei a cazurilor companiei.
  • Pregătirea, prezentarea și apărarea în grupuri a unui proiect final supravegheat.

Criterii metodologice

  • Componenta teoretică
  • Componenta practică
  • Lucrări și carcase
  • final al proiectului
  • Evaluări individuale
  • Evaluări de grup

130899_photo-1517245386807-bb43f82c33c4.jpgÎn față / Unsplash

Structura academică

Module de bază

Businessbusiness și mediu

  • Bazele marketingului sportiv
  • Sportainment
  • Cetățenie corporativă

Strategie și inovație în managementul marketingului

  • Strategie și plan în noul ecosistem de marketing
  • Consumator și fan
  • Brand și reputația corporativă

Monetizarea, măsurarea și transformarea în marketing

  • Managementul vânzărilor și monetizării
  • Întreruperea și măsurarea noilor marketing
  • Returnări și gestionarea financiară a resurselor
  • Mediu legal

Spectacolul trebuie să continue

  • Experiențe și sponsorizare
  • Management de proiect
  • Comunicare integrală
  • Managementul publicului. agenția
  • Manager și sportiv profesionist

Boxe SportTech

  • Marketing de date mari și sport
  • Strategia de marketing web
  • SportTech
  • E-sport noua generație de marketing

Instruire & Evoluție

  • elasticitate
  • Comunicare și persuasiune interpersonală
  • antreprenoriat
  • Umanismul creștin

Ședințe încrucișate

  • Evenimente: învățare în Arenă
  • Continuă învățarea
  • Cazuri de viață
  • Summit Business Sport
  • reţele

TFM

  • TFM

Topul

# 27 ESIC printre cele mai bune 27 de școli de afaceri internaționale în predarea MBA - Bloomberg Business
TOP - ESIC în top 250 dintre cele mai bune școli de afaceri MBA din lume - QS
TOP - ESIC în topul mondial al centrelor universitare și școlilor de afaceri - U-Multirank

Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct ... Citeste mai mult

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct relationship with the business environment in order to provide you with practical academic training that focuses on the needs of the labor market. We offer training with values, to engage successfully as a highly qualified professional with excellent command and knowledge of the latest trends. Citește mai puţin
Madrid , Barcelona , Valencia , Seville , Zaragoza , Málaga , A Coruña , Pamplona , Bilbao , Granada , Vigo , Spania Online + 11 Mai mult Mai Puțin