Master în Managementul Mărcii și Produselor - Full-time

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Prezentare generală

Faza 3: „Construirea unei zone de expertiză” se concentrează pe integrarea profesională

Până la sfârșitul programului, absolvenții vor dobândi calitățile pe care le caută agenții de recrutare: leadership, abilități organizaționale și interpersonale, comanda mai multor limbi străine și „spiritul antreprenorial”, care este un astfel de accent al EDC Paris Business School . Absolvenții vor fi gata să înflorească și să crească în toate tipurile de medii, atât în Franța, cât și în străinătate.

Managementul marketingului implică mai multe etape: optimizarea activităților și resurselor de marketing ale unei entități, planificarea și direcția unui proiect și, în final, luarea deciziilor.

Piesa complet engleză

Curs inițial

Obiective

Slujba managerului de produs evoluează. Pe lângă cunoașterea și înțelegerea perfectă a consumatorului și a nevoilor sale, marketerul trebuie să fie astăzi un adevărat dezvoltator de afaceri în cadrul unui nou ecosistem digital. Printre misiunile sale:

  • Pentru a gestiona un portofoliu de produse, servicii sau mărci
  • Pentru a avea o viziune de dezvoltare strategică
  • Pentru a stăpâni condițiile de implementare comercială

133941_pexels-photo-70292.jpeg

Planul de studiu

Al patrulea an

Program - semestrul 7

  • Schimb academic pe 6 luni (sau contract pe durată determinată de 4 luni în străinătate)
  • Management complet

Program - semestrul 8

  • Specializarea în cursul inițial sau în studiul de muncă printr-un contract de ucenicie (1 săptămână în școală și 3 săptămâni într-o companie).

Al 5-lea an

Program - Semestrul 9

  • Specializarea în cursul inițial sau în studiul de muncă printr-un contract de ucenicie (1 săptămână în școală și 3 săptămâni într-o companie).

Program - Semestrul 10

  • Stagiu „sfârșitul studiilor” (minimum 6 luni).

Doi grade

În Franța

  • Managementul studiilor de marketing și opinie - Université Cergy-Pontoise
  • Pista de lux: în parteneriat cu școala Sup de Luxe. Începând cu anul al IV-lea, studenții au posibilitatea să urmeze Master of Science MSc Global - Managementul mărcilor de lux și să se specializeze în anul 5 la M.Sc în vin, spirite și „Art de Vivre” sau în M.Sc în modă și lux Afaceri.

In strainatate

  • Marketing avansat - Richmond University (Marea Britanie)
  • Marketing - Malardalen (Suedia)
  • DESS Marketing digital - Universitatea McGill (Canada)

Pista student-antreprenor

Plan

Pentru cei care doresc să creeze sau să preia o afacere să se înscrie la cursul de antreprenor al studenților (PEE) (de la 1 la 5 ani) și să poată împăca cu succes atât obligațiile lor academice cât și cele antreprenoriale. Cererea este supusă aprobării unui juriu compus din antreprenori și reprezentanți ai echipelor consultative.

Admitere

Profilul candidatului

Admitere la cerere și interviu motivațional.

Datele de început și taxele de școlarizare

Începutul cursului 2020/2021:

  • Din Uniunea Europeană: septembrie 2020
  • Studenți internaționali: septembrie 2020

Taxe de școlarizare :

  • De la Uniunea Europeană: 9 660 Euro pe an (aport 2020/2021)
  • Studenți internaționali: 10 400 de euro (aport 2020/2021)

Angajabilitate

Departamentul de relații corporative acționează ca o legătură-cheie între studenți și piața muncii. Integrarea profesională este una dintre primele noastre preocupări.

Studenții și absolvenții EDC Paris Business School sunt o sursă valoroasă de talent pentru firmele franceze și internaționale. Strategia educațională „hands-on” a școlii oferă absolvenților săi o pregătire multiplă.

Îmbunătățirea integrării profesionale

Curs inițial: stagiu „Sfârșitul studiilor” (minimum 6 luni)

Oportunități de carieră

  • Manager de produs
  • Brand Manager
  • Manager de piață
  • Marketing Manager de proiect
Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

EDC Paris Business School is ranked in the top 10 business schools in France and 1st for entrepreneurship with a business creation rate 3 times higher than that of other graduate schools, while 80% of ... Citeste mai mult

EDC Paris Business School is ranked in the top 10 business schools in France and 1st for entrepreneurship with a business creation rate 3 times higher than that of other graduate schools, while 80% of its young graduates go on to work in business development, intrapreneurship or innovation. Citește mai puţin