Master în Managementul Comunicatiilor Corporative

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Digitalizarea și impactul rețelelor sociale asupra comunicării noastre și a notorietății mărcii, printre alți factori, ne plasează într-un scenariu din ce în ce mai inovator și mai complex. Stabilirea unei comunicări bidirecționale de 100%, în care cetățeanul își poate exprima preocupările și opiniile, a modificat relația dintre companie, publicul-țintă și mediul său.

Având în vedere dezvoltarea culturală a comunicării și diversitatea accesului la sistemele informatice de pe mai multe platforme (internet, televiziune inteligentă, radio, smartphone, televiziune), trebuie să fim creativi din ce în ce mai creativi atunci când comunicăm și transmitem mesajul nostru.

Piața este saturată de informații, deci este vital să știm cum să evidențiem și să prețuim ceea ce comunicăm. Este esențial să avem o viziune integrată asupra tuturor tehnicilor și instrumentelor de comunicare, pentru a consolida o bună strategie prin toate canalele pe care le avem la dispoziție.

Master în Corporate Communication Management este conceput pentru a instrui profesioniști de comunicare care sunt originale, creative și eficiente în pregătirea planurilor de comunicare și care sunt, de asemenea, pregătiți să lucreze în companii și organizații, precum și în agențiile de comunicare. Profesioniști capabili să perfecționeze strategiile de comunicare, relații publice și publicitate într-un mod inovator și, mai presus de toate, să se adapteze la canalele prin care se mișcă publicul țintă. Toate acestea, cu consolidarea reputației noastre corporative ca obiectiv principal, pe care companiile de comunicare și consultanță le identifică ca factor determinant pentru creșterea unei organizații în anii următori.


Master în Managementul Comunicării Corporative - Campus Barcelona

Deveniți un profesionist în comunicare. Se evidențiază de ceilalți dezvoltând capacități creative și eficiente pentru a dezvolta o strategie de comunicare. Participantul care completează cu succes programul va obține titlul de Master în Corporate Communication Management de la EAE Business School și gradul de la Universitatea Politehnică din Catalonia. Pentru obținerea acestei calificări este necesar să se îndeplinească cerințele cerute anterior.

106823_5.jpg

Motive pentru Master în Corporate Communication Management de EAE Business School

  1. EAE în Clasament
    Pentru al șaptelea an consecutiv, Master în Managementul Comunicatiilor Corporative din EAE a fost ales ca fiind cel mai bun din Spania prin clasamentul "250 Masters 2018" al lui El Mundo. În plus, se află în Top 30 dintre cei mai buni maeștri europeni în domeniul Comunicării de către clasamentul Eduniversal.


  2. Consiliu consultativ
    Curriculumul nostru de masterat este dezvoltat împreună cu un organism consultativ format din profesioniști din companii precum Unilever, Sony, Mango, Nissan, El Mundo, Atremedia, Danone, Telefónica, La Caixa sau Dockers, printre altele.


  3. Prestige Partners
    Suntem membri ai principalelor asociații de comunicare din Spania, printre care: DIRCOM, ADECEC, EXCELENTA CORPORAȚIE, AM și AEA.


  4. Program rezidențial în India
    La sfarsitul perioadei academice, puteti sa stati pe "Comunicare si responsabilitate sociala corporativa" la Institutul SDM pentru Dezvoltare Management (Mysore, India). Această ședere rezidențială are un cost suplimentar.


  5. EAE Emprende
    Prin incubatorul nostru de afaceri, pregătim, finanțăm și însoțim proiectele dvs. antreprenoriale. EAE Lab vă va oferi resursele și mediul necesar, astfel încât să puteți identifica avantajele competitive și să vă dezvoltați ideea de afaceri.


  6. Business Networking
    Întâlnire cu profesioniști din companii mari și alți studenți care vă vor permite să vă extindeți rețeaua de contacte. În 2018 am organizat, printre altele, întâlniri cu directorii unor companii precum Coca-Cola, LVMH, Ikea, Samsung, Nestle, Disney, L'Oreal, Pepe Jeans, Melià, Henkel sau Hilton.

106807_6.jpg

Cerințe și admitere

grad dublu

Cei care finalizează cu succes programul vor obține diploma de master în Corporate Communication Management de la EAE Business School și diploma de la Universitatea Politehnică din Catalonia (Campus Barcelona) sau de la Universitatea Rey Juan Carlos (campusul din Madrid). Pentru obținerea calificării acordate de universitate, este necesar să se respecte cerințele pe care cele două instituții le solicită.


Procesul de admitere

Scopul fundamental al procesului nostru de admitere este de a asigura caracterul adecvat al candidaților, prin intermediul curriculum-ului lor profesionale și academice. Toți participanții trebuie să obțină maximum de această experiență de învățare, printr-un context în care este posibil să se dezvolte o relație pe termen lung cu colegii de clasă, profesori si absolventi.

Pentru a începe procesul de admitere, este necesar să completați formularul corespunzător, astfel încât profilul candidatului să poată fi evaluat de către Comitetul nostru academic. Dacă rezoluția Admiterii emisă de către Comitetul Academic la Maestru în Sponsorizare, Organizarea Evenimentelor și Protocolului este pozitivă, candidatul va fi capabil să-și formalizeze înscrierea la acest Maestru.

106809_proceso-admision-eae_1.jpg

perspectivele de carieră

Cariera Servicii Profesii EAE Business School este responsabil pentru crearea de noi oportunități de locuri de muncă de care se ghidează și însoțește studenții cu o analiză a profilului lor, pentru a atinge obiectivele lor de carieră și de a ajusta așteptările și interesele lor să piața forței de muncă.

Departamentul de carieră organizează, de asemenea, evenimente pentru promovarea capacității de angajare, cum ar fi Forumul online pentru ocuparea forței de muncă; Banca Oportunităților cu peste 6.000 de oferte de muncă publicate pe an; sau Programul Talentului Internațional, destinat studenților care doresc dezvoltarea și vizibilitatea internațională în companiile multinaționale, cu ateliere de lucru și interviuri cu vânători de cap din diferite părți ale lumii. EAE participă, de asemenea, la programele de angajare a marcilor cu o mare proiecție precum L'Oreal, Banco Sabadell, Leroy Merlin, Kyocera, Schneider Electric, IBM, printre care studenții au acces.


Rezultate profesionale:

  • Director de Comunicatii Corporative
  • Director de Comunicare Internă
  • Director de Relații Publice în companii și alte organizații
  • Director al agențiilor de comunicare și relații publice
  • Director al birourilor de presă și de comunicare ale administrațiilor publice naționale și internaționale
  • Șeful Comunicării Produselor în companii
  • Specialist în Responsabilitatea Socială Corporativă
  • Specialist în comunicarea corporatistă
  • Specialist în relațiile cu părțile interesate
  • Consultant de comunicatii corporatiste
  • Director Relații Publice
  • Purtător de cuvânt pentru companii și organisme publice


Unele date ale raportului nostru privind ocuparea forței de muncă 2017:

  • 93% dintre studenți găsesc un loc de muncă înainte de șase luni de la terminarea programului
  • 34% au majorat salariul până la 30% la un an după finalizarea comandantului
  • 67% dintre studenți au obținut un loc de muncă prin intermediul unor rute disponibile prin EAE Business School
  • 74% accepta o noua oferta de profesie dupa absolvire
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

EAE is an international Institution of higher education in the field of management. With more than 50 years experience in business education it has provided training for more than 56,000 executives an ... Citeste mai mult

EAE is an international Institution of higher education in the field of management. With more than 50 years experience in business education it has provided training for more than 56,000 executives and managers. Every year students from more than 45 nationalities gain professional qualification at EAE to hold positions of responsibility within the business world. Citește mai puţin
Barcelona , Madrid , New York , Shanghai + 3 Mai mult Mai Puțin