Master în Managementul Brandului și Comunicarea în Marketing

Generalități

Programul de descriere

Master în Economie și Administrarea Afacerilor - Brand Management și Comunicare de Marketing (MSc)

Domeniul de interes al profilului este procesul de comunicare de marketing de la nivel corporativ la marcă, utilizând perspective teoretice socio-culturale avansate pe piețele de consum. Elevii din acest profil vor avea mai multe cunoștințe în cadrul subiectelor relevante și competențele necesare pentru a analiza principiile și logica fundamentală socială și culturală care stau la baza provocărilor de comunicare și branding contemporane, folosind metode etnografice avansate. Studentul va dobândi competențe în realizarea managementului de marcă atât la nivel strategic, cât și tactic.

În cele din urmă, studentul va dobândi competențe în analizarea relațiilor contemporane dintre comunicările de marketing și branding, pe piețele de corporații și consumatori, precum și pe aplicarea principiilor contemporane de gestionare a brandului cultural și a metodelor de cercetare etnografică a pieței.

116414_770x330_SDU_Esbjerg23.jpg

prelegeri

Metodele de predare în cadrul programului variază și vor consta atât în prelegeri, cât și în predare în grupuri mai mici. Mulți studenți formează grupuri de studiu, fie pentru întregul program de doi ani, fie doar pentru un singur curs.

Examen

Examenele vor fi examene orale și scrise în funcție de cursurile individuale. Un stagiu este adesea terminat cu un fel de raport, iar teza de masterat este un proiect scris, care finalizează întregul grad.

În tot felul de rapoarte și examene, este important să puteți argumenta și să se refere corect la materialul sursă. În caz contrar, puteți fi acuzat de plagiat.

Facilităţi

University of Southern Denmark Campus Odense este o universitate modernă cu facilități excelente atât pentru prelegeri, cât și pentru petrecerea timpului liber.

Oportunități de carieră


Programul de Master în Managementul Brand și Comunicare de Marketing la Campus Odense vă oferă o bază excelentă versatil pentru viitoarele oportunități de carieră. Cursurile oferă o combinație unică de teorie și practică pentru a asigura o bază teoretică solidă și instrumente care pot fi ușor de angajat în primul loc de muncă.

Competențele obținute în timpul studiilor din Odense pot fi folosite în dezvoltarea curriculumului, de la a deveni un întreprinzător individual de afaceri, care lucrează ca specialist în marile companii multinaționale sau ca consultant pe plan internațional.

Indiferent dacă doriți o carieră ca persoană care desfășoară activități independente sau ca manager în companii publice sau private, acest grad va crește cariera viitoare. De exemplu, puteți lucra în descoperirea și cercetarea noilor idei de planificare, management și realizare a conceptelor de afaceri în companii daneze și internaționale.

Cerințe de intrare

Pentru a aplica pentru un program de Master în Economie și Administrarea Afacerilor, aveți nevoie de o diplomă de licență relevante. De asemenea, puteți aplica dacă dețineți o diplomă de licență similară, care include cel puțin 75 ECTS în domeniul Economiei și Administrarea Afacerilor.

Ultima actualizare Iun 2019

Despre facultate

University of Southern Denmark has created an institution of higher research and education which provides first-class educational opportunities and is cooperation partner for both public and private b ... Citeste mai mult

University of Southern Denmark has created an institution of higher research and education which provides first-class educational opportunities and is cooperation partner for both public and private businesses and organisations for providing qualified labour. Citește mai puţin
Odense , Kolding , Slagelse , Sønderborg , Esbjerg , Flensburg , Copenhaga , Ljubljana , Girona , Beijing + 9 Mai mult Mai Puțin