Master în Management Marketing

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Marketingul a devenit un factor major de performanță atât în ​​cadrul organizațiilor, cât și al deciziilor organizaționale. Programul permite studenților să dezvolte know-how profesional larg în domeniul managementului de marketing, datorită unei combinații unice a conținutului cursului.

Acesta integrează o pregătire avansată în instrumente de marketing esențiale și domenii cum ar fi metodele cantitative, problemele juridice și strategiile de marketing digital cu abordări și competențe extrem de inovatoare din domenii academice cum ar fi studiile neuronale sau antropologice și impactul acestora asupra domeniilor legate de marketing, cum ar fi comportamentul consumatorilor.

Absolvenții sunt pregătiți să reușească într-o lume de afaceri globalizată aflată în rapidă schimbare, având cunoștințele și abilitățile necesare care să le permită nu numai să reacționeze, ci și să modeleze în mod proactiv marketingul viitorului.

Ei vor putea intra pe piața muncii într-o varietate de industrii, de la afaceri la întreprindere, de la întreprinderi la consumatori, jucând roluri diferite în cadrul zonei funcționale de marketing. Aceștia pot reuși în companii de producție, servicii, comerț cu amănuntul și consultanță, precum și în agenții de cercetare și de comunicare de piață.

Structura programului

În primul an studenții studiază instrumentele conceptuale și operaționale necesare pentru a înțelege mediul și comportamentul piețelor din partea cererii și a ofertei (contexte concurențiale, comportamentul consumatorilor și cumpărătorilor industriali, analiza sistemelor de distribuție) și aspectele esențiale ale marketingului (perspective strategice, managementul produselor, dezvoltarea inovării și comunicarea corporativă).
Elevii se specializează apoi într-una din domeniile axate pe expertiza profesională și deschiderea viitoare a carierei, alegând unul dintre specializările propuse de Bocconi sau elaborând un set de cursuri care vor fi alese dintre cele disponibile în cadrul programului.

PRIMUL AN
la Bocconi (Milano)

Primul semestru
Principalele subiecte:

  • Instrumente strategice de marketing
  • Sensibilizarea pieței
  • Scenariile globale de viziune și economice

Elevii dobândesc o atitudine centrată pe consumator, pentru a dezvolta fundamentele marketingului strategic și pentru a înțelege cum să analizeze structurile și dinamica industrială.

Al doilea semestru
Principalele subiecte:

  • Instrumente Go-to-Market
  • Analiza marketingului
  • Inovație și căi competitive

Acest semestru completează pilonii de marketing, dezvoltând un set multidisciplinar de competențe pentru rezolvarea problemelor și cercetare și permite studenților să dobândească o mentalitate solidă pentru inovație și provocări competitive.

AL DOILEA AN
la Bocconi (Milano) și / sau în străinătate

majors

  • Comunicare de afaceri și media socială
  • Rețele de distribuție și distribuție în era digitală
  • Gestionarea produselor și serviciilor
  • Datele mari și analizele de afaceri

Traseu gratuit

  • 4 electives

Studiați programe în străinătate

  • Două grade cu:
    ESADE Escuela Superior de Administrație și Direcție de Empresas (Barcelona, ​​Spania)
    NHH Școala Norvegiană de Economie (Bergen, Norvegia)
    Școala de afaceri a reginei (Kingston, Canada)
    Universidade Catolica Portuguesa (Lisabona, Portugalia)
    Universität Mannheim (Mannheim, Germania)
    Universitatea din Melbourne (Melbourne, Australia)
    WU Wirtschaftsuniversität Wien (Viena, Austria)
  • Programe de schimb

Internship (obligatoriu)
Limbi străine (două limbi)
teză

obiective de invatare

Master of Science în Managementul Marketing are următoarele obiective educaționale:
  • să furnizeze studii avansate în domeniul marketingului atât în ​​domeniile operativ, cât și în cele strategice, cu referire la contextul național și internațional;
  • să dezvolte o înțelegere completă a diferitelor tehnici de marketing cu referire la mediul de afaceri și la mediul de afaceri între consumatori, inclusiv contexte culturale diferite;
  • finalizați pregătirea în domeniul afacerilor, oferind competențe în domenii ca economie, cantitativă și juridică, pentru a dezvolta abilități de analiză a problemelor în domenii interdisciplinare;
  • să dezvolte abilități comportamentale prin intermediul seminarelor ad-hoc și prin intermediul activităților de clasă în / din afara cursurilor legate de cursuri, și anume competențe în comunicare, în interacțiune, în abordarea problemelor complexe;
  • promovați fluența în limba engleză pentru a lucra eficient și eficient; competență într-o a doua limbă a UE (în versiunea în limba engleză a MSc: italiană pentru vorbitorii nativi non-italieni). În cele din urmă, să promoveze o cultură larg răspândită pentru a dezvolta gândirea critică și pentru a aborda teme de ultimă oră.

Oportunități de carieră

Oportunitățile de angajare pentru absolvenții de Master în Marketing Management includ:

  • Business-to-business și business-to-consumer roluri în toate industriile
  • Domenii cheie în marketing, de exemplu analiza pieței, planificarea strategică de marketing, implementarea marketingului și monitorizarea
  • Oportunități în arena internațională, grație conștiinței internaționale despre puterea mărcii Bocconi și a rețelei sale de relații cu companii, instituții din sectorul public și organizații non-profit
  • Deschideri în companii de producție, servicii, comerț cu amănuntul și consultanță, precum și cu agenții de cercetare-piață și de comunicare
  • O gamă largă de poziții și roluri de pornire, cum ar fi managerul de produse și de brand, strategistul de publicitate, analistul de piață, planificatorul media, managerul de relații cu clienții și managerul de relații cu clienții, managerul de vânzări și vânzări, managerul de vânzări, managerul de categorii, .
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Università Bocconi, founded in 1902, was the first Italian university to grant a degree in economics.

Università Bocconi, founded in 1902, was the first Italian university to grant a degree in economics. Citește mai puţin
Milano , Los Angeles + 1 Mai mult Mai Puțin