Master în Management Internațional și Comunicare în Afaceri

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală

Programul MSc International Management and Communication Communication se concentrează pe dezvoltarea abilităților de comunicare în limba engleză în contexte de afaceri. Deși elevii din acest program nu sunt obligați să lucreze în altă limbă decât engleza, abilitățile pe care le dezvoltați pot fi, desigur, aplicate în orice context de comunicare profesională, indiferent de limbă. Există o gamă largă de cursuri opționale la subiecte relevante din punct de vedere profesional, astfel încât studenții pot alege exact în ce domenii ar dori să se specializeze și, prin urmare, pot adapta programul la interesele și nevoile lor profesionale.

Acreditare

Campusul din Dubai este acreditat de Autoritatea pentru Cunoaștere și Dezvoltare Umană (KHDA) și este licențiat în întregime pentru a-și preda diplomele în Dubai. Toți absolvenții primesc o diplomă britanică care este acreditată de Royal Charter în Marea Britanie.

Conținutul cursului

Semestrul 1 (septembrie - decembrie) Semestrul 2 (ianuarie - aprilie)
Două cursuri opționale care urmează să fie alese dintr-o gamă, inclusiv:
  • Strategie competitivă
  • Consumatori contemporani
  • Marketing
  • De gestionare a operațiunilor
  • Cultura și organizațiile de muncă
  • Branding și comunicații
  • Managementul resurselor umane
  • Marketing international
  • Gestionarea diversității în afaceri
  • Management de proiect

În perioada mai-august, studenții își desfășoară activitatea de masterat.

Afaceri internationale

Semestrul 1 (obligatoriu)

Acest curs studiază mediul de afaceri internațional, inclusiv forțele globalizării, dezvoltarea economică, responsabilitatea socială corporativă, aspectele legate de resurse și evoluțiile strategice.

Comunicare de afaceri

Semestrul 1 (obligatoriu)

Acest curs este un curs de scriere practică în care studenții se familiarizează cu diferite tipuri de texte de afaceri și dezvoltă abilitățile necesare pentru producerea unor astfel de texte pe baza surselor orale și a altor surse scrise. Activitățile sunt proiectate cu atenție pentru a reflecta practica profesională.

Economie de afaceri

Semestrul 2 (obligatoriu)

Oferă cunoașterea și înțelegerea principiilor și conceptelor de bază ale microeconomiei și macroeconomiei și să poată aplica această cunoaștere și înțelegere în analiza unei game de probleme economice.

Cercetare în comunicarea internațională de afaceri

Semestrul 2 (obligatoriu)

Acest curs familiarizează studenții cu cercetarea în comunicarea internațională de afaceri și pregătește studenții pentru disertația MSC, oferindu-le oportunitatea de a-și desfășura propriul proiect de cercetare independent.

Prelegeri invitate

Invitațiile oaspeților sunt de asemenea oferite de profesioniștii de afaceri și de comunicare, precum și de cadrele didactice de vârf.

Termen limita

Campusul nostru din Dubai operează un proces continuu de admitere pe tot parcursul anului: de îndată ce un aport a fost închis începem să acceptăm cererile pentru următoarea. De asemenea, este posibil să vă amânați data de început până la un an.

Majoritatea studenților aplică cu 6-10 luni înainte de aportul ales. Putem accepta cereri cu până la 3 săptămâni înainte de începerea fiecărui aport, însă trebuie să rețineți că o cerere cu întârziere va însemna aproape sigur o întârziere în furnizarea de servicii administrative esențiale, cum ar fi cartea de matriculare a studentului (fără de care nu veți fi capabil să acceseze biblioteca sau serviciile online).

Ultima actualizare Sept 2019

Despre facultate

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry.

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry. Citește mai puţin