MSc „Sport durabil management” își propune să ofere cunoștințe teoretice și practice ale afacerilor sportive studenților care doresc să se dezvolte în sectorul economic al sportului.
Programul oferă cunoștințele teoretice și manageriale necesare pentru o înțelegere completă a problemelor actuale și viitoare în domeniul sportului. În contact cu profesioniști din sectorul sportiv, studenții dobândesc abilitățile și rețelele necesare integrării lor profesionale într-un sector economic specific, la un nivel ridicat de responsabilitate.
Multe structuri sportive sunt studiate pe parcursul cursului: asociații și federații sportive, industrie, distribuția de produse sportive, structuri de evenimente, autorități locale. Mai multe vizite pe site sunt organizate pentru a prelua proprietatea problemelor din domeniu.Managementul sustenabil al MSc Sport permite studenților:Să dobândească o cunoaștere importantă a istoriei, a sociologiei, a mediului și a funcționării activității economice a sportului în general, în special a organizațiilor sportive;
Înțelegerea problemelor manageriale, sociale, legale și instituționale inerente managementului sportului;
Pentru a stăpâni provocările de mâine pentru sectorul sportului: practici manageriale, etică sportivă, sport în politicile publice;
Stăpânirea instrumentelor de analiză a datelor esențiale pentru a răspunde cererii consumatorilor în creștere și solicitant din punct de vedere tehnologic în sectorul sportului;
Să fie o forță de propunere, creativitate și inovație în afaceri sportive.ESC PAU Business School"}" />© ESC PAU Business SchoolDurata: 18 luni
Data începerii: septembrie
Cost: 11.000 €
Data de închidere a înregistrărilor: 15 iulie
Taxa de înregistrare: 100 €Admitere:Absolvenți de licență (B + 4) sau echivalent
Absolvenți B + 3 cu experiență profesională sau practică sportivă recunoscutăOportunități de instruirePrincipalele sectoare de angajare sunt:Industria sportului
Organizații sportive
Colectivele locale
Distribuție de produse sportive
Sportul ca hobby
Evenimente sportivePozițiile responsabile se referă în principal la următoarele funcții:Managementul:Administrarea structurilor sportive (cluburi, stadioane etc.)
Administrarea structurilor de distribuție mici / mari pentru produse sportive
Managementul carierei în sport: de la antrenor de carieră la recalificare
Managementul lanțului de aprovizionare
Managementul dezvoltării sportive teritoriale: planificare urbană, elaborarea fișierelor de etichete sportive
Managementul de proiectMarketing și comunicare:Marketing strategic și operațional (dimensiunea digitală exploatată): strategie sectorială, promovarea asociațiilor sportive
Management de produs
Managementul comunicării: relații publice, comunicații media
Organizarea de evenimente sportive pentru companii (consilii de lucrări, acționari) sau structuri sportiveFinanciar:Managementul financiar al organizațiilor / structurilor sportive
Strângere de fonduri, sponsorizare