Rolul directorului de Logistica si Supply Chain este una dintre axele strategice majore ale majorității companiilor.

Master în Logistică și Supply Chain (locs) demonstrează importanța critică a lanțului de management excelent, de la furnizarea către consumatorul să cumpere sau să consume produsul. Acesta acoperă, de asemenea, gestionarea produsului odată ce acesta este depus în unități de comercializare: negociere strategică și de selecție a distribuitorilor, trade marketing, management de categorie, visual merchandising.

Maestrul locs ia în considerare noile instrumente și piețe on-line, în scopul de a face produse de consum disponibile cu valoare adăugată ridicată.

Programul include, de asemenea, de formare și certificare modul de achiziții publice SAP ERP, ca parte a procesului de logistică și lanțului de aprovizionare.

caracteristici

Comandantul este structurat în considerare trei aspecte principale:

  • BUSINESS MANAGEMENT
  • Cunoștințe de specialitate: Dezvoltarea elementelor concrete care afectează managementul tactic și strategic pentru optimizarea lanțului de aprovizionare, prin analizarea diferitelor funcții.
  • PERSONAL

factori diferențialele

  • SAP Certificare: Certificarea ca Achiziții Soluții SAP ERP consultant
  • • Integral Pograma toate activitățile și interacțiunea acestora sunt luate în considerare în alte zone ale companiei
  • Metodologie: multisectoriale și un program orientat către client, care include participarea la seminarii și alte activități pentru a spori grupuri de lucru și coexistența, ambele webinarii față.
  • experiențe reale: face vizite la companii de relevanță internațională și analizează cazuri reale și concepte învățate în clasă, programul include, de asemenea, practicile asigurate
  • Cloister format de către profesori cu experiență profesională și de predare

profilul candidatului

Master în Logistică și Supply Chain SAP ERP este conceput special pentru companiile profesionale specializate în logistică. Studenții care intenționează să dobândească viziunea, cunoștințele și abilitățile necesare pentru a conduce activități strategice legate de procesele logistice din sectorul industrial, servicii sau bunuri de larg consum.

Student Profil

Master în Logistică și Supply Chain SAP ERP este conceput special pentru companiile profesionale specializate în logistică. Studenții care intenționează să dobândească viziunea, cunoștințele și abilitățile necesare pentru a conduce activități strategice legate de procesele logistice în sectorul industrial, servicii sau bunuri de larg consum:

  • Logisticieni.
  • lanțurile de aprovizionare și producție (Supply Chain).
  • Responsabil pentru transport și distribuție.
  • Stocare.
  • Cumpărături.
  • Servicii.
  • Trade Marketing.

Profesioniștii care predau Master în Logistică și Supply Chain SAP ERP analizează diferitele tendințe viitoare și arată cele mai bune practici pentru a se integra în logistică de distribuție comerciale și managementul relațiilor cu clienții.

metodologie

Dorim să încurajăm schimbul de idei și interacțiunea între studenți și facultate.

Fiecare modul, programul de Master în Management de Logistică și Supply Chain SAP ERP este format din mai multe sesiuni, care includ expoziții tematice de către profesori și completate cu exerciții și cazuri reale de un anumit subiect.

Pentru a obține gradul, studenții trebuie să prezinte proiectul de master în grupuri de 4 sau 5 persoane pe care le vor fi făcute de către directorul Învățătorului și consilierii săi, având în vedere cunoștințele, experiența și profilul profesional al fiecărui elev.

De-a lungul Master în logistică și Supply Chain SAP ERP diverse sesiuni, în care evaluările de progres în fiecare grup se va face, în plus față de îndrumare pentru a coordona proiecte sunt planificate.

În plus față de sesiunile planificate, programul va cuprinde:

  • sesiuni de monografice: probleme unice și specifice de logistică și distribuție comercială.
  • Vizite la companii: analiza cazurilor și concepte reale învățate în clasă
  • activitati de extensie: seminarii și alte activități pentru a spori munca de grup și coexistența. Unii se vor confrunta cu alții și în format on-line.

program

Doisprezece module specializate în fiecare dintre domeniile-cheie ale managementului logisticii și distribuției de vânzări. Master în Logistică și Supply Chain SAP ERP are, de asemenea, de mobilizare a resurselor de management, precum și seminarii de sprijin pentru a finaliza formarea în acest domeniu.

  • Modulul 1: Compania și Logistică: Poziția de logistică în cadrul companiei și în lanțul valoric, logistica integrale, tipuri de companii, aspecte diferențiale.
    • Structura de afaceri în sectorul logistic.
    • Tipul și dimensiunea companiilor din sector.
    • Condiții de acces la crearea de afaceri.
    • lanțul de valori.
    • Angajatorii din sectorul și persoane fizice.
    • rdes comerciale: aprovizionare și stimulente.
    • logistica internă și externă.
    • Aspecte diferențiale.
    • Calitate și strategii de mediu.
    • logistică inversă.
    • logistica rece și perisabile.
    • Produse periculoase.
    • Problema ultimei mile.
    • logistică promoționale și de marketing.
  • Modulul 2: Logistică și Strategie: Analiza lanțului de aprovizionare, funcțiile de conducere și importanța Balanced Scorecard. produse și servicii de logistică.
  • Logistica externe: Supply Chain Management.
  • Strategie și organizare.
  • direcție strategică.
  • funcții de management de logistică.
  • Scorecard si Balance Scorecard.
  • Fenomenul globalizării: piețe și operațiuni.
  • produse de logistică și servicii de logistică.
  • Modulul 3: Logistica ca factor economic în cadrul companiei: Analiza companiilor de logistică în medii economice. Planificarea și controlul. costurile logistice interne și externe. Importanța investițiilor.
  • Bilanțul contabil și declarația de venit.
  • Buget: planificare și control.
  • Audit și control intern.
  • Analiza costurilor pe baza activității.
  • profitabilității clienților Direct.
  • Modulul 4: Procese de logistică: procese Reingineering, produse și servicii. Importanța și modele de management și servicii pentru clienți, indicatori Six-Sigma și de calitate cheie (Key Performance Indicators).
  • Organizarea și managementul proceselor.
  • proceselor de logistică: achiziții, producție, distribuție.
  • • ori mdida și metode, MTM.
  • Calitate, cost și instrumente de calitate.
  • servicii post-vânzare.
  • Indicatori Cheie de Performanță.
  • Fiabilitate și trasabilitate.
  • Six-Sigma.
  • Modulul 5: Logistică și clienți: Rolul logisticii în cadrul marketingului de afaceri. Funcții în cadrul planului de marketing. Relevanța pentru planificarea vânzărilor.
  • Analiza cererii și prognoză.
  • Logistică, marketing și managementul vânzărilor.
  • prognoză de vânzări și planificare.
  • Prognoza Planificare în colaborare
  • Gestionarea relației cu clienții.
  • depozitul de date și extragerea datelor.
  • Sortimentul.
  • Comunicare.
  • Serviciul Clienți.
  • Planul de marketing și logistică.
  • Modulul 6: Aprovizionare și Achiziții: Importanța cumpărături ca profit. Cheile de negociere cu furnizorii. Conceptul elemente ale achizițiilor cu amănuntul centrale și platforme logistice integrate pe verticală.
  • Asigurați-vă sau să cumpere.
  • Selectarea, evaluarea și aprobarea furnizorilor.
  • Negocierea cu furnizorii.
  • integrare pe verticală și pe orizontală.
  • aprovizionare continuă, CRP.
  • centrele de achiziție în comerțul cu amănuntul.
  • platforme logistice.
  • ordinele economice.
  • Modul 7: Operațiuni: sisteme informatice de management și a noilor tehnologii (ERP, EDI, MRP). Strategiile de producție și de externalizare Lean și organizarea operațiunilor.
  • organizarea de producție și logistică interne și externe.
  • Programe de producție.
  • Planificarea capacităților.
  • sarcini de programare.
  • Productivitate.
  • Sistemul de producție Toyota.
  • Doar în timp, JIT.
  • Lean Instrumente de gândire de producție.
  • Cercetare și dezvoltare.
  • Și procesele de producție: managementul materialelor.
  • Analiza valorii.
  • Sistemele de gestionare a informațiilor și a noilor tehnologii.
  • Programul Resurse Enterprise, ERP.
  • Schimbul electronic de date, EDI.
  • Producție de planificare a resurselor, MRP.
  • Outsourcing. Strategia de externalizare.
  • operatori logistici: selecție, procesul de externalizare, control și monitorizare.
  • Modulul 8: Managementul Stocurilor și Warehouse: Modele de revizuire, cu excepția comenzilor și a stocurilor distribuite (DRP). de management al depozitului global și de asigurare a accesului.
  • stocurile:
    • Lot ordine economică. Punct de ordine.
    • Modele de revizuire. Incidențe. Returnări.
    • Comenzi de excepție. Acoperire. Rotația.
    • Managementul Stocurilor, IM
  • depozite:
  • proiectare; încărcare și unitate de stocare.
  • aspect; cules și pregătirea comenzilor.
  • Suport.
  • inventare distribuite, DRP.
  • Depozit de automatizare, AS / AR.
  • Radio Frequency Identification, RFID.
  • Cod produs electronic, EPC.
  • Răspunsul eficient de consum, ECR.
  • Cele mai bune practici.
  • Refueling eficient.
Modulul 9: Distribuirea comercială. trade marketing.
  • Noile canale.
  • E-commerce.
  • Market.
  • Rețele.
  • Segmentarea consumatorilor.
  • Presales, vânzări, loialitatea clienților.
  • implicarea clienților.
  • Alianțe producători de distribuitori.
  • Conturile comerciale: Tabloul de bord, KPI, scorecards Balance.
Modulul 10: distribuție cu mai multe canale.
  • Strategii de dezvoltare.
  • Noi canale și produse noi.
  • Vânzări și de comercializare.
  • Key Account Management.
  • Data Warehouse și Data Mining.
  • ECR și categoria de management.
Modulul 11: Canal on-line.
  • Comunicare: SEO, SEM
  • Strategia de e-commerce pentru branduri.
  • Strategia de comerț pentru distribuție.
  • Tehnologie de la punctul de vânzare.
Modulul 12: Personal
  • Management de proiect.
  • Talentul și conducerea managerială.
  • Tehnici de prezentare si comunicare.
  • Rezolvarea conflictelor.
Modulul 13: Implementarea funcțiilor ERP SAP. ACHIZIȚII I.
  • Materiale stocuri, bunuri și servicii.
  • materiale de gestionare a datelor de bază.
  • Documente și funcții de achiziție.
  • Planificarea achizițiilor.
  • Raport.
Modulul 14: Implementarea funcțiilor ERP SAP. ACHIZIȚII II.
  • Primirea de produse, probleme de bunuri și reprezentând transferuri.
  • Rezervări.
  • Formele speciale de gestionare a inventarului.
  • Particularizarea niveluri ale organizației.
  • studiu de caz integrat cu procesele specifice de afaceri.
Modulul 15: proiect final.


CERTIFICAT DE ACREDITARE SAP ERP ACHIZIȚII/>

SAP ERP lider de piata de software. Aceasta este una dintre cele mai puternice atunci când optimizarea diverse aspecte, cum ar fi sisteme de vânzări, financiar, bancar, aprovizionare, producție, de inventar și instrumente de relații cu clienții. Un program care suportă atât cele mai mari organizații din lume, precum și întreprinderile mici și mijlocii din 25 de industrii diferite. Certificarea ca Achiziții soluții SAP ERP consultant se realizează printr-un examen la sfârșitul stăpânul tău.

Program predat în:
Spaniolă

Vezi 15 mai multe cursuri de la ESIC Business & Marketing School »

Acest curs este Bazat în Campus
Duration
9 luni
La zi
Price
12,900 EUR
Valencia rata de cuprindere: € 12,900.00; Înscrierea la Madrid: € 13,900.00
După locații
După dată