Master în Limba și Managementul Internațional (LIM)

Generalități

Programul de descriere

Obiectivele programului

Programul de Master în Limbi și Management Internațional este conceput pentru studenții francezi și internaționali cu fluență în cel puțin două limbi străine (în afară de limba lor maternă) care aspiră la o carieră cu un accent internațional. Programul oferă studenților o varietate de cursuri în afaceri internaționale (marketing, comerț, logistică, negocieri etc.), precum și cursuri în limbi, în care accentul este pus pe dobândirea unei cunoștințe profunde despre mediile socio-economice și culturale ale zonele geografice pe care le studiază. Cursurile sunt predate în principal în engleză și franceză, dar și în germană, chineză și spaniolă. Prin studiu intensiv și instruire, absolvenții acestui program de master devin specialiști în afacerile internaționale capabile să evolueze în contexte multiculturale. Prelegerile, grupurile de studiu, jocul de rol, proiectele studenților și stagiile se combină pentru a oferi studenților o pregătire profesională aprofundată.

Aptitudini și capacități

Limbi: competență orală și scrisă în două limbi străine, plus o a treia limbă la nivelul începătorului. Majoritatea cursurilor legate de afaceri sunt predate în engleză. Absolvenții noștri sunt bine pregătiți pentru a lucra într-un mediu profesionist și internațional.

Management: abilități de lucru și cunoștințe într-o varietate de funcții de afaceri internaționale. Absolvenții noștri pot conduce proiecte și negocieri în domeniile marketing, comerț, precum și logistică. De asemenea, sunt instruiți în crearea de afaceri.

Interculturalitate: studenții noștri dobândesc o înțelegere profundă a aspectelor politice, sociale și economice ale societății contemporane subestudiate și învață cum să pună în practică interculturalitatea. Cu abilitățile combinate dobândite în programul de Limbi și Management internațional, absolvenții noștri sunt bine poziționați pentru a se angaja în cariere internaționale dinamice și largi.

Cerințe de admitere

Admiterea primului an se bazează pe:

  • Aplicație și interviu în limbi străine
  • Competența în două limbi străine: engleză, franceză, germană, spaniolă sau chineză, în funcție de opțiunile de limbă alese (NB: Studenții nu au voie să studieze în limba lor maternă)

Admiterea anului II se bazează pe:

  • Finalizarea cu succes a primului an în Limbi și Management internațional
  • Finalizarea cu succes a primului an al unui program de master aferent, după un interviu în limbi străine și după aprobarea universității a cererii candidatului

Educație continuă: Solicitanții și angajații se pot aplica la master.

Contact: 03 21 60 38 17 / fcu-fare@univ-artois.fr

Se pot aplica la master sau absolvent prin validarea realizării și experienței profesionale (VAPP) sau validarea experienței anterioare (VAE) sau a unui curs mixt.

Contact: 03 21 60 60 59 / fcu-pac@univ-artois.fr

Oportunități de carieră

Cu o pregătire completă de ultimă generație în marketing, logistică, comerț și management, precum și în limbi, absolvenții noștri găsesc oportunități de carieră la nivel de management în afaceri internaționale, logistică, marketing, comunicații și turism.

Caracteristici ale programului

  • Cursuri legate de afaceri predate în engleză
  • Personalul didactic universitar, precum și profesioniștii din afaceri din diverse sectoare
  • Posibilitatea de a participa la programe de diplomă dublă cu universități partenere internaționale
  • Proiecte studențești care ajung către comunitățile universitare și de afaceri mai largi
  • Proiecte trans-disciplinare, cum ar fi Hackathon și Kalypso, care plasează studenților medii de învățare inovatoare în care se confruntă cu provocări din viața reală și situații de construire a echipei

Cuprinsul cursului (2 ani)

Semestrul 1

12 săptămâni - 30 ECTS

Limbi (abilități orale și scrise; studii de caz în negociere și comunicare interculturală)

  • Alegerea a două limbi străine din germană, chineză, engleză, franceză sau spaniolă (excluzând limba maternă nativă)
  • Limba de nivel a unui începător: italiană sau olandeză

Management (Cursuri predate în engleză și franceză)

  • Import
  • Afaceri internationale
  • Marketing
  • Vânzări și negocieri
  • Management de proiect
  • Dezvoltarea carierei
  • Proiect personal
  • Managementul intercultural

Studii interculturale (Aspecte socio-politice și economice ale societăților contemporane.)

  • Europa - China: Studii anglofone sau francofone și studii chineze
  • Europa - Americi: Două zone geografice printre Studii Anglofone, Studii Germanofone, Studii Hispanice și Studii Francofone
  • Piețele internaționale: toți studenții vor urma seminarii despre abordările piețelor internaționale predate în engleză și franceză.

Semestrul 2

10 săptămâni - 30 ECTS

Limba (abilități orale și scrise; studii de caz în negociere și comunicare interculturală)

  • Alegerea a două limbi străine din germană, chineză, engleză, franceză sau spaniolă (excluzând limba maternă nativă)
  • Limba de nivel a unui începător: italiană sau olandeză

Management (Cursuri predate în engleză și franceză)

  • Export
  • Economie de afaceri
  • Marketing digital
  • Marketing
  • Finanţa
  • Management de proiect
  • Negociere și comunicare
  • Creare de afaceri

Studii interculturale (Aspecte socio-politice și economice ale societăților contemporane.)

  • Europa - China: Studii anglofone sau francofone și studii chineze
  • Europa - Americi: Două zone geografice printre Studii Anglofone, Studii Germanofone, Studii Hispanice și Studii Francofone
  • Piețele internaționale: toți studenții vor urma seminarii despre abordările piețelor internaționale predate în engleză și franceză

Semestrul 2 se încheie printr-un plasament de muncă de două luni și completarea unui raport asupra locului de muncă.

Semestrul 3

12 săptămâni - 30 ECTS

Limbi (abilități orale și scrise; studii de caz în negociere și comunicare interculturală)

  • Alegerea a două limbi străine din germană, chineză, engleză, franceză sau spaniolă (excluzând limba maternă nativă)
  • Limba de nivel a unui începător: italiană sau olandeză

Management (Cursuri predate în engleză și franceză)

  • Simulare de afaceri Kalypso
  • Economie internațională
  • Afaceri internationale
  • administrare
  • Marketing
  • Logistică
  • Proiect personal
  • Dezvoltarea carierei
  • Asigurarea calității și afacerile de reglementare

Studii interculturale (Aspecte socio-politice și economice ale societăților contemporane.)

  • Europa - China: Studii anglofone sau francofone și studii chineze
  • Europa - Americi: Două zone geografice printre Studii Anglofone, Studii Germanofone, Studii Hispanice și Studii Francofone
  • Piețele internaționale: toți studenții vor urma seminarii despre abordările piețelor internaționale predate în engleză și franceză

Semestrul 4

30 ECTS

Al patrulea semestru constă în totalitate dintr-un stagiu de muncă de șase luni, urmat de finalizarea unei teze de master bazată pe experiența de plasare la muncă.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

L’Université d’Artois est une université multidisciplinaire dont le siège est situé à Arras, dans le Nord de la France

L’Université d’Artois est une université multidisciplinaire dont le siège est situé à Arras, dans le Nord de la France Citește mai puţin