Master în Economie și Administrarea Afacerilor - Marketing, Social Media și Digitalizare

Generalități

Programul de descriere

Organizațiile și industriile în viitor solicită în mod extraordinar manageri care înțeleg modul în care media socială și digitalizarea pot fi utilizate ca instrument strategic pentru creșterea valorii ferme pentru a asigura un avantaj competitiv. Acest program vă oferă exact cunoștințele solicitate care vă permit să deveniți un astfel de manager de lider în organizații și, astfel, oferă oportunități excelente de muncă.

Vrei să creezi viitorul marketing al mărcilor în diverse industrii? Acest program oferit la Campus Esbjerg vă oferă competențele cerute care vă permit să deveniți un astfel de manager de marketing de frunte, cu accent pe media socială și digitalizare.

Master în Economie și Administrarea Afacerilor profil în Marketing, Social Media, și Digitalizare oferă, printre alte cursuri în rețelele sociale de mass-media și de comunicare de marketing, afaceri digitale și de marketing, comportamentul consumatorilor, managementul de proiect, și strategia competitivă. În plus, veți obține abilități metodologice în cercetare atât calitativă, cât și cantitativă și puteți alege între mai multe opțiuni oferite în special pentru acest program, cum ar fi managementul de brand și strategia de marketing, precum și electives de la alte studii de masterat oferite la Campus Esbjerg.

Combinația de cursuri în management avansat și marketing, social media și digitalizare vă califică pentru a gestiona dezvoltarea competențelor și a învățării continue, care sunt abilități necesare de supraviețuire pentru mărci și organizații într-un mediu concurențial intensificat.

Printr-o combinație de lucrări de proiect, de grup și de prelegeri, veți înțelege cum să gestionați diversele aspecte ale marketingului, social media și digitalizării în organizații. Programul se concentrează pe dezvoltarea abilităților de know-how intensiv, adică abilitatea de a efectua analize detaliate și cuprinzătoare și de a obține soluții valoroase de conducere.

Profilul rulează în opt trimestre pe parcursul a doi ani. Fiecare trimestru conține două cursuri. Veți avea până la 8 lecturi pe săptămână. Numărul de elevi în cadrul cursurilor permite o interacțiune intensă cu profesorul care preda, precum și cu discuțiile dintre studenți. Acest lucru mărește mărimea vocabularului de afaceri activ pe care îl puteți utiliza mai târziu în discutarea problemelor legate de aceste domenii ca parte a activității dvs.

Cursurile de pe profil sunt predate în engleză. Cu toate acestea, puteți susține examene, inclusiv teza de master în limba daneză, cu condiția ca profesorul să vorbească în limba daneză.

Structura programului

Master of Science în economie și administrarea afacerilor necesită doi ani de studiu cu normă întreagă, în fiecare an format din patru trimestre. Profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare constă în 60 de cursuri ECTS obligatorii de 7.5 ECTS fiecare, 30 ECTS care sunt electives și o lucrare de teze corespunzătoare a 30 ECTS.

Cele 8 cursuri obligatorii sunt oferite în primele patru trimestre. Electivele sunt de obicei plasate în al cincilea și al șaselea trimestru. Elevii pot fi luați la Campus Esbjerg sau în străinătate sau să ia formă ca stagiu. Teza urmează să fie scrisă în trimestrele a șaptea și a opta.

Electives - de exemplu

  • Managementul brandului
  • Strategie de marketing
  • Responsabilitatea socială a întreprinderilor
  • Piețele de divertisment și afacerea
  • Managementul riscurilor
  • Green Business
  • Internship

media, social media, apps

Rezultatele învățării

Toate profilele MSc în Economie și Administrarea Afacerilor de la University of Southern Denmark împărtășesc aceleași competențe generale. Fiecare profil are o arie de interes în care candidatul va obține cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și domeniul specific de concentrare pentru profilul din Marketing, Social Media și Digitalizare oferit la Campus Esbjerg.

Competențe generale pentru MSc în economie și administrarea afacerilor

Cunoaștere și înțelegere
Programul de master Economie și Administrarea afacerilor furnizează cunoștințe care, în zona de focus a profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională dintr-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului / domeniilor de studiu și să poată identifica problemele științifice de relevanță.

Aptitudini
Absolventul poate selecta și aplica metodele științifice și teoriile pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și probleme teoretice legate de aceste domenii.

Absolventul poate crea noi modele de analiză și soluții pentru problemele bazate pe analizele efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, cu conducerea și cu societatea înconjurătoare.

competenţe
Un master în economie și administrarea afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de muncă și dezvoltare complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională.


Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare.

Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în cadrul domeniilor funcționale ale organizațiilor cu sectorul public și privat.

Competențe specifice pentru profil în marketing, social media și digitalizare

Domeniul principal al profilului este modul în care firmele își pot îmbunătăți performanța pieței prin analizarea și digitalizarea afacerii lor și comercializarea organizației și a produselor existente, cu un accent deosebit pe social media ca canal de comunicare major. Prin urmare, absolvenții cu acest profil au cunoștințe de specialitate în următoarele subiecte: rețele de social media și comunicare de marketing, comportamentul consumatorilor și digitalizarea afacerilor și a marketingului, strategie și concurență. În plus, absolventul are cunoștințe și abilități în utilizarea metodelor pentru a sprijini îmbunătățirea performanței pieței și dezvoltarea oportunităților de piață: metodologie de cercetare a științelor sociale și a metodelor calitative, management de proiect, strategie și concurență și metode cantitative de cercetare de piață. În cele din urmă, masterul a dobândit competențe în definirea și stabilirea propriei sale învățări prin munca independentă cu proiecte de seminar și teza de master.

Oportunități de carieră

Masterat în științe absolvenți în economie și administrarea afacerilor lucrează în practic toate domeniile administrative din organizații, precum de exemplu marketing și managementul vânzărilor, managementul resurselor umane, managementul proiectelor sau managementul inovației. MSc-urile de la University of Southern Denmark sunt în general în măsură să găsească locuri de muncă relevante, atractive și bine plătite după absolvirea lor.

Există, desigur, o relație între jobul pe care îl obțin absolvenții și cursurile pe care le-au luat pe profilul studiat. Multe dintre MSS sunt angajați în funcții de specialitate, în timp ce alții, mai ales că câștigă experiență, ocupă locuri de muncă care includ nu numai managementul, ci și conducerea.

Exemple de titluri de locuri de muncă în domeniul specific de Marketing, Social Media și Digitalizare sunt:

  • Specialist în social media și / sau coordonator
  • Manager comunitate de marcă
  • Strategist digital
  • Brand Manager
  • Cercetător de piață

Exemple de profiluri de locuri de muncă în general sunt:

  • Coordonator de marketing
  • Manager de proiect
  • Asistent personal pentru CEO
  • Consultant de management
  • Manager de Vanzari locale
  • Antreprenor / dezvoltator de afaceri
  • Dezvoltator de produse
  • Cercetator universitar / Profesor
Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

University of Southern Denmark has created an institution of higher research and education which provides first-class educational opportunities and is cooperation partner for both public and private b ... Citeste mai mult

University of Southern Denmark has created an institution of higher research and education which provides first-class educational opportunities and is cooperation partner for both public and private businesses and organisations for providing qualified labour. Citește mai puţin
Odense , Kolding , Slagelse , Sønderborg , Esbjerg , Flensburg , Copenhaga , Ljubljana , Girona , Beijing + 9 Mai mult Mai Puțin