Master în Digital Marketing și Data Science

Generalități

Programul de descriere

Dezvoltați-vă competențele în marketingul digital și analiza datelor și deveniți parte a noii generații de tehnologi de marketing.

  • Pentru studenții care dețin o diplomă de licență în orice domeniu.
  • MSc aprobată de Conférence des Grandes Ecoles.
  • 18 luni inclusiv un stagiu de 4 până la 6 luni.
  • Predat în engleză.
  • Livrat la Paris și Shanghai cu o călătorie de învățare la Boston sau San Francisco.

18 luni pentru a deveni un profesionist de marketing digital

  • Dobândiți fundamentele marketingului digital: Cursurile oferă abilitățile strategice pentru a ghida cu succes strategiile companiilor într-o lume digitală care se deplasează cu date despre clienți, produse și interacțiuni. Până la sfârșitul primului semestru, veți putea să vă plimbați în orice companie și să deveniți profesioniști digital savvy care știu cum să beneficieze de o creștere explozivă a tehnologiilor online pentru dezvoltarea afacerii.
  • Inovați într-un mediu de afaceri bogat în date: Master în Digital Marketing și Data Science se concentrează, de asemenea, pe analiza datelor care include business, codare, acces la baze de date, știința datelor și învățarea mașinii cu Python. Programul este conceput pentru a vă face să înțelegeți cele mai inovatoare tehnologii și să dobândiți abilitățile de a gestiona perturbările tehnologice viitoare în marketing.
  • Răspundeți la nevoile reale ale recrutorilor: recrutorii se confruntă cu o provocare reală de a găsi talente tinere cu o „dublă competență”, capabile să aducă o valoare adăugată reală industriilor care se confruntă cu o transformare digitală profundă. Multe companii colaborează deja cu emlyon business school și recrutează studenți precum Amazon, IBM, Google, TF1, Facebook sau Microsoft etc.

Program

Master în pedagogie digitală și științe de date combină în mod unic un cadru academic puternic în studii de afaceri, marketing, analiză de date și strategie cu o cunoștințe digitale aprofundate și specifice și marketing bazat pe date.

Cuvânt de bun venit

„Inteligența artificială evoluează rapid și transformă comportamentul utilizatorului și viața de zi cu zi prin intermediul unor mașini flexibile, adaptabile, cu inteligență comparabilă cu mintea umană. Capabilitățile clasificate în general ca AI includ înțelegerea cu succes a vorbirii umane, procesarea limbajului natural (îmbunătățirea interacțiunilor dintre computere și om); concurează la un nivel înalt în sisteme strategice de jocuri, mașini autonome, rutare inteligentă în livrarea de conținut și interpretarea datelor complexe.

Pentru companii, unul dintre beneficiile principale este înțelegerea nevoilor și dorințelor clienților, preferințe și comportament într-o manieră mai eficientă. "

Margherita Pagani - Profesor universitar de marketing digital la emlyon business school , director al Centrului de Cercetare pentru Inteligența Artificială în Crearea Valorii și co-director al programului

"Programul își propune să îi ajute pe studenți să dezvolte noi competențe necesare pentru a fi tehnolog de marketing în ecosistemul condus de IA și să înțeleagă provocarea de management a marketingului digital și a inteligenței artificiale. Obiectivul programului este de a oferi elevilor abilități în două discipline. , cum ar fi marketingul digital și știința datelor, care apar foarte diferite, dar care sunt de fapt foarte complementare.

Obiectivul de aici este învățarea directă bazată pe experiență și nu doar învățarea bazată pe teorie. Oferim o experiență imersivă în diferite culturi (Europa, SUA și Asia), în universități și afaceri și cu profesioniști care sunt cufundați în marketing digital, inteligență artificială și știință a datelor zilnic. Împărtășirea experiențelor ajută la inspirația la fel de mult ca la învățătură. Oferim instrumentele esențiale: fiecare persoană va putea apoi să le folosească în următorii pași ai propriei sale călătorii. "

Clément Levallois - profesor asociat în departamentul de piață și inovare, științific social în calcul și co-director al programului.

Cariere

Servicii de carieră

În calitate de student al MSc în marketing digital și știință a datelor, veți beneficia de o pistă dedicată carierei care include ateliere de lucru, panouri de experți, târguri, evenimente, vizite de companie etc.

Departamentul de Cariere oferă suport continuu în identificarea obiectivelor carierei și în elaborarea planurilor de acțiune. Serviciile de carieră specifice programului includ:

  • Ateliere: Atelierele de carieră vă ajută să vă pregătiți pentru căutarea dvs. de stagiu și cariera viitoare. Instrumentele de auto-evaluare și coaching-ul individual vă oferă posibilitatea de a vă pregăti următoarea mișcare.
  • Instrumente: Gama largă de instrumente de carieră vă ajută să aflați mai multe informații despre companiile partenere și despre resursele specifice sectorului, inclusiv bazele de date cu stagii și oferte de muncă.
  • Evenimente: peste 200 de companii vizitează campusurile emlyon business school fiecare an și oferă studenților acces permanent la comunitatea de afaceri.

Rezultatele ocupării postului

Desigur, nu sunt disponibile statistici legate de absolvenții recente, deoarece programul este nou. Dar vă puteți referi la mediile de angajabilitate ale emlyon business school pentru emlyon business school pentru programele noastre de master. Luând în considerare experiența și datele istorice, vă puteți aștepta în mod rezonabil:

  • Rata ocupării forței de muncă de 90% în decurs de 6 luni.
  • Un salariu mediu minim de 40 EUR / 45 mil. Pe baza salariilor absolvenților din ultimii ani pentru programul nostru de doctorat.
  • Locație geografică : la nivel mondial, cu 70% în general în Franța pentru primul loc de muncă la absolvire, în mare parte la Paris.

Aflați cum să alegeți lucrarea dorită

După finalizarea MSc în marketing digital și știința datelor, veți deveni profesioniști de marketing digital realizați, capabili să gestioneze și să inoveze într-un mediu de afaceri bogat în date . Vei fi bine pregătit să lucrezi într-un departament de vânzări sau de marketing de startup-uri sau mărci majore în afaceri pentru consumatori sau de afaceri la medii de afaceri.

De asemenea, veți îndeplini cerințele:

  • agenții de publicitate care caută profesioniști de marketing informați despre comunicarea multicanal,
  • consultanta pentru firme care gestioneaza transformarea digitala a clientilor lor,
  • companiile media și tehnologia digitală care caută manageri cu un mediu de afaceri puternic, care sunt, de asemenea, familiarizați cu comerțul lor.

Competențele dezvoltate cu programul deschid orizonturi mari, deoarece toate companiile sunt acum provocate de date și perturbații digitale. Veți fi pregătiți pentru posturi specifice în marketing și afaceri actualizate la epoca digitală, cum ar fi:

  • Manager de marketing digital
  • Șeful soluțiilor digitale
  • Manager de proiect digital
  • Analist de date
  • Analist al serviciilor de afaceri
  • Analist digital
  • Consultant sau manager de proiect în transformarea digitală
  • Manager social media
  • Planificator media online

Admitere

Solicitanții la MSc în marketing digital și știința datelor trebuie să dețină o diplomă de licență în orice domeniu.

Vă rugăm să rețineți: Diplomă de licență de 3 ani poate fi acceptată pentru profiluri excelente, inclusiv Bac 3 din Franța.

Calendar

Ședințele de selecție se desfășoară din noiembrie până în iulie.

În cazul în care cererea dvs. este completă, veți primi decizia finală a consiliului de admitere în termen de 15 zile lucrătoare. Vă rugăm să trimiteți formularul de înscriere în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care ați venit.

Procesul de admitere

La emlyon business school , luăm în considerare întregul potențial al solicitantului. Elemente precum motivația dvs. de a urmări Master în Digital Marketing și Data Science, aspirațiile dvs. și cariera dvs. cântăresc la fel de mult în procedura noastră de selecție.

Aplicație online

Puteți aplica prin spațiul dvs. personal (tabloul de bord al programului). Trebuie să furnizați următoarele informații:

  • Un CV,
  • Două scrisori de recomandare (opțional),
  • O copie a unei cărți de identitate valide oficiale sau a pașaportului,
  • O copie certificată a celui mai recent grad universitar tradus în engleză sau franceză,
  • Scorul oficial al aptitudinii de management: GMAT, GRE, TAGE MAGE, CAT (opțional),
  • Test de competență engleză (opțional).

Vă reamintim că acest program este livrat complet în limba engleză. Prin urmare, limba engleză este necesară pentru a fi admis, urmați cursuri și interacționați eficient cu ceilalți membri ai cohortei. Pentru procesul de admitere, nivelul dvs. de engleză va fi evaluat luând în considerare 2 elemente fundamentale diferite:

- Examinarea tuturor elementelor scrise și redacționale din dosarul cererii
- testele digitale online ale emlyon business school

Taxe de aplicare

Taxe pentru cereri: 120 €

finanţare

Taxe de școlarizare

€ 24,500

Toate taxele indicate includ taxele de înscriere, taxele de înscriere și apartenența pe tot parcursul vieții la emlyon business school pentru rețeaua de emlyon business school pentru totdeauna.

Extinderea studiilor dincolo de durata oficială a programului este supusă plății unei taxe de administrare de 500 EUR pe an.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Created in 1872 and based in Lyon, France, with multiple international campuses, emlyon business school is a top European business school devoted to lifelong learning for entrepreneurial and internati ... Citeste mai mult

Created in 1872 and based in Lyon, France, with multiple international campuses, emlyon business school is a top European business school devoted to lifelong learning for entrepreneurial and international management. Citește mai puţin
Lyon , Shanghai , Paris , Lancashire , Munchen + 4 Mai mult Mai Puțin