Master în Comunicare și Antreprenoriat Digital

Generalități

Programul de descriere

Economia digitală va reprezenta 22% din PIB-ul spaniol în 2020, iar piața de comunicare solicită profesioniști integrați care au cunoștințe despre marketing (studii de piață, analiză și poziționare, marketing inbound); gestionarea bazelor de date (date mari, procesare și vizualizare); narațiune (Storytelling, Transmedia, Gamificare și scriere); programare (HTML, CSS Cloud Computing, design Apps); tehnologie și design (editare video și audio, crearea de mediu AR și VR, streaming) ... atât pentru a lucra pentru un mediu, pentru un producător, fie pentru a comunica pentru un brand. Toate aceste cunoștințe sunt necesare și acest stăpân le oferă.


Numai cei mai bine pregătiți își vor găsi locul într-un sector în creștere continuă și vor putea crea start-up-uri și strategii în domeniul comunicării. Și tu, dacă te formulezi cu profesorii și experții de masterat în comunicare și antreprenoriat digital, unic în domeniul său, al Universidad Europea .

DIRECTAT LA:

Această calificare este potrivită pentru acei studenți interesați de Comunicare, informare și mass-media de la diplomele în Jurnalism, Comunicare, Publicitate, Audiovizual sau Marketing. Elevii trebuie să aibă o bază de abilități de comunicare atât pe cale orală cât și scrisă și să fie obișnuiți cu utilizarea tehnologiilor aplicate în comunicare. Ar trebui să fie interesați să facă provocări de inovare și educație continuă pe tot parcursul vieții profesionale.

MOTIVE DIFERENȚIALEÎnvățarea bazată pe provocări:
Toți profesorii de masterat în comunicare și antreprenoriat digital sunt profesioniști activi care își bazează metodologia în rezolvarea cazurilor reale. Elevii trebuie să completeze trei locuri de muncă, unul academic și doi profesioniști. Unul dintre ele, Workshop-ul pentru managementul digital, constă într-un proiect în care vor trebui să lanseze un model viabil de afaceri digital care să demonstreze că știe să aplice cunoștințele: detectarea oportunităților, executarea unui plan de afaceri și înțelegerea piața digitală


laboratoare:
Masterul va avea spații teoretice, în plus față de laboratoarele disponibile pe deplin studenților, unde veți învăța prin a face. Universitatea are cea mai bună clinică media din Spania, European Media. Ziarele, radioul și televiziunea sunt disponibile studenților noștri pentru a vă dezvolta potențialul în timp ce formați, bazându-vă pe o învățare experiențială a cărei origine se poate afla în subiectele sau într-un proiect de antreprenoriat.

PRACTICIMasteratul în Comunicare și Antreprenoriat digital are 9 ECTS de practici profesionale în companii din sector și mass-media. O pregătire inovatoare și adaptată, care garantează o pregătire de înaltă calificare care favorizează viitoarea capacitate de angajare a elevului.
Studenții acestui grad au făcut practici profesionale în mass-media și companii precum: Europa Press, El Huffington Post, El Confidencial, El Español, Infolibre, Hearst Magazines, Mediaset Spania, Change.org, BBVA, RFEF, Publiespaña.

program

MODULUL I: Mediul socio-economic și industria multimedia.

  • Cultură digitală și societatea globală a cunoașterii: critici tehnologice.
  • Societatea cunoașterii și noua era prosumeristă.
  • Prezentul și viitorul mass-mediei.
  • Structura industriei interactive.
  • Cadrul de reglementare și deontologie.

6

MODULUL II: Marketingul digital.

  • Strategia de publicitate în mediile digitale
  • Marketing în rețelele sociale
  • Inbound de marketing
  • Tendințe: instrumente video, mobile și alte instrumente
  • Organizarea conținutului, a experienței utilizatorului (UX) și a curatorului de conținut
  • Influencer marketing
  • Publicitate nativă și conținut marcat
  • Motor de căutare pe piață: SEO, SEM, SMO
  • Analiza, evaluarea și măsurătorile
  • Studii de caz: e-business și comunicarea digitală. Modele și strategie de afaceri online.
  • Firme de succes născute pe WEB: motoare de căutare, servicii avansate ...
  • Derivații de afaceri ai lumii offline: retail, media, servicii bancare ...
  • Web WEB participativ
  • Modelul rețelei sociale

6

MODULUL III: Antreprenoriatul digital în afacerea multimedia.

  • Modele de afaceri online și e-Business în domeniul comunicațiilor digitale. Particularități și modele de management
  • "Panza de afaceri", planurile de afaceri și prezentarea proiectului
  • Mediul juridic: Legislația și cadrul legal asociat antreprenoriatului. Legea privind proprietatea intelectuală și protecția datelor.
  • Planul financiar și mediul financiar: modele financiare și surse de finanțare. Inițiativele "crowdfunding" și "crowdsourcing"
  • Managementul afacerilor
  • "Pitch elevator", procesul de vânzări, strângerea de fonduri și abilități de comunicare pentru prezentarea proiectului

6

MODULUL IV: Vizualizare mare de date și date.

  • Datele mari
  • Procesele de descoperire a cunoștințelor prin analiza datelor.
  • Exploatarea datelor și colectarea de informații
  • Analiza cauzală și empirică a variabilelor
  • Cereri de decizii bazate pe exploatarea unor cantități mari de date
  • Tehnici și instrumente de vizualizare

6

MODULUL V: Narativ aplicat în medii multimedia.

  • Managerul comunității ca manager al povestirii sociale
  • Bazele narației neliniare
  • Narată în medii imersive
  • Scriere hipertextuală
  • Narativă în rețeaua socială: de la ficțiune reală la ficțiune reală
  • Laboratorul de experimentare MEDIA EUROPEA: Narrative

6

MODUL VI: Instrumente de programare și proiectare.

  • HTML și dezvoltare web
  • Proiectarea și ediția imaginii digitale
  • Utilizabilitate și design de interfață
  • Introducere în programarea web: limbi de programare, baze de date și cloud computing
  • Design de medii mobile (design de aplicații)

6

MODUL VII: Tehnologia audiovizuală pentru comunicațiile digitale.

  • Instrumente pentru montare Broadcast și Mobile video
  • Producție și planificare de streaming
  • Instrumente pentru retransmiterea evenimentului
  • Comunicare imersivă: tendințe și aplicabilitate
  • Audio digital

6

MODUL VIII: Proiect final de masterat.

  1. Crearea unei memorii individuale într-un format de portofoliu curricular care evidențiază cunoștințele teoretice și practice dobândite de către student pe parcursul masterului în aspectele multiple care înconjoară activitatea de comunicare și antreprenoriatul digital într-un mediu digital care integrează temele expuse în timpul programului.
  2. Realizarea a două lucrări de grup (în grupuri de 3 sau 4 elevi) care prezintă competențele dobândite de către elevi de-a lungul maestrului.
    • Lucrarea 1: Pregătirea revizuirii academice a unei cărți referitoare la cultura digitală.
    • Lucrarea 2: Elaborarea unui proiect antreprenorial în domeniul comunicării.

9

MODULUL IX: Practici în companii.

Realizarea de activități legate de conținutul Master în companie a sectorului.

oportunităţi de carieră

Principalele oportunități profesionale ale diplomelor de masterat în comunicare și antreprenoriat digital sunt: ​​media, companiile de producție, companiile și mărcile sunt doar câteva dintre oportunitățile profesionale într-un sector care nu se oprește în curs de dezvoltare.

Fără a uita întreprinderea. Nevoile noi necesită locuri de muncă care încă nu există.

În diploma de masterat în comunicare și antreprenoriat digital avem profesioniști în comunicare din mass-media importante care participă la predarea la masterat, aducând realitatea profesională mai aproape de student, prin analiza cazurilor reale. Unele dintre companiile colaboratoare sunt: ​​• Huffington Post. • Europa Press. • Grupul Prisa. • Grupul Vocento. • Hobby Press.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

To provide our students with a comprehensive education, educating leaders and professionals who are prepared to respond to the needs of a global world, to contribute value in their professions and to ... Citeste mai mult

To provide our students with a comprehensive education, educating leaders and professionals who are prepared to respond to the needs of a global world, to contribute value in their professions and to social progress through an entrepreneurial spirit and social commitment. Citește mai puţin
Madrid , Shanghai , San Diego , Irvine , Comunitatea Valencia , Alcobendas , Santa Cruz de Tenerife , Villaviciosa de Odón , Spania Online , Las Palmas de Gran Canaria + 9 Mai mult Mai Puțin