master în comunicare şi limbi vizuale

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală a programului

&nbsp

Master în Comunicare şi Limbi Visual are ca scop formarea profesorilor pentru a sustine proiecte profesionale de comunicare cu limbi vizuale, prin teoria aplicată şi investigare a modelelor de sens şi de interpretare, pentru dezvoltarea de conţinut media digital, publicitate, design editorial si arta digitala sau exercitarea de predare.


Acest master plan este studiată într-un curriculum de 18 subiecţi pe an şi poate fi terminat în doi ani şi cere să participe la o zi pe clase de săptămână, ca ne pasa de elevii nostri continua sa lucreze pentru a pune în practică cunoştinţele dobândite în acest absolvent.

&nbsp

&nbsp

Student Profile


Licenţă în Arte Vizuale, comunicare, Graphic Design, marketing, publicitate şi sisteme de computer sau cu nume similare. De asemenea, inginerie în sistemele sau cu nume similare. alte diplome şi inginerie pot intra în cazul în care şi atunci când justifică relaţia sa cu conţinutul curriculum-ului. Acesta trebuie să demonstreze un curs pentru cei care provin din alte domenii de studiu.

&nbsp

&nbsp

Cerinţe de intrare


• aplicarea completă de admitere la absolvent ICONOS lui.


• Titlul de grad (original şi copie).


• Professional Card sau dovada de proces (original şi copie).


• Certificat de studii pentru a susţine că au fost acoperite 100% din creditele de gradul (original şi copie).


• certificatul de nastere (original şi copie).


• minim medie de 8,0 la studii universitare de licenţă. Imposibilitatea de a avea această medie, se poate revizui cazul, prin Consiliul Tehnic.


• 6 fotografii tip pasaport alb-negru.


• Curriculum vitae cu documente care atestă.


• Scrisoare de motive de ce doriţi să introduceţi Masters.


• Interviu cu coordonatorul (a) absolvent.


• Scrisoare de recomandare de la scoala, sau supraveghetor academice.


Studenţii străini trebuie să prezinte toate documentele validate de către SEP, în mod corespunzător tradus şi legalizat de către Ministerul Educaţiei, Ministerul Afacerilor Externe şi consulul din Mexic în ţara în care studiile, şi documentul de imigrare.

Ultima actualizare Mai 2011

Despre facultate

ICONOS - Institutul de Cercetare pentru Comunicare şi Cultură, este un domeniu academic dedicate cercetării în curs de dezvoltare şi a programelor de predare în domenii de cultură şi comunicare, mai a ... Citeste mai mult

ICONOS - Institutul de Cercetare pentru Comunicare şi Cultură, este un domeniu academic dedicate cercetării în curs de dezvoltare şi a programelor de predare în domenii de cultură şi comunicare, mai ales digitale. Acest spaţiu are în vedere ridicat de calitate, motiv pentru care reuneşte specialişti interesaţi să contribuie la cunoaşterea şi difuzarea culturii în aceste domenii noi considerăm atât de relevante. &nbsp Orientarea Dezvoltarea proceselor de învăţământ superior în domeniile de comunicare, cultură şi umaniste, promovarea şi difuzarea cunoştinţelor şi artei universale, precum şi pentru a investiga, de a crea şi de a comunica cunoştinţe în societatea noastră prin diferite forme şi resurse educaţionale. &nbsp&nbsp Obiective 1. Pentru a oferi didactice din învăţământul superior în domeniul cognitiv, şi disciplina profesională de Comunicare şi Cultură. 2. Oferta de cursuri, cursuri de diploma si specializari in domeniile de comunicare şi formare pentru persoanele cu cultura tehnice medii sau profesionale calificate drept necesare în domenii specifice şi care intenţionează să dezvolte activităţile cu randament ridicat, calitatea si inovatia. 3. Oferta de studii postuniversitare în domeniul comunicării şi culturii pentru a forma profesioniştii şi cercetătorii cu un nivel ridicat tehnologice şi academice, capabil să rezolve probleme critice în domeniul social şi profesional, datorită excelenta pregatire, cu o conceptual solid şi multidisciplinare. 4. Oferta de programe de doctorat în domeniul comunicării şi culturii pentru a educa cercetători şi producătorii de cunoştinţe la un nivel superior capabil de a rezolva problemele sociale cruciale. 5. Dezvoltarea activităţilor de cercetare din diferite perspective şi în mai multe modele şi strategii metodologice, legate prin şirul de caractere comune de rigoare si calitate. 6. Dezvoltarea de proiecte şi programe de bază de cercetare în domeniul comunicării şi a culturii sale în diverse domenii disciplinare şi în relativă a acestora, multidisciplinare şi interdisciplinare: de la antropologice, estetice, semiotică, hermeneutică, lingvistice, iconological, etc. , Precum şi o parte din liniile de cercetare dezvoltate de Facultatea de programe postuniversitare, pentru studenţii în procesul de învăţământ, sau ca instituţional definit formule. &nbsp&nbsp Principii În ICONOS principii sunt axiologice care simţurile noastre pentru felul de a fi şi care, în acelaşi timp, ghid acţiunile noastre. 1. Ideologice şi pluralismul epistemologic. 2. dialog argumentative ca fundament al comunităţii academice. 3. Drum liber gândire. 4. Gândire critică. 5. Umane şi responsabilitatea socială. 6. Libertatea academică. &nbsp&nbsp Strategii de predare În ICONOS ştim că cunoştinţele trebuie să fie legate de practică, în sensul de a contribui la rezolvarea problemelor care apar la locul de muncă. Ne bazăm pe modele de predare care se bazează pe cunoştinţe vaste din profesorii nostri printr-o practică restante de practică profesională şi de cercetare. Noi folosim o învăţătură bazată pe atenţia personal, ajutat de lucru în grupuri mici de studenţi şi de vârf resurselor tehnologice. &nbsp&nbsp Profesorii de plante Avem o foarte mare calitate a personalului didactic cu experienţă în domeniul public şi privat. Academicieni şi cercetători s-au adunat în ICONOS au cariere remarcabile în universitare de predare, atât la nivel postuniversitar domenii, cum ar fi cercetarea şi producţia profesionale. Toţi membrii personalului nostru au grade didactice, şi majoritatea au de masterat sau de medicii de la instituţii de prestigiu la nivel naţional şi internaţional. În ICONOS, ne dăm seama că societatea noastră are nevoie să se clarifice, sistematizarea, şi interpreta resursele lor, structurile si dinamica culturale şi de comunicare, asa ca am sprijine formarea profesioniştilor la nivel înalt. Citește mai puţin