Master în Comunicări și Marketing Viitor

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Răspuns COVID-19:

Nu amâna planurile de studiu. Începeți călătoria dvs. educațională înscriindu-vă în campusul nostru online și veniți la Barcelona sau Madrid în toamnă sau iarnă. Învățarea combinată este disponibilă pentru aporturile din iulie și octombrie.

De ce Master în Comunicări și Marketing Viitor

Studiază comunicațiile și marketingul viitor la o școală de afaceri unde „Digital” se află în centrul său. GBSB Global este singura instituție de învățământ superior din Spania acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală.

Descrierea programului

Master în comunicare și marketing viitor îi învață pe studenți cele mai reușite moduri de planificare și lansare a unei campanii integrate de comunicare și marketing pe mai multe canale pe scena internațională. Programul de master în comunicații și marketing viitor îi învață pe studenți cele mai eficiente metodologii de marketing. Acest master încorporează învățături în domeniile leadershipului, strategiei globale de afaceri, marketingului digital și inovator, comunicării de marcă, precum și cercetării tendințelor și analizei pieței.

Studierea pentru un masterat în comunicații și marketing viitor dezvoltă competența studenților în inovarea afacerilor, marketing global, tehnologii emergente și branding personal și de companie. Cu cursuri despre marketingul destinațiilor, marketingul experiențial, negocierile internaționale și dezvoltarea afacerilor, studenții Master în Comunicare și Marketing Viitor vor fi pregătiți să pătrundă în arena globală de marketing și comunicare.

Acest program include, de asemenea, un modul interactiv, "Strategic Marketing and Simulation Game Communication", în care elevii au posibilitatea de a aplica abilități strategice de luare a deciziilor la o simulare de afaceri în lumea reală în pregătirea pentru provocările industriei de marketing. Elevii vor învăța, de asemenea, cele mai bune metode de utilizare a e-mailului și analizei sociale media și mai mult pentru a construi o marcă și o afacere.

Fapte reale

  • Durata programului - 9 luni
  • Limba programului - limba engleză
  • Intrări - octombrie, ianuarie, aprilie / anual
  • Program - Intensiv, Seara
  • Locație - Barcelona / Madrid, Spania

Programul evidențiază

  • Lider în educația digitală în Spania.
  • Facultatea de Comunicare și Marketing.
  • Elevii din 70 de țări diferite.
  • Vizite multiple ale companiei și cunoștințe practice.
  • Metodologia de predare-învățare.

Planul de studiu

  • Marketingul viitorului
  • Marketingul inovațiilor
  • Planificare și publicitate comunicare
  • Social media și relații publice
  • Agile fundamentale: Scrum, Kanban, Lean și XP
  • Strategic Marketing Simulation Game Business
  • Dezvoltare de proiecte și finanțe
  • Competențele transversale ale liderilor globali
  • Capstone Master Project: un proiect de grup practic în care studenții efectuează o analiză organizațională sau un audit, un studiu de caz sau o cercetare originală pe un subiect specific de interes.

Obiectivele programului

  1. Furnizați cel mai relevant curriculum care va include cele mai inovatoare învățături și cunoștințe practice aplicate marketingului și comunicațiilor.
  2. Dezvoltați o înțelegere mai profundă a marketingului strategic, a comunicărilor de marketing integrate, a rolului cercetării de marketing și a noii comunicări media.
  3. Pregătiți studenții pentru piețele competitive din întreaga lume, cu o educație axată pe o perspectivă globală de afaceri și o conștientizare culturală.
  4. Dezvoltați elevii în viitorii lideri ai lumii afacerilor oferind cunoștințe pertinente care pot fi aplicate la marketing și comunicații.
  5. Învață-i pe studenți cum să fie factorii de decizie de succes, expunându-i la exemple din lumea reală prin vizite industriale, prezentări ale companiei, călătorii de studiu la nivel mondial și multe altele.
  6. Furnizați educația cu o filozofie puternică încorporată în etica și sustenabilitatea afacerilor.

De ce GBSB Global ?

  • Singura școală de afaceri din Spania cu acreditare internațională de la ASIC.
  • Prima și singura școală oficială Microsoft din Spania, acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală, oferind studenților cea mai avansată experiență de învățare din prima zi.
  • Școala oficială Microsoft Showcase.
  • Singura școală de afaceri din Barcelona și Madrid, cu statutul de centru de examinare bazate pe computerul ACCA.
  • Membru al Consiliului de Acreditare pentru Școli și Programe de Afaceri (ACBSP), SUA
  • Înregistrat ca una dintre cele mai bune școli de afaceri din Europa de către MYBS (minte propria ta școală de afaceri).
  • Recunoscuta ca LEADER IN EDUCATIE GLOBALA de revista Newsweek.
  • Clasat pe locul 1 în Europa în Ghidul școlilor de sustenabilitate.
  • MEMBRU OFICIAL al Consiliului European pentru Educație în Afaceri (ECBE).
  • Câștigător câștigător al Competiției pentru cazurile de etică în afaceri internaționale, SUA.
  • Diversitatea globală Elevii din 70 de țări și facultate din 20 de țări.
  • Concentrați-vă pe inovație | De la metode de predare, curriculum-ul cursurilor și ateliere de lucru până la medii educaționale complet digitalizate, suntem cu toții inovații și provocări pentru statu quo.
  • Oportunități de angajare și dezvoltare a carierei | Cunoștințe și abilități practice, consiliere în carieră și sesiuni individuale de coaching.

Oportunități de carieră

Construiți-vă cariera în domeniul comunicărilor de marketing cu Masterul în Comunicații și Marketing Viitor.

Digital Media

Carierele în mass-media digitală implică utilizarea de site-uri de știri, canale de rețele sociale și tehnologie digitală pentru a promova agenda unui brand sau concept. Profesioniștii de aici trebuie să aibă abilități excelente de comunicare, să înțeleagă profund marketingul digital și trebuie să fie competenți din punct de vedere tehnologic. Carierele aici încorporează aspecte ale jurnalismului, rețelelor sociale, analizei, inițiativelor de marketing, cercetării și designului vizual.

Relatii publice

Profesioniștii care lucrează în relațiile publice trebuie să poată gestiona și îmbunătăți continuu imaginea unei companii sau a unui client privat. Aceasta înseamnă utilizarea unei campanii de marketing integrate pentru a îmbunătăți brandingul, mesageria și poziționarea pe piață a companiei sau a conceptului. Poziții ca acestea necesită abilități avansate în vorbire în public, scriere, negociere și gestionarea crizelor.

Analiza cercetărilor de piață

Analiza cercetării pieței este responsabilă pentru îmbunătățirea unui produs sau serviciu, avansarea către noi piețe sau direcționarea către o nouă bază de consumatori. Rezultatele ca atare sunt atinse prin cercetări de piață minuțioase, segmentarea consumatorilor și diseminarea chestionarelor, sondajelor și a altor metode de feedback pentru consumatori.

reclamă

Publicitatea încorporează ambele aspecte ale marketingului - creativitatea și vânzările. Profesioniștii de aici creează totul, de la campanii de marketing vizuale până la reclame atrăgătoare, precum și de a efectua cercetări pentru a stabili noi metode de abordare a piețelor existente și potențiale și a consumatorilor. Abilitățile de comunicare sunt o necesitate aici, deoarece trebuie dezvoltate mesajele corecte pentru a oferi imaginea corectă a unei mărci sau a unui concept.

Resurse umane

Profesioniștii în resurse umane sunt responsabili de proiectarea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare care vor susține modelul de afaceri și strategia unui brand. Resursele umane necesită, de asemenea, abilități excelente de comunicare, deoarece reprezentanții din acest domeniu acționează ca legătura dintre lucrători și management în operațiunile zilnice, schimbarea, creșterea și dezvoltarea, precum și rezolvarea problemelor și a cifrei de afaceri a companiei.

Planificarea evenimentului

Planificarea evenimentelor este o profesie orientată spre oameni, în care abilitățile avansate în comunicare și marketing sunt o necesitate. Planificatorii evenimentelor trebuie să colaboreze cu clienții lor - fie corporații mari, fie pentru petreceri private - pentru a-și dezvolta viziunile creative cu limitări ale timpului și ale banilor. Acest domeniu necesită un nivel ridicat de aptitudini interpersonale cu toate nivelurile de conducere, precum și tactici de negociere și o orientare orientată spre termen.

Ultima actualizare Nov 2020

Despre facultate

GBSB Global Business School is an internationally accredited business school in Spain and Malta that provides business education in English to students from around the world and prepares future gradua ... Citeste mai mult

GBSB Global Business School is an internationally accredited business school in Spain and Malta that provides business education in English to students from around the world and prepares future graduates to launch a successful career globally. GBSB Global Business School supports high standards in business education validated by numerous international accreditation bodies. Citește mai puţin
Barcelona , Madrid , Birkirkara + 2 Mai mult Mai Puțin