Master în Biologie Marină: biodiversitatea și conservarea

Generalități

Programul de descriere

Gradul de Master în Biologie Marină: conservarea biodiversității și la Universitatea din La Laguna, în abordarea sa întâlnește vasta experienta de peste patruzeci de ani de predare și de cercetare în acest domeniu a dezvoltat la ull. Vei avea un caracter marcat de instruire practică și aplicate. Elevii vor dobândi cunoștințe solide de fond a biodiversității marine, în special atlanto-mediteranean, mediul și în egală măsură domină instrumentele de expertiză în domeniul planificării, management și conservare, cercetare și predare legate de mediu , biodiversitatea și resursele marine.

Justificare din titlu

Termenul „Biodiversitate“ este relativ recentă și, deși a devenit la modă nu este altceva decât contracția „diversității biologice“, înțeleasă ca varietatea structurală și funcțională a tuturor formelor de viață atât la nivel genetic și specifice și ecosistem.

Dintr-un punct de vedere strict biologic, conservarea biodiversității marine este de necontestat, mai ales într-un astfel de fracturat și eterogenă ca Insulele Canare, cu o densitate mare a populației și o creștere masivă a efectelor secundare ale teritoriului masificare, mult mai accentuată decât în ​​alte mult mai mari și mai puțin dens populate zone continentale.

medii insulare, în special insulele oceanice, au caracteristici (izolație, comunități ecologice simplu, un număr mare de specii endemice, etc.) care le face mai sensibile la diferiții factori de amenințare. Sunt adevărate laboratoare experimentale, care facilitează înțelegerea și transmiterea cunoștințelor despre procesele ecologice si evolutive complexe.

regiunea Canare, înțeleasă în sensul său cel mai larg, are o biodiversitate marină extraordinar de bogată și unică în ceea ce privește localizarea geografică subtropicală și eterogenitatea acestuia asupra mediului de mare, deoarece are un sector sahariană continental și alte insule, macaronesiană Central. Insulele, per se, se diferențiază în mod remarcabil biodiversitatea marină, cu variații semnificative între insule parametrii gradienți dependente oceanografice și geomorfologia costurilor și a fondurilor.

Biota insular se caracterizează prin prezența unei specii subtropicale și tropicale amestec endemismos dominante și macaroneziene a cărui compoziție variază cu gradientilor abiotice de mai sus. Biota continental este dominat de un amestec de origine fenomen specii subtropicale și temperate asociate cu upwelling sahariană și productivitate ridicată rezultată.

Este o zonă mare și foarte complexă din punct de vedere al Oceanografic, cu un registru mare de specii de alge, nevertebrate, pești, păsări, broaște țestoase și cetacee, inclusiv populațiile rezidente ale acesteia din urmă, multe dintre acestea constituie resurse importante . Toate aceste caracteristici fac din Insulele Canare și împrejurimile sale au în prezent un interes foarte mare la nivel mondial pentru studiul biodiversității marine și a proceselor biologice și de producție asociate.

Profil de intrare și de ieșire

Profilul Ideal Student

Acest Master este destinat celor studenții care sunt interesați în specializate în biologia și conservarea biodiversității marine în vederea dobândirii de cunoștințe și competențe, de asemenea, să le permită aderarea la lumea muncii și, de asemenea, le permite să se îngropa în tehnicile fundamentale cercetare, dezvoltare și inovare în biodiversitate.

Master are ca obiectiv principal absolvenților sau absolvenți în biologie, dar este accesibil altor absolvenți (RD 1393/2007, art. 16), de preferință, cele care acoperă aspectele biologice, cum ar fi Stiinte Marine Autorizati sau Graduate și discipline Științe de mediu. Cele mai solicitate sau recomandate diferitele subiecte de Master, conținute în ghidul său de predare, cerințe preliminare indică fundalul necesar și să ofere o referință pentru student.

profilul absolvent

cunoștințe de specialitate biodiversității marine, dezvoltarea, gestionarea și managementul de conservare.

Scopuri

  • știu punct de vedere științific structura și funcția ecosistemelor marine, factori care pot afecta potențial și a tehnicilor de detectare, evaluare, prevenire și corectare a impactului asupra mediului.
  • Dobândi abilități de a implementa și integra cunoștințele științifice cuprinzătoare și multidisciplinară a biodiversității, conservarea și gestionarea mediului marin.
  • Dobândi abilități practici specifice în domeniul conservării și biodiversității marine (de exemplu, a proiecta un plan de eșantionare sau de a evalua un impact asupra mediului), care să permită rezolvarea problemelor în medii familiare și noi, se confruntă cu complexitatea problemelor multi-disciplinare și face judecăți pe baza unor informații fragmentare, incomplete sau limitate.
  • Aflați mai multe despre diverse activități și impactul acestora în ceea ce privește dezvoltarea durabilă a mediului marin, care va permite dezvoltarea capacității de a reflecții asupra implicațiilor sociale și etice legate de deciziile care trebuie luate cu privire la evaluarea impactului activităților umane asupra ecosistemul de coastă.
  • Dobândi abilități de acces autonom la literatura științifică și bazele de date existente. Aceste capacități sunt strâns legate de dobândirea de competențe de a procesa informațiile și de a genera noi informații de calitate și să-l accesibil pentru restul comunității științifice și factorii de decizie de decizie.
  • Dobândi abilități de a lua un loc de muncă ca un om de știință marină.
  • Dobândi abilități de a comunica cunoștințe și de cercetare a rezultatelor acestora pentru specialiști și de muncă non-specialiști.
  • În viitor dobândi noi cunoștințe și să învețe tehnici noi în mod autonom.
  • Dobândească abilități de lucru în echipă.

Competențe

  • Abilitatea de a identifica, clasifica si clasifica organisme vii marine și a populațiilor și a comunităților pe care le reprezintă.
  • Capacitatea de prelevare a probelor, inventarierea și analiza populațiilor și a comunităților, și experimente de proiectare legate de biodiversitate și de conservare.
  • Abilitatea de a selecta și aplica tehnici de analiză instrumentale și cele mai potrivite pentru studiul mediului marin, biodiversitatea și conservarea.
  • Capacitatea de a dezvolta și consilia cu privire la studii și activități practice privind biodiversitatea și conservarea resurselor marine.
  • Abilitatea de a estima și cuantifica populației și diversitatea interspecifice.
  • Abilitatea de a efectua studii de impact asupra mediului privind biodiversitatea marină.
  • Capacitatea de a analiza proceselor geologice, fizice și chimice ale mediului marin pentru conservarea biodiversității.
  • Capacitatea de a evalua starea de conservare a biotei marine, și de a identifica și a urmări cauzele care afectează conservarea.
  • Abilitatea de a evalua vulnerabilitatea biotei marine.
  • Abilitatea de a clasifica, urmări și evalua populațiilor amenințate specii marine.
  • Abilitatea de a recunoaște speciile invazive marine, și anume stimularea strategiilor de control și eradicare, și să propună soluții la problemele de mediu pe care le provoacă.
  • Abilitatea de a propune acțiuni împotriva problemelor de conservare.
  • Capacitatea de a dezvolta și de a dezvolta proiecte de cercetare în domeniul biodiversității și conservării marine, inclusiv proiecte de restaurare ecologice și planurile de refacere pentru speciile marine.
  • Capacitatea de a evalua și gestiona zonele marine naturale, și de proiectare a rezervelor marine, ținând cont de principiile biogeografiei insulare.
  • Abilitatea de a combina hărți tematice și de a genera noi informații privind gestionarea, conservarea și managementul speciilor, comunităților și ecosistemelor marine.
  • Capacitatea de a pune în aplicare aspectele legislative care afectează biotei și conservarea resurselor marine.
  • Abilitatea de a evalua și de a promova utilizarea durabilă a ecosistemelor marine și exploatarea rațională a resurselor naturale regenerabile.
  • Abilitatea de a organiza și de a gestiona parcuri și muzee legate de biodiversitate și de conservarea resurselor marine.
  • Abilitatea de a promova inovațiile în domeniul educației de mediu legate de biodiversitate și de conservarea resurselor marine.
  • Abilitatea de a interpreta procesele fiziologice ale organismelor marine și de a dezvolta inovații în domeniul acvaculturii durabile.

Orientare și îndrumare

Studenții înscriși în master va avea un interviu cu tutorele său, în cadrul planului de acțiune Tutorial de Master. În plus, va exista o ceremonie de prezentare, în scopul de a ghida studentul în toate problemele legate de programul de formare și planul de acțiune Tutorial. Universitatea generală și serviciile din departamentele implicate raportează, de asemenea, cu privire la funcționarea Facultății, în special studenții din alte centre sau în străinătate. Toate aceste acțiuni sunt efectuate în cadrul procedurii de PR-10 „Orientare Student“, menționate în manualul de calitate al Facultății de Biologie. În această procedură elaborarea unui plan anual, inclusiv acțiuni de orientare pentru studenți gazdă calificări academice planului ghid de instruire și sprijin de formare este avută în vedere.

practicile externe

Ele există sau sunt în curs de dezvoltare acorduri cu treizeci de organizații sau companii și centre oficiale. Puteți consulta lista firmelor cu centre de acorduri pentru a efectua stagii la următorul link.

În plus, există posibilitatea unui program special de a dezvolta timp de aproximativ zece zile de teren și cabinetul într-una din insulele Canare practicile rezerve marine.

Master tezei de doctorat

De memorie sau de studiu în care se aplică studenților și să dezvolte cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul Masters într-un subiect sau o linie de cercetare care prezintă un interes deosebit. Acesta se va desfășura sub supravegherea tutorelui desemnat de Comitetul Academic de Master.

Pregătirea tezei de masterat, de asemenea, contribiurá studentului pentru a finaliza achiziția de competențe transversale în ceea ce privește capacitatea de a ști cum să comunice concluziile lor, cunoștințele și motivația care stă la baza specialiștilor și non-specialiști într-o clară și lipsită de ambiguitate precum și complet abilitățile specifice legate de cercetarea muncii lor.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife