Master în Antreprenoriat și Marketing Global (MScEGM)

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Prezentare generală

Master of Science în Antreprenoriat și Global Marketing (MScEGM) este un premiu comun oferit de către Departamentul de Marketing, Hong Kong Baptist University și Grenoble École de Management pe o perioadă de 15 luni de studiu cu normă întreagă.

Programul este conceput pentru studenții care caută o educație absolventă pentru a avansa mai ușor în management și alte roluri de conducere sau pentru a începe o carieră ca antreprenor. Solicitanții din toate țările vor fi luați în considerare dacă pot demonstra abilitățile lingvistice necesare.

Curriculum-ul a fost conceput cu atenție pentru a cuprinde o viziune globală cu studii de caz globale și un proiect de afaceri care abordează principiile și practicile antreprenoriale și managementul internațional al marketingului. Mai important, studenții petrec un semestru în Franța și un semestru în Hong Kong vor genera sinergii între două instituții cu experiență în practicile de afaceri din diferite regiuni ale lumii. Pentru studenți acest lucru va aduce cel mai bun tip de expunere globală.

Expunerea internațională

Prin petrecerea primului semestru în Franța și a celui de-al doilea semestru în Hong Kong, elevii pot experimenta prima oară estul și vestul într-un singur an prin expunerea globală.

Experiența de învățare la nivel mondial

O oportunitate unică de cooperare internațională pentru studenți de a experimenta învățarea și predarea de înaltă calitate, care utilizează punctele forte ale a două școli de afaceri conduse de cercetare, care oferă programe de afaceri și de management recunoscute la nivel internațional.

Premiul comun

Prima diplomă comună de masterat în domeniul antreprenoriatului și al marketingului global din Hong Kong, care a condus la obținerea unui singur titlu de masterat în comun de Universitatea Baptistă din Hong Kong și de la Grenoble Ecole de Management.

Oportunitate de a lucra în Hong Kong

Absolvenții programului non-Hong Kong pot solicita să rămână și să lucreze în Hong Kong timp de 12 luni de la absolvire, indiferent dacă au primit o ofertă de muncă sau nu.

Obiectivele programului

  • Oferiți elevilor cunoștințe și abilități antreprenoriale pentru a aborda problemele complexe, dinamice și globale ale afacerilor întâlnite de o organizație.
  • Dezvoltarea înțelegerii studenților cu privire la teoria și practicile de marketing pentru a le permite să construiască și să evalueze critic strategiile care să răspundă provocărilor globalizării.
  • Dezvoltați gândirea inovatoare a studenților pentru a aborda problemele și problemele apărute într-o organizație și în mediul social.
  • Oferiți studenților o oportunitate unică de a experimenta educația internațională de înaltă calitate, furnizată de două școli de afaceri conduse de cercetare, unde vor interacționa cu facultățile și studenții din diferite culturi.

Grenoble École de Management

Fondată în 1984, Grenoble École de Management (GEM) în Grenoble, Franța este pe locul al 6 - lea cel mai bun Școala franceză (Le Point 2018, 2019) și 21 Cele mai bune școli europene de afaceri (Financial Times 2017), și are experiența în tehnologie și Managementul inovării pentru a deveni lider mondial, care se bazează pe cel de-al cincilea oraș din lume, cel mai inventiv (revista Forbes). Grenoble École de Management oferă 50 de programe de la nivel universitar la doctorat și are 8 campusuri internaționale, cum ar fi Berlin, Londra, Moscova etc.

Obiectivele de învățare

soluţii

Elevii vor demonstra o înțelegere a teoriei antreprenoriale, a instrumentelor și a modelelor de afaceri prin aplicarea acestora pentru a propune soluții integrative la problemele de afaceri.

Marketing

Elevii vor demonstra o înțelegere a cunoștințelor de marketing necesare desfășurării activităților de marketing într-un context global.

Analitic

Elevii vor aplica gândire analitică, critică și creativă pentru gestionarea schimbării și crearea de noi afaceri.

lucru in echipa

Elevii vor demonstra abilitățile de lucru în echipă și de comunicare orală și scrisă în gestionarea inovației și rezolvarea problemelor de afaceri.

Structura programului

Programul are 33 de unități de la Baptist University din Hong Kong de cursuri predate. Proiectul de afaceri (sau disertație academică) reprezintă 9 unități din cadrul Universității Baptiste din Hong Kong. Cerințele programului sunt următoarele:

Semestrul 1 (Începe în septembrie) - Grenoble Ecole de Management (18 unități)

  • Procesul de creare a procesului de pornire MKTG 7010 și ecosistemul antreprenorial (3 unități)
  • MKTG 7020 Entrepreneurship and Business Opportunities (3 unități)
  • MKTG 7030 New Business Planning Business, Small Business și Familie (3 unități)
  • MKTG 7040 Contabilitate și finanțe pentru antreprenori (3 unități)
  • MKTG 7050 Management strategic (1,5 unități)
  • Planificarea marketingului MKTG 7060 (1,5 unități)
  • MKTG 7070 Vânzări eficiente avansate, negociere

Semestrul 2 (Începe în ianuarie următor) - Universitatea Baptistă din Hong Kong (15 unități)

  • MKTG 7080 Antreprenoriatul corporativ și dezvoltarea afacerilor (3 unități)
  • MKTG 7090 Leadership și team building pentru întreprinzători (3 unități)
  • MKTG 7100 Strategia de marketing digital (3 unități)
  • MKTG 7110 Antreprenoriatul social responsabil într-un context internațional (3 unități)
  • MKTG 7120 Marketing global (3 unități)

Vară

  • MKTG 7130 Business Project / Disertație academică (9 unități)

Unități totale: 42 unități

Observație: Curriculumul de studiu se poate schimba din când în când.

Cerințe de admitere

Pentru a se califica pentru admitere, solicitanții îndeplinesc în mod normal următoarele cerințe:

Licențiat

Solicitantul trebuie să aibă o diplomă de licență sau un echivalent sau cu cel puțin 180 de credite ECTS, în orice disciplină de la o universitate recunoscută sau o instituție comparabilă.

Limba engleză cerințe

Fluență în limba engleză, fie o dovadă a mediei de engleză de instruire a obținut diploma de licență sau unul dintre următoarele scoruri de test în limba engleză:

(Scorurile de test în limba engleză trebuie comunicate Grenoble École de Management până la începutul lunii iulie)

  • Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) - 6,5, cu un minim de 6,0 în toate componentele (ascultarea, citirea, scrierea și vorbirea)
  • Testul limbii engleze ca limbă străină (TOEFL) - pe internet (IBT): 94 (scor minim de 22 în toate benzile)
  • Examenul de competență Cambridge (CPE) - A, B sau C
  • Test Pearson de limba engleză Academic (PTE) - 63 (minim)

Proceduri de aplicare

Pentru a aplica , solicitanții trebuie să completeze cererea online și să includă copii scanate ale tuturor documentelor justificative originale. Toate documentele trebuie să fie în limba engleză sau să fie trimise cu o traducere legalizată în limba engleză dacă este scrisă într-o altă limbă.

burse de studiu

Finanțarea semințelor de finanțare pentru proiectele de start-up

La sfârșitul programului, studenții vor avea șansa de a-și pune ideile de afaceri la dispoziția investitorilor și ar putea primi fonduri de capital de risc pentru a-și înființa propria companie. Până la 1 milion HKD vor fi acordate pentru proiecte potențiale de start-up business.

Fondul pentru întreprinderi sociale

Prin dezvoltarea unei propuneri de întreprindere socială care urmărește să abordeze o preocupare socială la nivel local sau global și să maximizeze impactul social al întreprinderii sociale, elevii vor avea oportunități de a obține fonduri de semințe atractive pentru propuneri de succes.

Alții

Bursele (care pot fi sub forma unei scutiri de scolarizare) vor fi oferite de Universitatea Baptistă Hong Kong, după cum urmează:

Bursa de admitere

  • HK $ 25,000 / HK $ 50,000 fiecare pentru studenții cu scor GMAT de 650/700 sau respectiv #

Premiul de lansare reușită

  • HK 50.000 dolari pentru un student care începe o afacere până la sfârșitul programului ^

Premiul de excelență academică

  • HK 10.000 $ cu excelență academică la finalizarea programului pentru elevii de top 3.

Premiul pentru învățarea pe tot parcursul vieții

  • Absolvenții (cu un grad asociat sau de mai sus) ai Universității Baptiste din Hong Kong, Universitatea Baptistă din Hong Kong-Școala de Educație Continuă sau Colegiul United International au dreptul la un Premiu de învățare pe tot parcursul vieții de 10.000 $ dacă sunt admiși la acest program. Acest premiu va fi emis de Departamentul de Marketing, Universitatea Baptistă din Hong Kong, în semestrul 2.

Sprijin financiar de la Fondurile Angel

  • Sprijinul pentru finanțarea semințelor este disponibil pentru proiecte calificate de lansare.

Burse oferite de Grenoble Ecole de Management

# Bursele pot fi oferite în funcție de disponibilitate.

^ Numirile de bursă sunt supuse controlului final și aprobării din partea Panelului de programe.

Informațiile de mai sus sunt doar pentru referință și pot fi modificate fără notificare prealabilă. Universitatea Baptistă din Hong Kong își rezervă dreptul de decizie finală și de interpretare în cazul oricărui litigiu.

Cursul eliberat la Cursurile non-locale, Biroul pentru Educație (Număr de referință: 472820/472821). Este o chestiune de discreție pentru angajatorii individuali de a recunoaște orice calificare la care poate conduce acest curs.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

For more than half a century, Hong Kong Baptist University (HKBU) has been at the vanguard of business education in Asia, molding generations of business leaders. Steeped in a tradition of academic ex ... Citeste mai mult

For more than half a century, Hong Kong Baptist University (HKBU) has been at the vanguard of business education in Asia, molding generations of business leaders. Steeped in a tradition of academic excellence, yet always looking forward to new intellectual horizons, HKBU prides itself in striving to always remain a true pioneer in business education. Located at the crossroads between the emerging countries of Asia and the West, HKBU is ideally situated to confront the changes impacting our world, be it the economic resurgence of China, the deepening impact of globalization or the need for new ethical standards in the age of sustainability. Citește mai puţin