Master în Afaceri Internaționale și Marketing

Generalități

Programul de descriere

O specializare Bac 5 pentru a învăța problemele de afaceri internaționale.

Opțiunea Internațională de Afaceri și Marketing a Diplomei Internaționale de Relații Internaționale a ILERI este oferită în parteneriat cu ISC (Conférence des Grandes Ecoles), este sancționată de un MSc și rezervată pentru studenții care au validat primul lor an al ciclului al doilea la ILERI .

Obiectivele formării

  • Explorați marketingul internațional și accesați o imagine globală și sistemică a organizației în mediul său.
  • Să se afle în prim-plan în domeniul marketingului digital și să permită unei companii să se adapteze la consumul în continuă schimbare.
  • Elaborați strategii de marcă în marile grupuri internaționale pentru o mai bună longevitate a produselor și loialitate față de consumatori.
  • Deveniți un analist internațional de marketing și permiteți unei companii să deschidă noi piețe în timp ce controlează riscurile.
  • Deveniți un Manager de produs cu o cunoaștere reală a piețelor și a problemelor internaționale.
  • Lucrați pentru export într-un grup mare de companii farmaceutice sau de lux, auto, etc.
  • Combinați abilitățile puternice în managementul strategic, marketing și abilitățile de afaceri dobândite înainte de ILERI , pentru a accesa poziții de mare responsabilitate în sectorul privat internațional.

învățături

Managementul comun al bazelor

  • Leadership și Management de Proiect
  • Management strategic
  • Etica și managementul durabil
  • Declarație financiară și diagnosticare
  • Joc serios

Common Core Marketing

  • Metodologia tezei aplicate
  • Planificarea individuală a carierei și căutarea unui loc de muncă
  • Marketing digital
  • Studii de piață
  • Inovația în marketing
  • Branding și publicitate
  • Marketing relații

Unitatea de predare ILERI

  • Folosirea spațiului cibernetic
  • Managementul riscului de către IE
  • Conformitate și audit
  • Securitatea economică
  • Politici publice și lobby
  • LV2 limba europeană
  • LV3 Limba estică

Clase de specializare IBM

  • Managementul intercultural
  • A face afaceri pe piețele emergente
  • Decizii strategice în comerțul internațional
  • Învățați afacerea făcând afaceri

Punctele forte ale programului

  • 400 ore de instruire din octombrie până în februarie. Clase în zilele de luni și marți la ILERI și joi, vineri, sâmbătă la ISC. Acest ritm intensiv permite elevilor să se concentreze asupra studiilor lor pentru un semestru.
  • Cursuri și cursuri internaționale la ISC în limba engleză.
  • Programul constând în cursuri și studii de caz, jocuri serioase și proiecte de afaceri reale.
  • Stagiu profesional de șase luni cu normă întreagă în sectorul de afaceri și internațional de marketing în semestrul 2 și validarea a 60 de credite ECTS în cursul anului.
  • Facultatea formată din profesori din întreaga lume recunoscută pentru expertiza și experiența lor profesională.
  • Upgrade-ul în finanțe și marketing oferit studenților de la ILERI pentru a le permite să aibă acces la instruire ILERI .

Condiții de admitere

Al doilea an al Diplomei superioare în relații internaționale, în parteneriat cu ISC, AACSB acreditat, este accesibil studenților ILERI care au validat primul an de Master.

Taxe de școlarizare

Taxă:

Master în Afaceri Internaționale și Marketing: 9750 €
Depunerea de 1500 EUR la înregistrare și soldul în șase tranșe, 5% care urmează a fi deduse în cazul plății în numerar.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

L’ILERI (Institut Libre d’Etude des Relations Internationales) est une école spécialiste des relations internationales depuis 1948, située à Paris La Défense. Proposant une formation pluridisciplinair ... Citeste mai mult

L’ILERI (Institut Libre d’Etude des Relations Internationales) est une école spécialiste des relations internationales depuis 1948, située à Paris La Défense. Proposant une formation pluridisciplinaire en sciences politiques, géopolitique, droit international, économie et langues, l’ILERI forme ses étudiants, selon les besoins du marché, aux fonctions de cadres des organisations internationales, des ONG, des entreprises internationales, des institutions européennes, de la fonction publique française (défense, environnement, etc.), de la diplomatie, des collectivités territoriales, des think tanks, du journalisme, des cabinets de lobbying, des cabinets de conseil, etc. Citește mai puţin