Caracteristici principale ale MSocSc în OPEMOferă cel mai bun din ambele lumi: un program de pionierat și practic, oferind instruire „Managementul psihologiei” în contextul educației.
Un deschizător de ochi către lume: o mulțime de oportunități de a participa la diverse activități de învățare experiențială, precum vizită regională, conferință internațională și oportunități de studiu în străinătate în universități de top precum Bath și Oxford.
Un curs flexibil în modul de carieră și studiu: studenții care lucrează cu normă întreagă pot opta pentru modul de studiu în weekend.
O echipă didactică dedicată, cu savanți renumiți și practicieni experimentați
Lingnan Universit y: Un top 10 colegiu de arte liberale din Asia (Forbes 2015) și una dintre primele 100 de universități din Asia (QS Asia University Rankings 2018)Programul evidențiazăO Pathway eficientă de a deveni lider în sectorul educațieiProgramul OPEM este co-lansat de Școala de Studii Absolvente și Departamentul de Psihologie Aplicată. Programul se căsătorește în mod eficient cu câmpurile distinctive ale psihologiei și managementului în contextul educației care își propune să răspundă nevoilor de pregătire profesională a forței de muncă din zona Greater Bay.
Curriculumul nostru este conceput pentru a oferi studenților un mediu de învățare interdisciplinar. În afară de învățarea diversă în clasă, experiențe de învățare peste mări în universități de top din SUA și Marea Britanie vor fi disponibile. Mai exact, studenții noștri vor avea oportunitățile de a face schimb la Universitatea din Bath și de a participa la Școala Internațională de vară postuniversitară de la Universitatea din Oxford. Toate acestea îi vor ține pe elevi la curent cu cea mai recentă dezvoltare a managementului educației.Un program de pionierat și practic pentru administratorii școliiÎnțelegerea psihologiei este esențială pentru administratorii școlii. De la medierea litigiilor la alocarea resurselor, echipa de conducere a unui institut va avea nevoie de abilități de resurse umane și de o comunicare eficientă pentru a conduce echipa în soluționarea problemelor și eliminarea barierelor dintre membrii personalului. OPEM este un program practic care își propune să completeze lacunele din domeniul de studiu al cursurilor de psihologie aplicată și managementul educației existente în Hong Kong, oferind un curs specializat în managementul oamenilor într-un cadru de educație la toate nivelurile. Programul acoperă subiecte de management de la școala primară până la învățământul superior, ceea ce îl face o alegere adecvată a studiului suplimentar pentru persoanele care sunt în prezent sau aspiră să joace, un rol de conducere în mediul lor didactic respectiv.O platformă excelentă pentru a dota studenților cunoștințe de psihologie organizațională de ultimă generație, care pot fi aplicate cu ușurință în medii educaționaleȘcoala este cu siguranță un bun exemplu de sistem social complex, dinamic. Cu atât de mulți oameni care lucrează în acest mediu, înțelegerea psihologiei permite unui educator să proiecteze un mediu mai bun și să îmbunătățească interacțiunea socială între indivizi. Programul OPEM oferă o platformă excelentă pentru a dota studenților cunoștințe de psihologie organizațională de ultimă generație, care pot fi aplicate cu ușurință în medii educaționale. În diferite module de psihologie, studenții vor învăța strategii utile în îmbunătățirea motivației, tehnici de comunicare eficiente, abilități de rezolvare a conflictelor și consiliere, etc. Aceste atribute vor satisface cu siguranță nevoia de lideri de educație modernă.
Oportunități de angajare și carierăProgramul este curatat cu grijă pentru, dar fără a se limita la, manageri, profesori seniori, șefi de grupuri de subiecte, directori și toate nivelurile de administratori din instituțiile de învățământ. Absolvenții OPEM ar putea urmări o gamă largă de cariere în rolurile manageriale, în special în sectorul educației, de la factorii de decizie în domeniul educației și administratorii școlii până la funcții de conducere în institutele secundare și terțiare, organizații neguvernamentale, think tank-uri, precum și guvernul și domeniul profesional al resurse umane. Studenții care lucrează cu normă întreagă pot opta pentru modul de studiu în weekend.Obiectivele programuluiProgramul OPEM își propune să:Dotați studenții cu cunoștințe ample, înțelegerea psihologiei organizaționale în managementul educației (de exemplu, rolul conducerii în cadrul școlilor)
Încurajează studenții pentru a deveni gânditori critici și soluționători de probleme care ar putea aborda problemele din managementul educației cu o abordare holistică
Oferiți o gamă largă de oportunități de învățare experiențială pentru analiză critică și efectuați revizuirea practicilor reflective ale managementului educațional într-un context politic mai larg
Efectuați analize contemporane de politică și cercetare organizațională în domeniul educației prin angajamente cu practicieni și cu comunitatea de politici mai largăModul de studiu și durataMod de normă întreagă de 1 an
1 an Full-time - Mod week-end
2 ani Mod part-timeProgramul de programeStudenții trebuie să finalizeze în mod satisfăcător 9 cursuri cu un total de 30 de credite (inclusiv trei cursuri obligatorii în clusterul de psihologie organizațională, cinci cursuri elective în clusterul Managementului educației și, un proiect Capstone) *.
A. Cluster de psihologie organizațională (Urmați toate cursurile - 9 credite în total)PSY513 Psihologie organizațională 3
PSY515 Metode de cercetare în psihologia muncii 3
PSY605 Coaching și consiliere la locul de muncă 3B. Cluster pentru managementul educației (alegeți 5 electivi - 15 credite în total)MIH501 Globalizare, politică și societate 3
MIH504 Internaționalizarea și managementul calității în învățământul superior 3
MIH505 Crearea unui mediu eficient de învățare a elevului 3
MIH506 Branding and Marketing of Education 3
MIH601 Internaționalizarea educației: strategie și dezvoltare instituțională 3
MIH605 Gestionarea talentelor și finanțelor în instituțiile de învățământ 3
Studiu regional MOP601 privind managementul educației în China Mare și Asia de Est 3
MOP603 Management educațional Școala de vară 3
MOP604 Gestionarea conflictelor în organizații publice 3
Studiu de ghid MOP605 în managementul educației 3C. Proiect Capstone (obligatoriu - 6 credite)MOP602 Proiect de management al educației aplicate 6* Oferta de cursuri elective este supusă unei cereri suficiente și a unei disponibilități a facultăților.Cerințe de absolvireObține 30 de credite
Obțineți un CGPA minim de 2,67
Îndepliniți toate cerințele programuluiCerințele de admitere1. O diplomă de licență cu cel puțin onoruri de clasa a doua de la o instituție terțiară recunoscută. *
2. Un solicitant al cărui titlu este de la o instituție terțiară non-engleză trebuie să obținăIELTS: scor general minim de 6,5 sau
TOEFL: scor minim de 550 (test pe bază de hârtie) sau 213 (test computerizat) sau 79 (test bazat pe internet) sau
un scor echivalent la un test recunoscut **.* Calificările și experiențele echivalente pot fi luate în considerare de la caz la caz.
** Solicitanții pot depune evaluări echivalente pentru examinare. Dacă este necesar, interviurile pot fi efectuate.Perioada de aplicare1 octombrie 2020 - 15 iunie 2021Taxe de școlarizare150.000 dolari SUA pentru AY2122