Master în Științe Pedagogice: Etica Educației: filozofie, istorie și drept

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Cum stabilim care este cea mai bună practică sau politică? Cum evaluăm și răspundem intereselor sau revendicărilor contradictorii? Cum putem decide în cazul unor diferențe puternice de opinie și percepție?

În educație, educație și îngrijire pentru tineret, există o serie de interese diferite de luat în considerare. Aceste interese, ale copiilor, ale părinților lor, ale grupurilor din care fac parte (de exemplu, minorități religioase sau etnice), precum și interesele societății sunt adesea greu de definit și adesea pot fi în contradicție între ele.

Profesioniștii din educație trebuie să aibă competențele pentru a analiza și discuta problemele legate de morală, juridică și politică. Unii dintre aceștia trebuie să fie extrem de competenți în acest domeniu pentru a putea sfătui alți profesioniști, manageri, factori de decizie, politicieni și guverne. Cursul de Etică a Educației oferă mediul de învățare potrivit pentru a vă permite să dezvoltați această expertiză suplimentară. Veți dobândi competențele relevante și veți învăța să le aplicați în contextele profesionale de cercetare, elaborare de politici și consultanță.

În Master track Ethics of Education, înveți să analizezi problemele și discuțiile morale pentru a proiecta politici și proceduri și pentru a lua decizii. Trei exemple:

  • Homosexualitatea și educația
  • Circumcizie
  • Mai degrabă fii Surd

De ce să studiezi acest program în Groningen?

Potrivit studenților noștri: „Discipline diferite sunt abordate în cadrul prelegerilor, stagiului și / sau tezei de master: istorie, drepturile copiilor și filozofie”. "Veți învăța să înțelegeți probleme etice complexe în educație, educație și îngrijire pentru tineret și să scrieți sfaturi concrete pentru practici profesionale."

  • Maestrul nostru este furnizat de experți din secțiunile Științele Educației „Filozofie și istorie” și „Drepturile copilului”;
  • Cursurile, subiectele proiectelor de cercetare și stagiile sunt strâns legate de cercetarea și expertiza personalului nostru didactic.

Informații privind subvenția: studenții din anumite țări sunt eligibili pentru subvenția Orange Knowledge Program.

Program

Anul 1

Programul este format din trei linii:

1) În linia tematică, explorați patru domenii din cursuri:

  • Etică - vă prezintă teoriile despre etică și aspecte morale.
  • Drepturile copilului - interesul superior al copilului trebuie să fie primordial. Dar cum determinăm ce este în interesul superior al copilului?
  • Dezvoltarea cetățeniei - Există multe controverse privind natura unei cetățenii bune și modul în care educația și formarea pot contribui la dezvoltarea acesteia.
  • Profesionalizare - științificarea și profesionalizarea influențează metodele de lucru în educație, în îngrijirea copiilor și a tinerilor și au un impact asupra modului în care sunt percepute și tratate copiii și tinerii.

2) În linia de profesionalizare, vă exersați abilitățile profesionale și vă familiarizați cu practica.

  • Aptitudini specifice domeniului - vă pregătește să lucrați cu succes ca profesionist academic într-o gamă largă de instituții de învățământ, în îngrijirea tineretului și organizațiilor.
  • Internship - vă familiarizează cu cerințele adresate profesioniștilor, vă introduce în domeniul profesional pentru care le aplică cunoștințele și înțelegerea.

3) În linia de cercetare faci cercetare:

  • Teza de master - În timpul tezei de master înveți să faci cercetare. Tipuri de cercetări în afară de cercetarea empirică sunt, de exemplu: analiza documentelor, studii de caz sau material video, recenzie a literaturii, cercetare teoretică (etică, juridică, filosofică), analiza discursului, cercetare istorică.

Cursuri

  • Introducere în etică (5 CE)
  • În interesul superior al copilului (1
  • Competențe profesionale specifice domeniului (ateliere) (5 CE)
  • Teza de cercetare (20 CE)
  • Stagii (5 CE)
  • Profesionalizare (5 CE)
  • Dezvoltarea și educația cetățeniei (1

Curriculum

În catalogul cursurilor, derulați în jos pentru a vedea imaginea generală a cursurilor acestui master, faceți clic pe un curs pentru mai multe informații despre conținutul, obiectivul de învățare, limba, profesorul.

A studia in strainatate

  • Studiul în străinătate este opțional

Cerințele de admitere

Diploma olandeza

Cerințe specifice Mai multe informatii
Educație anterioară

Intrare directă pentru studenți cu un SPO pre-master complet (Stichting Pedagogisch Onderwijs).

Cerere scrisă

Studenții cu un

  • Licență universitară conexă (de ex. Psihologie, Sociologie, Filozofie, Drept, Teologie, Științe Religioase)
  • Licență în Științe ale Educației la o altă universitate decât University of Groningen .

ar trebui să depună o cerere de admitere (cu CV și copie certificată a listelor de diplome și mărci).

Diplomă internațională

Cerințe specifice Mai multe informatii
Cunostinte minime Dacă aveți deficiențe în legătură cu statisticile și metodologia de cercetare, atunci oferim posibilitatea de a urma cursuri pre-master. Comitetul de admitere vă va informa dacă v-ați califica pentru acest lucru.
Test de limbă Limba oficială a programului este engleza. Vorbitorii de limba engleză nativ trebuie să furnizeze dovezi ale rezultatelor satisfăcătoare pentru unul dintre testele standard menționate mai jos. Trebuie furnizate rezultatele oficiale ale testelor. Vă rugăm să rețineți, nu acceptăm rezultatele TOEFL instituționale ca dovadă a competenței în limba engleză.
Educație anterioară Științe pedagogice de licență, științe ale educației, științe sociale sau o diplomă similară relevantă de licență (de exemplu, studii de tineret, educație cu necesități speciale) și cunoștințe suficiente despre metodologie.
Cerere scrisă

Scrieți (tastați) o scrisoare (nu mai mare de o foaie A4) în care vă explicați motivația de a urma acest program. Ar trebui să luați în considerare cel puțin următoarele subiecte:

  • Motivația ta de a studia la nivel de master;
  • Studiu relevant și / sau experiență de muncă;
  • Domenii de interes deosebit în acest program de master;
  • Perspectivele de carieră și modul în care completarea acestui program de master ar contribui la realizarea lor.
Alte cerințe de admitere

Cerințe de admitere: licență universitară finalizată în științe ale educației. O diplomă finalizată (conexă) de la Universitatea de Științe Aplicate (HBO) plus un program de tranziție finalizat de un an (SPO).

De asemenea, masterul este potrivit în special studenților cu o diplomă de licență în sociologie, psihologie, istorie, drept, științe religioase / teologie sau filozofie. Acești studenți sunt invitați să solicite comisia de admitere.

Cerințe de limbă

Examen Scor minim
C1 Advanced (anterior CAE) C1
IELTS banda de ansamblu 6.5
Pe hârtie TOEFL 580
TOEFL bazat pe computer 237
TOEFL bazat pe internet 92

Procedura de înregistrare

Pentru a aplica pentru acest program, mergeți mai întâi la Studielink. După ce ați trimis detaliile dvs. în Studielink, veți primi un e-mail cu informațiile necesare pentru a activa contul de utilizator pentru OAS (Sistemul de Aplicații Online).

Apoi, vă rugăm să încărcați următoarele documente în OEA:

  • O copie a diplomei (de licență) pe baza căreia solicitați admiterea în programul nostru (atât în limba originală, cât și în traducere în engleză);
  • O copie a transcrierii înregistrărilor dvs. (atât în limba originală, cât și în traducere în engleză);
  • O copie a rezultatelor dvs. pentru unul dintre testele de engleză menționate (cu excepția vorbitorilor nativi);
  • O copie a pașaportului sau a cărții de identitate;
  • O scrisoare de motivație (a se vedea „cerere scrisă”).

Termene de depunere a cererilor

Tipul de student Termen limita Începeți cursul
Studenți olandezi

01 decembrie 2019

01 mai 2020

01 decembrie 2020

01 februarie 2020

01 septembrie 2020

01 februarie 2021

Studenți din UE / SEE

01 decembrie 2019

01 mai 2020

01 decembrie 2020

01 februarie 2020

01 septembrie 2020

01 februarie 2021

studenți non-UE / SEE

01 decembrie 2019

01 mai 2020

01 decembrie 2020

01 februarie 2020

01 septembrie 2020

01 februarie 2021

Taxe de școlarizare

Naţionalitate An taxă Formular de program
UE / SEE 2019-2020 2083 € cu normă întreagă
non-UE / SEE 2019-2020 14650 € cu normă întreagă
UE / SEE 2020-2021 2143 € cu normă întreagă

Perspective de locuri de muncă

Pista principală vă va pregăti pentru locuri de muncă la instituții și mass-media în domeniul educației, formării, îngrijirii copiilor și activității de bunăstare a copiilor și tineretului. Se pot distinge două domenii de muncă: Predarea

Desigur, pista principală vă pregătește și pentru a face cercetări academice. Veți fi instruit în lectură academică, proiectarea cercetării, evaluarea publicațiilor științifice și scrierea academică.

Studenții vor fi familiarizați cu domeniul educațional, cu opțiunile de carieră și cu perspectivele de carieră. Ei vor exersa abilități profesionale, cum ar fi redactarea de rapoarte de consultanță și decizii de politică, predare și instruire. Stagiul și cursul Competențelor profesionale sunt părți importante ale piesei de master.

Tipuri de instituții unde pot fi găsite locuri de muncă:

  • Asociații de învățământ public
  • Consilii consultative pentru educație
  • Asociații ale universităților
  • Organizații guvernamentale / de stat
  • Consiliul pentru protecția copilului
  • Servicii de consiliere a școlilor
  • Școli pentru învățământ profesional superior
  • Uniuni comerciale pentru educație
  • UNICEF
  • eu
  • OCDE
  • UNESCO
  • Organizații educaționale
  • Instituții de cercetare (cum ar fi SCP)
  • Organizații de politici pentru tineret (precum NJI)
  • Centre de dezvoltare socială
  • Consiliile de bunăstare a tineretului
  • Consiliile științifice pentru politica guvernamentală
  • Organizații de îngrijire a copiilor
  • Centre de cunoaștere despre educație

Cercetare

Membrii personalului

S. (Sanne) Parlevliet

Expertiză: transmitere culturală, (istoria) literaturii pentru copii, literatură pentru copii și identificare națională

Cursuri: în interesul copilului 1 și 2

Cercetări actuale: mă interesează istoria literaturii pentru copii, literatura în cultură, transmiterea și reprezentarea culturală. Cercetările mele actuale se concentrează pe identitate și identificare în ficțiunea istorică pentru copii și pe reciprocitatea dintre istoria literaturii pentru copii și istoria educației. De asemenea, încep cercetări cu privire la influența cititului ficțiunii asupra atitudinilor și comportamentului față de grupurile minoritare.

L. (Linda) Frumos

Expertiză: Inovație educațională în secolul XX (proiectul Middenschoolproject), imagistica educației în surse media, dezbatere (politică, educațională și academică) privind inovația educațională

Cursuri: în interesul copilului 1 și 2

Cercetări actuale: Sunt interesat de inovația educațională. Cercetarea mea se concentrează asupra istoriei școlilor experimentale olandeze cuprinzătoare (Middenscholen) și a imaginii acestor școli în mass-media și politică.

PCM (Nelleke) Bakker

Expertiză: Istoria creșterii și educației copiilor, în special în secolul XX.

Cursuri: profesionalizare-1

Cercetări actuale: Interesele mele de cercetare se referă în principal la procesele de medicalizare, pedagogizare și psihologizare a creșterii și educației copilului în secolul XX. Se concentrează în special pe influența științelor copilului (psihiatria copilului, psihologia copilului și știința educației speciale) asupra creșterii și educației copilului. Cercetările actuale se referă la conceptualizarea problemelor de comportament din copilărie în aceste științe ale copiilor (1950-1990), istoria adopției, a adoptării și îngrijirea copiilor. Alte interese speciale privesc istoria educației timpurii și a educației (co) fetelor.

Publicațiile recente acoperă toate aceste domenii.

CJ (Josje) van der Linden

Expertiză: câteva cuvinte cheie

Cursuri: abilități profesionale

Cercetări curente: doctoratul meu teza a fost „Asigurarea unor oportunități semnificative de învățare pe tot parcursul vieții pentru grupurile cu risc”. Cercetarea mea include nevoile educaționale specifice ale grupurilor cu risc, cum ar fi femeile și tinerii din zonele de conflict (post) și modalitățile în care aceste nevoi pot fi satisfăcute.

PA (Piet) van der Ploeg

Expertiză: Educația cetățenilor (filozofie, istorie), Educație progresivă (filozofie, istorie), Filosofia educației (inclusiv etica și istorie).

Cursuri: Introducere Etică, Educația cetățenilor 1 și 2

Cercetări curente: în prezent lucrează la diferite proiecte:

  • Predarea gândirii critice (curriculum și didactică). Un aspect important al competențelor secolului XXI, educația cetățenilor și Bildung. Unul dintre punctele de interes este relația dintre gândirea critică și educația artelor (în cooperare cu unele musea din Rotterdam și Amsterdam).
  • Istoria timpurie a secolului XX (a gândi și a practica) educația cetățeniei în SUA, Japonia și China. Fundalul foarte interesant al politicilor și practicilor recente; ajutându-ne să reflectăm asupra teoriilor, cercetărilor și discuțiilor contemporane. * Etica implicării părinților în educație. Implicarea părinților este o problemă „fierbinte” în politica educațională și în practica școlară. Nu sunt întotdeauna luate în considerare întrebările morale (fi privind egalitatea, confidențialitatea, autonomia părinților, autonomia profesională).
  • Istoria timpurie a secolului XX a reformei și educației progresive (Montessori, Planul Dalton, Planul de proiect în SUA, Japonia și China). Istoria internațională a inovațiilor educaționale nu este interesantă numai de dragul său, dar este instructivă pentru noi încercări de reformă a educației.
  • Istoria primirii și interpretării unor filozofi importanți ai educației (Dewey, Ballauff și Ts'ai Yüan-p'ei). Gândirea despre educație a fost întotdeauna o parte a filozofiei mainstream (încă de la Platon). Același lucru este valabil și pentru filozofia secolului XX, în toate tradițiile.

PD (Pieter) van Rees

Expertiză: Educația cetățenilor, Istoria educației și a politicii, Studii științifice și tehnologice, Filosofie politică și continentală, Epistemologie istorică

Cursuri: Cetățenia 1 și 2

Cercetări curente: în prezent lucrez la un doctorat. teză privind dezvoltarea cunoștințelor științifice privind educația cetățenilor în Olanda și Statele Unite. Analizez schimbările istorice din publicațiile științifice, din politica educațională și din cărțile școlare, privind secolele 20 și 21. Educația cetățenilor implică concepte contestate precum cetățenia și democrația. Acest lucru face ca educația cetățeniei să fie complexă din punct de vedere moral, educațional și politic, dar și interesantă. Ce fel de cetățenie trebuie să învățăm? Cine ar trebui să decidă în acest sens: parlamentul, școlile, părinții, copiii? Ar trebui să avem un curriculum național sau ar trebui să lăsăm loc pentru diferite forme de educație a cetățeniei? Și ce rol ar trebui să aibă științele educației în aceste dezbateri? Detectez modul în care „cetățenia” a fost înțeleasă în diferite tradiții de cercetare și modul în care cunoștințele dezvoltate în știință au legătură cu concepțiile sociale și politice mai largi despre cetățenie și educație. Analizând interacțiunea dintre știința educației, politica educațională și practica educațională din trecut, cercetarea mea oferă o perspectivă istorică asupra dezbaterilor actuale privind educația cetățeniei.

A. (Anouk) Zuurmond

Expertiză: Filosofia educației

Cursuri: predau etică și coordonez cetățenia și coordonez stagiul și teza de cercetare.

Cercetări actuale: Cercetează în prezent conceptul de „bildung” în documentele politice recente din Olanda și abordările practice în educația profesională, punând accent pe diferitele noțiuni de „bildung” în educație și pe tensiunile inerente pe care le produce acest concept. De asemenea, mă interesează dimensiunile morale ale educației: dilemele din clasă și problemele valorilor și credințelor în practica predării. Mai mult, mă fascinează rolul filozofiei educației în dezbaterile educaționale actuale și primirea unor filozofi importanți ai educației în problemele recente despre predare și școlarizare.

Ultima actualizare Octombrie 2019

Despre facultate

The University of Groningen has a rich academic tradition dating back to 1614. From this tradition arose the first female student and the first female lecturer in the Netherlands, the first Dutch astr ... Citeste mai mult

The University of Groningen has a rich academic tradition dating back to 1614. From this tradition arose the first female student and the first female lecturer in the Netherlands, the first Dutch astronaut and the first president of the European Central Bank. Geographically, the University is rooted in the Northern part of the Netherlands, a region very close to its heart. Citește mai puţin
Groningen , Leeuwarden + 1 Mai mult Mai Puțin