Master în spațiu și identitate de marcă (învățare la distanță)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Informatie cheie
Locația campusului
Online Cyprus
Limbi Străine
Engleză,
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
18 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Programul postuniversitar în spațiu și identitate de marcă este un program unic, inovator și multidisciplinar care explorează relația dintre spațiu și identitatea mărcii. Acesta își propune să promoveze o colaborare mai strânsă între disciplinele legate de creație, cum ar fi arhitectura și disciplinele legate de afaceri, cum ar fi administrarea afacerilor și marketingul. Mai exact, cursul oferă o nouă perspectivă asupra modului de implementare a spațiilor de brand inovatoare care vor îmbunătăți funcționalitatea, identitatea mărcii, productivitatea, satisfacția clienților etc., aliniind în același timp structura spațială cu normele și condițiile transpațiale (adică valorile mărcii, ideile, filozofiile etc.) ). Astfel, acest program este un curs inovator care răspunde nevoii companiilor, organizațiilor și designerilor de a aborda provocările economice, de mediu și sociale complexe ale secolului 21 prin utilizarea puterii spațiului fizic. Se adresează în primul rând absolvenților de arhitectură, design interior, design de produs, design grafic, design de brand, inovație organizațională, management de brand și afaceri.
Scopul proiectării curriculum-ului este dublu. La început, urmărește familiarizarea studenților din disciplinele creative cu aspectele legate de afaceri și astfel să le ofere un avantaj competitiv pentru proiectarea spațiilor de marcă. În al doilea rând, își propune să ofere studenților din disciplinele legate de afaceri cunoștințele și abilitățile adecvate pentru a înțelege și utiliza spațiul ca dispozitiv de marketing și, astfel, să le ofere un avantaj competitiv pentru a îmbrățișa pe deplin potențialele oferite.
Studenți ideali
Programul vizează în primul rând absolvenții de programe de arhitectură, design interior, finanțe, contabilitate, economie și afaceri. În special, este potrivit pentru:
- Arhitecti
- Designeri de interior
- Designeri grafici
- Designeri de produse
- Arte Aplicate
- Muzeologi
- Antreprenorii culturali
- Dezvoltatori imobiliari comerciali
- Antreprenori care se înființează timpuriu
- Profesioniști de afaceri timpurii, pentru perfecționare și recalificare
- Managerii de magazin
- Antreprenorii
- jurnaliştii
- Ofițeri specializați pentru locații (parcuri tematice, locuri de divertisment, parcuri de vânzare cu amănuntul, centre sportive, centre comerciale etc.)
Admitere
Curriculum
Evaluarea la jumătatea perioadei poate lua diverse forme, așa cum este descris mai devreme, cum ar fi eseuri, articole de cercetare, prezentări, critici de literatură, recenzii de cărți etc., în timpul semestrului și corespunde la 40% din nota finală, în timp ce examenul final este de 60%. Pentru ca studentul să reușească un curs, el/ea trebuie să susțină atât nota finală, cât și evaluarea intermediară cu o notă de cel puțin 50%. Interactivitatea și evaluarea formativă fac parte din metodologia de învățare și predare.
Semestrul 1
Semestrul 2
- Comunicare digitală și strategii de social media
Semestrul 3
- Disertație
Rezultatul programului
Master Space and Brand Identity își propune, prin combinarea cunoștințelor teoretice și a abordărilor practice, să:
- Oferiți elevilor o înțelegere largă a rolului spațiului ca dispozitiv de comunicare;
- Ghidați fiecare elev printr-o înțelegere cuprinzătoare a relației dintre spațiu, formarea identității, identitatea de marcă;
- Ghidați studenții să exploreze înțelegerea reciprocă a disciplinelor arhitecturii și afacerilor;
- Oferiți studenților instrumente teoretice și practice pentru a utiliza eficient puterea spațiului fizic în viața reală;
- Echipați studenții cu abilități și instrumente practice pentru a conceptualiza, analiza și evalua spațiile prin recunoașterea ordinii trans-spațiale (adică identitatea mărcii, valori, politică etc.);
- Oferiți studenților instrumente teoretice și practice pentru a înțelege implicația spațială asupra comportamentului om-spațial și a percepției utilizatorilor;
- Dezvoltați absolvenți cu un grad înalt de standarde profesionale multidisciplinare și, astfel, oferind absolvenților noștri un avantaj distinct și holistic pe piață.
Rezultatele învățării programului sunt următoarele:
- PLO1. Combină cunoștințele teoretice și practice despre relația dintre branding, spațiu și formarea identității, interacționând în același timp cu diferitele discipline implicate (de exemplu, arhitectură, design interior și afaceri), precum și cu industria locală.
- PLO2. Înțelegeți, analizați și evaluați spațiile de marcă având în vedere ordonarea lor trans-spațială (adică, identitatea mărcii, valori, politică, strategie de afaceri etc.), precum și influența lor asupra comportamentului uman-spațial și percepției utilizatorilor.
- PLO3. Aplicați o gamă largă de principii și instrumente necesare pentru conceptualizarea relațiilor dintre spațiile de marcă și comportamentul clienților.
- PLO4. Discutați în mod critic rolul spațiului ca dispozitiv de marketing și reflectați astfel asupra modului în care spațiul fizic și virtual poate fi folosit pentru a beneficia lumea afacerilor.
- PLO5. Implementați strategii și creați sinergii între disciplinele implicate, luând în considerare studii de caz reale într-un cadru multidisciplinar.
- PLO6. Dezvoltați modele de afaceri inovatoare, aplicați bazele antreprenoriatului și inovației, comunicării în afaceri și reflectați critic asupra principiilor de bază ale comportamentului organizațional și analizați modul în care aceste principii influențează comportamentul.
- PLO7. Aplicați tehnici, metode și instrumente pentru a efectua cercetări în spații de afaceri și de marcă cu abordări cu metode mixte.