Master în managementul ospitalității și turismului
Aspira University College
Informatie cheie
Locația campusului
Split, Croaţia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 4.980
Termen limită de aplicare
02 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
30 Sep 2024
Introducere
Studiul universitar (master) de management al ospitalității și turismului este primul studiu de acest fel orientat către piața internațională a turismului, cu accent pe dobândirea de abilități și cunoștințe practice care pot fi aplicate oriunde în lume. Ca parte a acestui program de studii, studenții își fac stagiile în unele dintre cele mai prestigioase hoteluri din lume, companii turistice și organizații, precum și restaurante, ceea ce le permite să obțină un avantaj competitiv pe piața muncii.
Programul de studii de specialitate pentru absolvenți (master) în managementul ospitalității și turismului este destinat celor care doresc să fie educați pentru funcții de conducere în industria turismului și hotelieră, precum și celor care sunt deja angajați, dar doresc să-și îmbunătățească cunoștințele existente și să dobândească noi cunoștințe și aptitudini.
Galerie
Admitere
Curriculum
- Economie globală și turism
- Managementul marketingului
- Gestionare a veniturilor
- Managementul F&B
- Management de evenimente
- Turism de afaceri și MICE
- Dezvoltare inovatoare de produse turistice
- Turism de sănătate și recreere
- Business Intelligence
- Turism Cultural
- Managementul departamentului de menaj
- Managementul Front Office și Relații cu oaspeții
- Experienta Economie
Specializări de studiu (Majorări)
Administratia hotelului
Programul de studii de specialitate absolvent (Master) în Managementul Ospitalității și Turismului este destinat celor care doresc să fie educați pentru funcții de conducere în industria turismului și hotelieră, precum și celor care sunt deja angajați, dar doresc să-și îmbunătățească existența și să dobândească noi cadre manageriale. cunoștințe și abilități.
Companii de management al destinației (DMC) I Organizații (DMO)
Cursul Destination Management Organizations (DMO) and Companies (DMC) se referă la managementul organizațiilor și companiilor a căror activitate se bazează pe managementul destinației. Analiza indică o mare nevoie de educație a personalului cu înaltă calificare în acest domeniu de expertiză. Există o lipsă evidentă de personal calificat în domeniul managementului destinației.
Durata studiului
Studiul durează 2 ani (4 semestre) și este oferit ca studiu cu normă întreagă și cu fracțiune de normă. Există 2 specializări în acest program de studiu:
- Management hotelier (HM)
- Managementul companiilor de destinație (DMC) și organizațiilor (DMO)
Prin finalizarea studiului de specialitate absolventă (Master) de management al turismului și al ospitalității, studenții dobândesc cel puțin 120 de puncte ECTS conform prevederilor procesului Bologna și următorul titlu profesional: „Specialist absolvent în managementul turismului”.