Master în economie și administrarea afacerilor - Marketing, social media și digitalizare
University of Southern Denmark
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Odense, Danemarca
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* gratuit pentru studenții cu studii superioare din țările nordice sau din țările UE / SEE și Elveția; 4.250 EUR pe semestru pentru studenții cu cetățenie non-UE / SEE sau cetățenie non-elvețiană
Introducere
În viitor, organizațiile și industriile solicită enorm manageri care înțeleg modul în care social media și digitalizarea pot fi utilizate ca instrument strategic pentru creșterea valorii firmei pentru a asigura avantajul competitiv. Acest program vă oferă exact cunoștințele necesare, care vă permit să deveniți un astfel de manager de conducere în organizații și, astfel, oferă oportunități excelente de muncă.
Doriți să creați viitorul marketing al mărcilor în diverse industrii? Acest program oferit la Campus Esbjerg vă oferă competențele cerute care vă permit să deveniți un manager de marketing atât de important, cu accent pe social media și digitalizare.
Profilul Master în Economie și Administrarea Afacerilor în Marketing, Social Media și Digitalizare oferă, printre altele, cursuri în rețele de socializare și comunicare de marketing, afaceri digitale și marketing, comportamentul consumatorilor, management de proiect și strategie competitivă. În plus, obțineți abilități metodologice atât în cercetarea calitativă, cât și în cea cantitativă și puteți alege între mai multe opțiuni oferite special pentru acest program, cum ar fi managementul mărcii și strategia de marketing, precum și opțiuni din alte studii de master oferite la Campus Esbjerg.
Combinația de cursuri de management avansat și marketing, social media și digitalizare vă califică pentru a gestiona dezvoltarea competențelor și învățarea continuă, care sunt abilități de supraviețuire necesare pentru mărci și organizații într-un mediu competitiv intensificat.
Printr-o combinație de muncă de proiect, lucru în grup și prelegeri, veți înțelege cum să gestionați diferitele aspecte ale marketingului, social media și digitalizare în organizații. Programul se concentrează pe dezvoltarea abilităților intensive de know-how, adică abilitatea de a efectua analize detaliate și cuprinzătoare și de a obține soluții manageriale valoroase.
Profilul se desfășoară în opt trimestre în doi ani. Fiecare trimestru conține două cursuri. Veți avea până la 8 prelegeri pe săptămână. Numărul de studenți la cursuri permite o interacțiune intensă cu profesorul, care predă, precum și discuții între studenți. Aceasta mărește dimensiunea vocabularului activ de afaceri pe care îl puteți utiliza ulterior în discutarea problemelor legate de aceste câmpuri ca parte a jobului dvs.
Cursurile de pe profil sunt predate în limba engleză. Cu toate acestea, puteți susține examene, inclusiv teza de master în daneză, cu condiția ca profesorul să vorbească daneză.
Curriculum
Structura programului
Masterul în Economie și Administrarea Afacerilor necesită doi ani de studiu cu normă întreagă, fiecare an constând din patru trimestre. Profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare constă din 60 de cursuri ECTS obligatorii de 7,5 ECTS fiecare, 30 ECTS care sunt opționale și o lucrare de teză care corespunde la 30 ECTS.
Cele 8 cursuri obligatorii sunt oferite în primele patru trimestre. Opțiunile sunt de obicei plasate în al cincilea și al șaselea trimestru. Opțiunile pot fi luate la Campus Esbjerg sau în străinătate sau pot lua forma ca un stagiu. Teza urmează să fie scrisă în trimestrul al șaptelea și al optulea.
Opțiuni – de exemplu
- Managementul brandului
- Strategie de marketing
- Responsabilitatea socială a întreprinderilor
- Piețe de divertisment și afaceri
- Managementul riscurilor
- Green Business
- Stagiu
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Toate profilurile de master în economie și administrarea afacerilor de la University of Southern Denmark au aceleași competențe generale. Fiecare profil are un domeniu de interes în care candidatul va dobândi cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și aria specifică de interes pentru profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare oferit la Campus Esbjerg.
Competențe generale pentru Master în Economie și Administrarea Afacerilor
Cunoaștere și înțelegere
Programul de master Economie și Administrarea Afacerilor furnizează cunoștințe care, în domeniul de interes al profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională într-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului/domeniilor de studiu și să fie capabil să identifice problemele științifice de relevanță.
Aptitudini
Absolventul poate, într-o manieră calificată, să selecteze și să aplice metode și teorii științifice pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și a problemelor teoretice legate de aceste domenii.
Absolventul poate pune la punct noi modele de analiză și soluții pentru probleme pe baza analizelor efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, managementul și societatea înconjurătoare.
Competențe
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de lucru și dezvoltare care sunt complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa în mod independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională.
Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare.
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în domeniile funcționale ale organizațiilor din sectoarele public și privat.
Competențe specifice profilului în Marketing, Social Media și Digitalizare
Domeniul de interes al profilului este modul în care firmele își pot îmbunătăți performanța pe piață prin analiza și digitalizarea afacerii lor și marketingul organizației lor și al produselor existente, cu un accent deosebit pe social media ca canal de comunicare major. Absolvenții cu acest profil au, prin urmare, cunoștințe de specialitate în următoarele discipline: rețelele de social media și comunicarea de marketing, comportamentul consumatorilor și digitalizarea afacerilor și marketingului, și strategie și concurență. În plus, absolventul are cunoștințe și abilități în utilizarea metodelor pentru a sprijini îmbunătățirea performanței pieței și dezvoltarea oportunităților de piață: metodologia de cercetare a științelor sociale și metode calitative, management de proiect, strategie și concurență și metode cantitative de cercetare a pieței. În cele din urmă, masterul a dobândit competențe în definirea și stabilirea propriei sale învățări prin munca independentă cu proiecte de seminar și teza de master.
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Absolvenții de master în Economie și Administrarea Afacerilor lucrează în practic toate domeniile administrative ale organizațiilor, cum ar fi, de exemplu, marketingul și managementul vânzărilor, managementul resurselor umane, managementul proiectelor sau managementul inovației. MScs de la University of Southern Denmark este, în general, capabil să găsească locuri de muncă relevante, atractive și bine plătite după ce absolvă.
Există desigur o relație între jobul pe care absolvenții îl obțin și cursurile pe care le-au urmat pe profilul pe care l-au studiat. Mulți dintre MSc sunt angajați în funcții de specialitate, în timp ce alții, mai ales pe măsură ce dobândesc experiență, preiau locuri de muncă care includ nu numai management, ci și conducere.
Exemple de titluri de post în domeniul specific Marketing, Social Media și Digitalizare sunt:
- Specialist și/sau coordonator în rețelele sociale
- Brand community manager
- Strategist digital
- Brand Manager
- Cercetator de piata
Exemple de profiluri de locuri de muncă în general sunt:
- Coordonator de marketing
- Manager de proiect
- Asistent personal pentru CEO
- Consultant de management
- Manager de Vanzari locale
- Antreprenor/dezvoltator de afaceri
- Dezvoltator de produs
- Cercetător universitar/Profesor