Master în comunicații
Sciences Po
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiective
Programul pregătește viitorii manageri din sectorul comunicațiilor și industriilor creative.
Fie că este vorba despre cariere care lucrează cu agenții (publicitate, design, digital, corporate, PR etc.), în departamente de comunicare internă, mass-media și producția media, sau în industriile creative (film, jocuri video, muzică, divertisment, publicare etc.) , Masterul își propune să ofere o predare specifică și aprofundată tuturor studenților care doresc să intre în aceste profesii.
Se menține un echilibru esențial între componentele academice și profesionale ale curriculumului. Programul oferă studenților o bază solidă în fundamentele științelor sociale, asigurându-le elevilor să dezvolte nu numai abilități critice și analitice, ci și cunoștințele profesionale și practica operațională pentru a le permite să-și înceapă cariera imediat după absolvire.
Primul an este dedicat învățării abilităților de bază: peisaj media, opinie, economie media ... Pe tot parcursul anului, atelierele dezvoltă abilități practice imediat transferabile într-un context profesional (creativitate, retorică, programare ...). Al doilea an este momentul pentru a pune în practică cunoștințele. Studenții sunt capabili să se specializeze, datorită numărului mare de cursuri elective oferite, unde lucrează la scenarii și studii de caz din viața reală.
Masterul în comunicații, mass-media și industriile creative este un curs unic care conduce cu succes la intrarea în cariere în industria comunicațiilor, mass-media și creativă, atât în Franța, cât și la nivel internațional. O mare varietate de companii sunt interesate de absolvenți ai programului de masterat, cum ar fi: Amazon, BETC, Canal +, DDB, Dentsu Aegis, Disney, Endemol, Google, Havas, Lagardère, L'Oréal, M6, McCann, Orange, Ogilvy, SNCF, TBWA, UBISOFT, Universal, Sony etc.
Admitere
- Procedura de admitere internațională: pentru solicitanții care dețin o diplomă de licență din afara Franței
Evaluarea cererilor internaționale se face pe baza unei analize duble a dosarului de candidatură al candidatului, pe o bază continuă pe parcursul campaniei de candidatură.
- Procedura de admitere franceză: pentru solicitanții care dețin o diplomă de licență din Franța
Evaluarea candidaturilor franceze se împarte în două etape: o analiză a dosarului de candidatură a candidatului și un interviu oral realizat cu un comitet de admitere.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Marketing-Vânzări
- Lille, Franţa
Master of Commerce (MCom) in Information Science
- Dunedin, Noua Zeelandă
Master in Retail Design
- Barcelona, Spania