Master în afaceri, limbă și cultură (Sonderborg / Flensburg)
University of Southern Denmark
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Sønderborg, Danemarca
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
01 Sep 2024
* pentru studenții cu studii superioare din țările nordice sau din țările UE / SEE și Elveția; 3.100 EUR pe semestru pentru studenții cu cetățenie non-UE / SEE sau cetățenie non-elvețiană
Introducere
Maestrul științei în afaceri, limbă și cultură cuprinde 2 ani de studii postuniversitare în urma licenței în administrarea afacerilor internaționale și în limbi străine. În plus față de cele 3 semestre de predare, un semestru este rezervat pentru redactarea lucrării de masterat.
Cum este organizat programul de studiu?
Atunci când alegeți maestrul științei în afaceri, limbă și cultură în Flensburg, v-ați asigurat deja că studiile dvs. au o dimensiune internațională. Împreună cu acest program de masterat, puteți studia diferite ramuri ale managementului internațional oferite la programul german de studii postuniversitare MA Management Studies.
Cele două programe master sunt complementare din multe puncte de vedere, ceea ce înseamnă că integrarea este posibilă. Astfel, puteți trece masterul german al științei (care cuprinde 120 ECTS), precum și masterul danez al științei (care cuprinde și 120 ECTS) în termen de doi ani. Dacă alegeți să promovați ambele programe în același timp, desigur, volumul dvs. de muncă va depăși 120 ECTS (în funcție, desigur, de opțiunile pe care le alegeți în fiecare caz individual). Cu toate acestea, teza de masterat a fiecărui program de studiu este creditată de celălalt program, ceea ce înseamnă că va trebui să scrieți o singură teză, cu condiția să respectați, desigur, cerințele formale stabilite de University of Southern Denmark , precum și cu cele stipulate de Universitatea din Flensburg.
Curriculum
Predare
Masterul în științe în afaceri, limbă și cultură cuprinde 3 semestre de predare plus 1 semestru pentru redactarea tezei de master. Vi se cere să promovați examene corespunzătoare la 120 ECTS în termen de 2 ani.
Masterul în afaceri internaționale, limbă și cultură cuprinde elemente de disciplină constitutive (90 ECTS) și cursuri opționale (30 ECTS).
Structura programului de studii
Următoarele discipline de științe sociale sunt obligatorii pentru toți studenții:
- Marketing strategic din Business to Business Context
- Tendințe în economie aplicată
- Cercetare Socială și Metodologie
Următoarele discipline umaniste sunt, de asemenea, obligatorii pentru toți studenții:
- Limba străină I (competență orală și scrisă – daneză, germană sau engleză ca limbi străine)
- Comunicare de afaceri/Comunicare interculturală
Pe lângă disciplinele obligatorii de mai sus, studenții trebuie să aleagă unul dintre cele 4 profiluri:
- Opțiunea 1: Managementul întreprinderilor mici și spiritul antreprenorial
- Opțiunea 2: Strategie și organizare
- Opțiunea 3: Comportament organizațional și management al resurselor umane
- Opțiunea 4: Marketing și management media
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Absolvenți ai Masterului în Afaceri, Limbă și Cultură (Cand.merc.int.) posedă o serie de competențe lingvistice, comunicative și științifice sociale, care îi califică să preia o gamă largă de funcții de afaceri. Absolvenții sunt capabili, la un nivel științific avansat, să identifice și să dezvolte soluții la sarcinile și problemele lingvistice și economice de afaceri în întreprinderile și organizațiile private și publice cu orientare internațională. Absolvenții pot intra în afacere ca membri ai personalului care pregătesc analize avansate, evaluări și soluții la sarcini legate de activitățile internaționale ale companiei și sarcinile de comunicare și transmitere a cunoștințelor care apar în acest proces. Cu cunoștințele lor de economie internațională, competențele lingvistice în germană/daneză și engleză și cunoștințele lor speciale asupra culturilor străine absolvenții sunt capabili să îndeplinească sarcinile unei poziții în domenii precum vânzări, marketing, resurse umane și comunicații.