Master în administrarea afacerilor cu specializare în afaceri online și marketing
Lucerne School of Business – Management Programs
Informatie cheie
Locația campusului
Lucerne, Elveţia
Limbi Străine
Germană, Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 - 8 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
CHF 800 / per semester *
Termen limită de aplicare
01 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* taxă de studiu semestrială, taxă de înscriere: 250 CHF
Introducere
Învață să dezvolți modele de afaceri digitale
Major Online Business and Marketing oferă competențe pentru planificarea, implementarea și marketingul modelelor de afaceri digitale. Studenții învață planificarea strategică a comunicării și marketingului online.
Studiază afaceri online și marketing
Lectorii, clienții și studenții vorbesc despre experiența lor cu programul de master (video doar în germană).
Prezentare generală
Programul de master consecutiv predă abilități practice de marketing online și comerț electronic, precum și o bază metodologică și științifică solidă. Modulele practice în IT și managementul proiectelor, dezvoltarea planului de afaceri, comerțul electronic, marketingul online și managementul relațiilor cu clienții pun bazele unui început de succes într-o carieră în lumea online.
Modelarea piețelor viitorului
Internetul a devenit omniprezent/omniprezent. Smartphone-urile și tabletele sunt permanent online, schimbând modul în care cumpărăm, citim și chiar comunicăm cu prietenii. Ca urmare, există o cerere uriașă în rândul companiilor pentru specialiști calificați care sunt capabili să planifice și să implementeze modele de afaceri pe web. Masterul în Administrarea Afacerilor cu specializare în Afaceri Online și Marketing învață abilitățile necesare pentru aceasta, permițând absolvenților să-și pună în practică ideile cu succes.
Cursul este împărțit în două blocuri tematice care sunt strâns legate între ele. În primul an, predarea se desfășoară în comun cu celelalte specializări ale Masterului în Administrarea Afacerilor. Aici studenții beneficiază de dialog în echipe interdisciplinare, deoarece dobândesc abilități valoroase în domeniile managementului serviciilor, managementului schimbării și managementului relațiilor cu clienții.
Al doilea an se concentrează pe capacitățile necesare pentru a dezvolta și comercializa modele de afaceri online. Aici dobândești know-how-ul necesar pentru implementarea cu succes a măsurilor de marketing online (marketing în motoarele de căutare, reclame în rețelele sociale, direcționare, marketing mobil etc.) și comerțul electronic. Înveți planificarea strategică și implementarea comunicării și marketingului online – atât pe platforme dedicate (sisteme de management al conținutului), cât și pe rețele externe (social media, reclame grafice etc.). În modulul de integrare cu clienții, aflați cum să utilizați media și crowdsourcing în scopuri comerciale, în timp ce modulul Platforme și interfețe online oferă baza tehnologică necesară în ceea ce privește managementul IT și managementul proiectelor. Aceste abilități vă permit să realizați proiecte online complexe la interfața dintre planificarea strategică și implementarea operațională. Masterul în Administrarea Afacerilor cu specializare în Afaceri Online și Marketing vă oferă expertiza și abilitățile de care aveți nevoie pentru a aborda cu succes provocările generate de lumea digitală.
Profilul programului nostru (Facts) oferă o privire de ansamblu asupra programului în ansamblu, în timp ce descrierile detaliate ale cursurilor pot fi găsite prin linkul modulului din partea dreaptă. Ghidul de studiu conține detalii complete și puteți aplica direct pentru programul de master folosind formularul de cerere.
Durata studiilor
- Program de studii regulat: 4 semestre
- Program de studii prelungit: 6 - 8 semestre
- Angajarea până la un loc de muncă cu jumătate de normă este posibilă împreună cu programul de studii.
- Pentru studenții internaționali: volumul de muncă de studiu necesită un angajament de 25 de ore de contact pe săptămână (prelegeri, exerciții de lucru în grup, proiecte)
Galerie
Admitere
Rezultatul programului
Profil de absolvent
Absolvenții de la Masterul în Administrarea Afacerilor cu specializare în Afaceri și Marketing Online au o experiență practică și practică și sunt bine pregătiți pentru o carieră în lumea online.
- În același timp, au absolvit o educație universitară solidă din punct de vedere științific și orientată către aplicații la nivel de master de 90 de credite ECTS.
- Cunoștințele și abilitățile lor le permit să se familiarizeze rapid cu toate aspectele marketingului online, comerțului electronic și proceselor de afaceri digitale.
- Competențele lor în domeniul managementului de proiect le permit să conducă proiecte și echipe.
Oportunități de carieră
Domeniu de activitate
- Manager de marketing online
- Dezvoltarea afacerii
- Manager de e-Commerce
- Analiza afacerilor
- Consultare