Master în Marketing
East London University
Informatie cheie
Locația campusului
East London, Africa de Sud
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Feb 2025
Introducere
savvy lideri de marketing și comunicare de astăzi începe de la punctele finale: gândurile, comportamentele și acțiunile cumpărătorului. Ei cunosc importanța diferențierii, și modul în care să se stabilească o poziție unică și ownable de brand în mintea unui public țintă. Ei știu cum să pârghie de consum pentru a oferi perspective mesaje inspira acțiune și aplicarea unor noi surse de date pentru a informa de stabilire a prețurilor, de ambalare, precum și strategii de promovare. Și ei fac totul în timp ce construirea de înaltă echipe performante și păstrarea o linie clară de vedere pe cota de piață, volumul și rentabilitatea investiției.
Programul de marketing ELU te învață cum să mergeți provocările actuale în timp ce la pământ în teorie testată în timp, astfel încât să veți fi pregătiți să conducă inovațiile de mâine.
gradul nostru de master dual-disciplinat este doar una dintre cele cateva in natiune care integrează disciplina de marketing cu comunicații, vă echiparea pentru a livra mesajul potrivit persoanei potrivite la momentul potrivit. Curriculum-ul nostru inovator vă poziționează să caute un rol de lider în ambele câmpuri fi, consolidarea abilitățile dumneavoastră de bază în aceste domenii: leadership și management, strategie de marketing, management de brand, cercetare de piață și de analiză, new media și producție de creație.
La ELU, vei fi implicat în misiuni hands-on, inclusiv studii de caz în care vă vom recomanda o strategie cuprinzătoare de afaceri și de marketing, complet cu preturi, break-chiar și proiecții pro fi tabilitate. Și, pentru a vă oferi cunoștințe hands-on în dezvoltarea de materiale de comunicare, veți afla software-ul de proiectare standard pentru industrie.
Programul de masterat nostru vă va expune la cele mai recente tendințe în domenii-cheie, cum ar fi: pârghie web și perspective sociale pentru a optimiza activitățile de marketing; de conducere inițiative de marketing social pentru a activa participarea utilizatorilor, implicare și retenție; și de învățare cum magazin de oameni, de a socializa, și de a absorbi informații.
Stăpânește complexitățile Marketplace inscrise astazi:
- Comportamentul consumatorului & Insights: înrădăcinat în înțelegerea profundă a consumatorului, curriculum - ul pune accentul pe perspective orientate spre cercetare , ca fundament unor campanii eficiente.
- Discipline & Canale: Expus la întregul spectru de discipline de comunicare, studenții sunt echipate pentru a pune în aplicare o combinație eficientă de canale tradiționale și digitale media.
- Strategie & Creativitate: Studenții învață cum să pârghie atât gândire analitică și abilități creative pentru a proiecta o experiență de brand angajarea.
- Curriculum aplicate: provocări client în timp real și studii de caz oferi studenților cu experiență valoroasă hands-on.
Curriculum-ul combină clasele de stat-of-the-art în e-commerce, web design si analiza bazelor de date cu o înțelegere mai amplă a publicității, cercetarea de marketing, și abilități de promovare necesare pentru a excela in marketing international fi ELD.
MS în marketing program va ajuta să dezvolte abilități critice în managementul de brand, loialitatea clienților, implicarea publicului prin diverse mass-media și planuri cuprinzătoare de marketing.
Vei fi pregătit pentru o carieră profesională ca analiști de marketing, directori de brand sau poziții de marketing conexe în sectorul public, privat sau de stat.
In master in programul de marketing, veți învăța cum să:
- Analiza și interpretarea datelor calitative și cantitative pentru a alinia planurile de marketing la obiectivele strategice ale unei organizații
- Creați strategii integrate pentru maximizarea oportunităților prin utilizarea teoriei și a practicilor de marketing
- Distileze informații prin diverse mass-media pentru a informa, de a negocia și de a convinge părțile interesate
- Să dezvolte strategii internaționale de marketing care se adreseaza mediile comerciale, politice, juridice și culturale într-o economie globală
- Certific practicile de marketing respectă mediile juridice, standardele de reglementare și practicile etice
- Gestiona un brand în medii crossfunctional pentru a asigura crearea, captarea și livrarea de valoare