Master în Marketing Global
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 8.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenți cu normă întreagă din Marea Britanie / UE
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Combinând gândirea academică actuală și practica din industrie pentru a reflecta natura dinamică și internațională a marketingului global.
La proiectarea acestui program, Universitatea s-a bazat pe decenii atât de experiență academică, cât și de practicieni în domeniul marketingului, pentru a produce un grad care reflectă dinamica tot mai globală a afacerilor moderne.
MSc Global Marketing a fost conceput pentru a vă oferi o cunoaștere integrată a teoriilor și practicilor contemporane utilizate în industrie. Veți dobândi instrumentele și tehnicile necesare pentru a construi o carieră de marketing de succes în mediul de afaceri global în creștere. Veți dezvolta cunoștințe în domenii cheie, inclusiv comportamentul consumatorilor, planificarea marketingului, branding și utilizarea tehnologiilor digitale. De asemenea, veți obține o înțelegere cuprinzătoare a provocărilor interculturale din cadrul afacerilor internaționale și veți dezvolta cunoștințele, expertiza de marketing și abilitățile personale cruciale pentru marketingul global.
Programul MSc Global Marketing își propune să ofere studenților o înțelegere cuprinzătoare a temelor emergente și a provocărilor contemporane cu care se confruntă marketerii care operează într-un mediu global și strategiile, politicile și practicile cheie pentru abordarea acestor provocări.
Vă veți îmbunătăți capacitatea de angajare a studenților prin participarea la o gamă largă de experiențe de predare și învățare, inclusiv studii de caz integrative, proiecte de grup și prezentări și vorbitori din industrie.
Scopurile educaționale ale programului
Programul MSc Global Marketing își propune să ofere studenților o înțelegere cuprinzătoare a temelor emergente și a provocărilor contemporane cu care se confruntă marketerii care operează într-un mediu global și strategiile, politicile și practicile cheie pentru abordarea acestor provocări. Centrul programului este dezvoltarea competenței personale și profesionale a studenților, cu accent pe conducerea responsabilă și practica de marketing durabilă.
Valorile declarate ale MSc Global Marketing trebuie să fie provocatoare din punct de vedere intelectual, relevante din punct de vedere profesional și să răspundă nevoilor studenților și ale industriei. Având în vedere aceste valori, obiectivul general al programului este de a oferi studenților o educație provocatoare din punct de vedere intelectual și relevantă la nivel de masterat în domeniul Marketingului global, care nu este doar relevantă la nivel internațional, ci și cu adevărat globală în ceea ce privește acoperirea sa cuprinzătoare de la branding la multi- canalizează comunicațiile, precum și planificarea strategică de marketing pentru a oferi valoare clienților prin inovarea produselor și serviciilor. Această diplomă de masterat va spori capacitatea de angajare a studenților prin participarea la o gamă largă de experiențe de predare și învățare, inclusiv studii de caz integrative, proiecte de grup și prezentări și vorbitori din industrie.
Programul își propune să răspundă nevoilor studenților care doresc să urmeze o carieră în marketing pe o piață globală. Studenții pot proveni dintr-un mediu în care au studiat un subiect legat de afaceri, care doresc să obțină o mai bună înțelegere a marketingului global pentru a-și spori oportunitățile de carieră. Cu toate acestea, programul va fi atractiv și pentru solicitanții care au studiat materii care nu au legătură cu afacerile (de exemplu, inginerie, științe sociale, psihologie etc.) la nivel de licență. Programul este oferit cu normă întreagă. Se poate lua în considerare în viitor o opțiune de studiu cu jumătate de normă. Echipa programului consideră că programul sau modulele din cadrul acestuia vor atrage antreprenorii și managerii de lucru existenți, iar echipa dorește ca practicanții să aplice. Programul salută aplicațiile prin ruta de intrare flexibilă care implică transfer de credite și RPL.
Admitere
Curriculum
Informații despre modul
Modulele predate sunt evaluate printr-o combinație de cursuri, forumuri de discuții și teste online.
Strategia globală de marketing
Ia în considerare provocările cu care se confruntă organizațiile pe piața globală contemporană B2B și B2C și explorează opțiunile strategice care decurg din planificarea de marketing. Adoptarea unei perspective de planificare strategică a marketingului, acest modul va dota studenții cu instrumentele, abilitățile și cunoștințele necesare pentru a genera un plan global de marketing strategic cuprinzător, coerent și congruent.
Inovație de produse și servicii și logistică globală
Examinează interconectarea unei mentalități antreprenoriale și rolul acesteia în procesul de inovare a produselor și serviciilor într-un sector privat, public sau terț. Elevii vor evalua critic soluțiile de marketing eficiente și responsabile pentru aprovizionarea și logistica globală pentru a duce inovațiile pe piață.
Dezvoltarea competențelor personale și profesionale
Permite studenților să identifice, să înțeleagă, să dezvolte și să articuleze abilitățile lor personale cheie în contextul aspirațiilor lor viitoare de carieră. Studenților li se va oferi oportunitatea de a efectua un stagiu, de voluntariat, de a studia în străinătate sau de a participa la consultanță la birou. Elevii vor fi invitați să aplice conceptele de dezvoltare personală și profesională la ceea ce experimentează în afara sălii de clasă, pentru a fi mai bine pregătiți pentru viața lor personală și profesională.
Marketing sustenabil condus de consumatori
Oferă o înțelegere critică și aprofundată a practicilor de marketing durabile conduse de consumatori. Studenților li se prezintă conceptul de perspectivă asupra clienților și rolul acestuia în luarea deciziilor de marketing. Modulul evaluează rădăcinile psihologice, sociale și economice ale disciplinei comportamentului consumatorului și le raportează la consumatorii contemporani.
Branding global și comunicații de marketing integrate
Oferă studenților o înțelegere critică a modului în care un brand poate fi comercializat prin intermediul comunicațiilor digitale și plasat pe piața globală. Sunt explorate diverse sectoare, inclusiv moda, lux, călătorii, divertisment și tehnologie, oferind studenților o înțelegere aprofundată a teoriei branding-ului.
Proiect de cercetare: Design și Metode
Prezintă studenților abordări de cercetare, abilități de gestionare a timpului și a proiectelor esențiale pentru disertația lor și sarcini similare în viitor. Modulul oferă cunoștințe esențiale despre designul cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastarea modelelor alternative de cercetare.
Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o cercetare originală într-un domeniu relevant de marketing, care ar putea deveni punctul de plecare al carierei dumneavoastră în marketing global.
Rezultatul programului
Scopul principal al acestui program este de a oferi un studiu larg, analitic și integrator al marketingului global. Concret, scopurile educaționale sunt enunțate după cum urmează:
- Pentru a oferi o experiență diferențiată de învățare la nivel de master, care combină module comune și specifice programului, permițând studenților să beneficieze de expertiza școlii în marketing, etică organizațională, dezvoltare personală și profesională și punctele sale forte de nișă în domeniile aplicate de afaceri și management, precum și de orientarea sa internațională și cultura cercetării.
- Pentru a oferi studenților oportunități de a dezvolta simultan abilități de gândire critică, cunoștințe despre practicile de marketing contemporane și durabile și abilitățile personale și antreprenoriale necesare pentru a obține un loc de muncă absolvent într-un cadru intern sau internațional.
- Să ofere un spectru larg de cunoștințe legate de marketing și să dezvolte atitudini și abilități necesare pentru a reuși ca persoană responsabilă, independentă și profesionistă.
- Pentru a dezvolta abilități critice de cercetare necesare pentru finalizarea cu succes a unui proiect de cercetare complex și independent.
- Pentru a dezvolta studenții cunoștințe aprofundate, aplicate și integrate ale managementului de marketing contemporan cu un context național și global.
- Pentru a facilita dezvoltarea abilităților practice și creative în domenii cheie ale marketingului centrat pe comportamentul consumatorilor, planificarea marketingului, branding, utilizarea tehnologiilor digitale, precum și inovarea produselor și serviciilor, aprovizionare și logistică.
- Pentru a oferi informații aprofundate de specialitate asupra activităților și strategiilor de marketing ale organizațiilor internaționale din sectoarele private, publice și terțe, precum și din mediul business to business și business to consumer.
- Pentru a oferi o serie de oportunități pentru analiza pieței și luarea deciziilor în domeniile strategiei de marketing și comunicării.
- Pentru a oferi cunoștințele și abilitățile practice necesare dezvoltării și implementării unui brand într-un mediu multicanal.
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Arts în politica economică în piețele globale
- Vienna, Austria
Master în antreprenoriat și marketing global (MScEGM)
- Kowloon Tong, Hong Kong
Master în Marketing Global
- London, Regatul Unit