Master în Managementul Ospitalității Globale
Schellhammer Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Marbella, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul în management global al ospitalității la Schellhammer Business School se bazează pe anii noștri de dedicare pentru lumea afacerilor și adaugă o specializare puternică domeniilor de bază ale ospitalității.
Studenții acestui program de masterat se vor aprofunda în esențialul managementului ospitalității globale, inclusiv divizia de camere și management operațional, administrarea alimentelor și băuturilor, precum și marketingul turismului, fără a pierde din vedere provocările durabilității în sectorul turismului și cunoștințele de bază despre arhitectură. a minții și a comportamentului consumatorului.
Cu un accent puternic pe dezvoltarea abilităților puternice de gândire creativă, critică și analitică, masterul în managementul ospitalității globale de la Schellhammer Business School oferă o piatră de temelie către o carieră cu cele mai înalte responsabilități în industria ospitalității la scară globală.
Indiferent dacă doriți să vă îmbunătățiți abilitățile și să vă mutați cariera la nivelul următor, cu o perspectivă spre deceniile viitoare sau dornici să vă stimulați pentru a vă începe propria afacere de ospitalitate, acesta este un program de master care acoperă toate opțiunile.
Seria de module, seminarii și ateliere care acoperă următoarele subiecte:
- Strategii globale de negociere
- Etică și antropologie filozofică
- Vizite industriale și analiză critică
- Divizia Camere și Management Operațional
- Comportamentul consumatorului
- Resurse umane în industria ospitalității
- Sustenabilitatea în afaceri
- Conducere și management pentru schimbare
- Deliruri și realități
- Starea umanității și a planetei
- Administrarea alimentelor și a băuturilor
- Arhitectura minții
- Solutii globale conceptuale si strategice
- Marketing turistic
- Concepte de dezvoltare personală
- Document de cercetare finală
Rețineți că subiectele oferite pot varia de la lista publicată și sunt revizuite periodic pentru a asigura o relevanță maximă pentru industria și mediul de afaceri asociat. Clasele de limbă se bazează pe cerere (minimum cinci studenți) pe nivel și trebuie alese înainte de începerea semestrului.
Informații despre curs
- Codul cursului: MBA-200
- Durata cursului: 1 an academic
- Semestrul 1: octombrie / semestrul 2: februarie
- ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile): 90
Admitere
- Studii minime de licență sau diplomă academică similară
- La discreția departamentului de admitere, studenții cu experiență profesională pot fi, de asemenea, admiși
Transferați studenții
Creditele obținute pentru cursurile relevante finalizate la alte școli, colegii sau universități pot fi evaluate pentru transfer în unul dintre programele noastre. Transferul studenților nu trebuie să depună scrisori de recomandare. Studenții care au transfer trebuie să trimită transcrieri de la școlile, colegiile sau universitățile anterioare, astfel încât creditele și cursurile să poată fi evaluate pentru transfer.
Studenții din afara UE
Studenții care nu sunt cetățeni ai Uniunii Europene sunt încurajați să aplice cu aproximativ 2-4 luni înainte de data de începere preferată, pentru a acorda timp procesării vizei. În cazul în care viza întârzie, studenții își pot amâna studiile până la următoarea dată de începere disponibilă. Pentru a aplica pentru viză, trebuie să fiți acceptat ca student la Schellhammer Business School și să îndepliniți toate orientările și cerințele stabilite de ambasada din țara lor. Dacă aveți nevoie de îndrumare în timpul procesului, nu ezitați să contactați departamentul nostru internațional de admitere.
Rezultatul programului
ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile): 90