Master în e-business și marketing digital
International Hellenic University (IHU)
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Thessaloniki, Grecia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
Durata
18 - 30 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
03 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Competențe antreprenoriale, atunci cand sunt combinate cu cunoștințe tehnice profunde, poate duce la producerea de idei inovatoare în mediul global e-Business competitiv. Acest nou curs postuniversitar are ca scop furnizarea de instruire echilibrată și bine conceput în ambele principiile software și telecomunicații aplicate de e-business practici, precum și esențiale manageriale, de marketing și de finanțare aptitudinile necesare pentru start-up și cu succes a alerga un e- Afaceri. Cursul de 14 luni va apela la absolvenți desfășoară o carieră într-un interval de poziții antreprenoriale, manageriale și de marketing în domeniul TIC sau alte asemenea domeniu orientate spre IT în economia creativă emergente. Programa oferă o combinație de cunoștințe și abilități practice teoretice, cu accent pe e-Business / aplicatii e-commerce si tehnologiile care stau la baza:
- Management de proiect, leadership și lucru în echipă
- Management și de introducere pe piață
- Abilitățile și cunoștințele antreprenoriale necesare pentru a dezvolta afaceri start-up
- Abilitățile cheie pe decizii strategice, în ceea ce privește inovația și de gestionare a tehnologiei,
- Abilitati de comunicare esențiale
- Exercitarea practică orientată spre predare bazate pe studii de caz și exemple din lumea reală
- Abilități legate de analiză și evaluare a datelor
- De gestionare a timpului de planificare și
Master în programul Digital Marketing de e-Business și promovează învățarea și predarea caracterizate printr-o diversitate de resurse și stiluri și tehnici de predare, care recunosc că Universitatea își desfășoară activitatea într-un mediu în continuă schimbare. Metode de predare și învățare ar trebui să sprijine dezvoltarea acestor competențe, prin încurajarea nu numai capacitatea de raționament abstract, ci, de asemenea, capacitățile elevilor pentru învățare, competențe independente și auto-motivați de soluționare a problemelor, precum și o parte din cunoștințele și abilitățile, care sunt comune pentru ocuparea forței de muncă în multe domenii.
Acest program este conceput pentru absolvenții universităților de Telecomunicatii, Informatică / Informatică, Inginerie Electrică și dar și de Stiinte Naturale si Departamentele economice și de afaceri, cu un fundal puternic în domeniul TIC și o motivație puternică pentru a urma o carieră în domenii Comunicații și Cyber Security conexe .
Structura
Master în e-Business și Digital Marketing (full-time) este un program de 14 luni a predat timp de trei termeni. Prelegeri avea loc, în principal în serile de zi a săptămânii. De asemenea, este disponibil în modul part-time de peste 26 luni pentru cei care nu pot comite la un program full-time, fie pentru muncă sau din alte motive.
La sosirea la IHU toți elevii participa la cursuri de fundație în Java și SQL, care își propune să aducă toți elevii de intrare la același nivel cu privire la o parte din cunoștințele de programare care este necesar. În timpul primul termen, toți studenții sunt obligați să urmeze cinci (5) cursuri de bază obligatorii. În timpul al doilea termen, toți studenții să urmeze încă trei cursuri (3), solicitate combinate cu două (2) cursuri opționale. În cele din urmă, la al treilea termen, de lucru este dedicat exclusiv disertație de masterat.
Termene de aplicare
IHU funcționează pe bază de admitere de rulare, în două (2) runde de aplicații.
- Runda de aplicare 1 data cut-off: 15 iunie 2015 - Etapa a 2 Aplicație data limită: 16 octombrie 2015 Acest lucru înseamnă că candidații aplica si sunt admise la programele noastre pe tot parcursul anului, până la sfârșitul etapei 1 (15 iunie ). Runda 2 aplicatii vor fi luate în considerare în funcție de disponibilitatea locurilor din programul după Runda 1.
Vă sugerăm, însă, că se aplică cât mai curând posibil pentru a asigura un răspuns rapid și locul disponibilitate.
Admitere
Curriculum
Cursuri de bază pentru primul trimestru
- Managementul TIC
- Marketing digital
- Analiza web
- Știința datelor pentru afaceri: teorie și practică
- Esențiale TIC
Cursuri de bază pentru trimestrul 2
- Antreprenoriat digital: dezvoltarea și finanțarea unui e-business
- Social Media și Online Community Management
- Organizații digitale: comerț electronic și guvernare electronică
Cursurile opționale
În timpul celui de-al doilea trimestru, studenții își adaptează programul în continuare, alegând cursuri opționale. Alegerea cursurilor opționale trebuie să însumeze până la 12 ECTS (2 cursuri). Este posibil ca unele dintre cursurile opționale să nu fie oferite într-un anumit an, în funcție de cererea studenților.
- Datele mari și computerele cloud
- Strategia de afaceri digitală
- Data Mining
- Interacțiune uman-calculator, design și experiență utilizator
- Cercetare și analiză de piață
- Proiect de consultanță
Persoanele cu fracțiune de normă urmează următoarele cursuri pe parcursul celor doi (2) ani de studii: Anul I Semestrul 1: Management TIC, Esențiale TIC | Termenul 2: Antreprenoriat digital: Dezvoltarea și finanțarea unui e-Business, Social Media și Online Community Management, Organizații digitale: eCommerce și eGovernment Anul 2 Trimestru 1: Digital Marketing, Web Analytics, Data Science for Business: Teorie și practică | Termenul 2: Două (2) opțiuni | Termenul 3: Disertație
Disertația
În timpul celui de-al treilea trimestru, studenții lucrează la proiectul lor de disertație de master, a cărui zonă tematică este relevantă pentru programul lor de studii și interesele lor. Dizertația oferă o bună oportunitate de a aplica teoria și conceptele învățate în diferite cursuri la o problemă sau provocare din lumea reală a e-Business. Studenții sunt supravegheați pe parcursul proiectelor lor de către un membru al facultății academice și asistenții academici. După depunerea dizertației, studenții își prezintă proiectele colegilor și profesorilor la un eveniment special.
Burse și finanțare
Școala de Știință și Tehnologie oferă mai multe burse pentru programele pe care le oferă, acoperind o proporție semnificativă din taxe. Aceste burse sunt competitive. Criteriile de atribuire includ calitatea primului grad, notele de licență ale candidatului, cunoașterea limbii engleze și profilul general. Candidații la burse ar trebui să includă o scrisoare separată cu documentele de aplicare, în care solicită să fie luați în considerare pentru o bursă, precizând motivele pentru care cred că se califică.
Oportunități de carieră
Pe o piață în evoluție rapidă, startup-urile, dar și companiile TIC consacrate au nevoie de experți cu o înțelegere profundă atât a aspectelor tehnologice, cât și a celor de afaceri ale antreprenoriatului. Absolvenții programului de Master în e-Business și Marketing Digital pot juca un rol esențial în creșterea și internaționalizarea practic oricărei companii sau organizații, ajutând la reducerea decalajului dintre tehnologie și afaceri, prin utilizarea cunoștințelor lor în noile modele de afaceri, tehnologiile emergente și gestionarea și exploatarea inovației. Prin urmare, sunt avute în vedere o multitudine de oportunități de angajare pentru absolvenții acestui program. Indicativ, acestea includ:
- Companii TIC
- Startup-uri de noi tehnologii
- Corporații multinaționale și întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri)
- Companii de e-commerce și software pentru sănătate
- Furnizori de rețele mobile și furnizori de internet în bandă largă
- Companii de rețele de senzori și telematice
- Capital de risc și fonduri speculative
- Companii de consultanta
Pe lângă abilitățile tehnice dobândite prin studiu, studenții noștri beneficiază de excelentul birou de carieră al Universității, pentru a dobândi abilități esențiale soft (de ex. abilități de comunicare, pregătire pentru interviuri, scriere CV etc.) pentru a se pregăti mai bine pentru piața muncii.