Master în Cumpărător de Modă
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.000 / per quarter *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* cu TVA
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul Fashion Buyer , condus de experți de modă și cumpărători de modă, oferă o interacțiune directă cu lumea modei și distribuția acesteia.
Unii dintre profesioniștii de modă implicați:
- Flaminio Soncini (fondator al Asociației Cumpărătorilor)
- Maurizio Cinà (co-fondator al "Asociației Cumpărătorilor", fost dn Frankie Morello)
- Salonul Zappieri
- Rinascente Milano
- Luisa ViaRoma
Obiectivele cursului
Cursul Fashion Buyer își propune să antreneze tineri profesioniști în domeniul modei și să pregătească cumpărătorii și vânzătorii care pot lucra cu birouri, magazine și showroom-uri în general.
Program de curs
Programul cursului Fashion Buyer oferă cursuri de formare specifice pentru:
- Analiza evoluției stilurilor corporale
- Definiția conceptului
- Conceptul produsului care urmează să fie introdus pe piață
- Materialele: fire și țesături, tendințe, creativitate
- Identificarea publicului țintă
- Ce este o tendință
- Analiza tendințelor
- Descrierea diferitelor segmente care alcătuiesc întregul lanț de aprovizionare de modă
- Sugestiile istoriei modei; începătorii absolut, experimentele de la începutul secolului al XX-lea etc.
- Ce este stilul de design, stilul de intrare, cifra
- Valoarea modeirii, crearea probelor, contractori
- Ce este un showroom
- Cumpărătorul, vânzătorul, comerciantul, distribuția pe scară largă, birourile internaționale de cumpărare
- Vizitați un Showroom sau un Boutique pentru Multigriffes
- Showcase sociologie, merchandising vizual, de stabilire a prețurilor, mark-up
- Tehnici de distribuție
- Analiza cererii consumatorului final
- Promovarea produselor, tehnici de marketing neconvenționale, virale și de gherilă
- Percepția produsului
- Strategii de marketing și analiză de brand
- Criterii de selecție și selecția articolelor de îmbrăcăminte și accesorii
- Strategia și abilitatea de a face față prețului bunurilor de lux
Vizitele sunt planificate la studiouri de modă, showroom-uri sau magazine de tip boutique, pentru a sprijini formarea și a înțelege sistemul de cumpărare al sectorului.
Certificat: IFDA este certificat ISO 9001 pentru sistemul educațional de calitate, sector EA 37 Nr. SQ164098 și eliberează certificate recunoscute la nivel internațional.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Fine Arts (MFA) în Marketing de modă și managementul mărcii
- San Francisco, Statele Unite ale Americii
Master în managementul marketingului în modă și frumusețe
- Madrid, Spania
Maestru de modă de modă și comunicare
- Madrid, Spania