Mass-media, campanie și schimbare socială MA
University of Westminster
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 17.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* internațional - Marea Britanie / UE: 8.000 GBP (taxe pe an universitar)
Introducere
Rezumatul cursului
Acest masterat inovator își propune să ofere studenților abilitățile, cunoștințele și abordarea strategică pentru a dezvolta și analiza campanii de schimbare socială și activism, cu un accent deosebit pe rolul comunicărilor și al mass-media. Acesta este singurul program postuniversitar de acest gen și are o livrare flexibilă pentru a se potrivi atât studenților cu normă întreagă, cât și celor cu jumătate de normă.
Cursul se bazează pe legăturile noastre strânse cu militanți și comunicatori de frunte din sectorul vibrant al schimbărilor sociale din Londra. Un grup consultativ, cu reprezentanți din Amnesty UK, Prietenii Pământului, WaterAid, SumOfUs, Advocacy Hub, Campaign Bootcamp, FairSay și Consiliul Național al Organizațiilor Voluntare, printre altele, ne va asigura că reflectăm întotdeauna seturile de competențe cerute și oferim o experiență interesantă experiență de învățare. Va fi disponibil un număr limitat de locuri de muncă și stagii.
Oportunități de carieră
Acest curs este deosebit de relevant dacă doriți să începeți sau să progresați o carieră în comunicare și campanie pentru schimbarea socială, fie într-o organizație de caritate sau non-guvernamentală; într-un organism din sectorul public; într-un partid politic sau într-un cadru de campanie electorală; sau chiar într-un rol de responsabilitate socială corporativă. Ar putea fi, de asemenea, o piatră de temelie către un doctorat și o carieră academică în acest domeniu de studiu în creștere.
- Perspective excelente de carieră
Sunt disponibile un număr limitat de stagii de muncă și stagii, iar studenții au făcut stagii la organizații caritabile și non-profit, inclusiv WaterAid, Sheila Makechnie Foundation, Children England, Mencap și Climate Bonds Initiative. - Dezvoltați abilitățile solicitate
Acest curs este conceput pentru a vă dezvolta abilitățile practice care să vă ajute să începeți sau să progresați o carieră în domeniul caritabil, al grupurilor de presiune sau al campaniei de comunicare în sectorul public. - Angajatorii din întreaga lume
Serviciul de Cariere și Angajabilitate al Universității a creat o rețea de peste 3.000 de angajatori din întreaga lume, ajutându-i pe toți studenții noștri să exploreze și să se conecteze cu oportunități și cariere interesante.
Legături din industrie
Avem legături puternice cu activiști și comunicatori de top din Londra și din jurul lor, care susțin prelegeri pentru invitați, desfășoară sesiuni de formare practică pentru studenți, oferă briefs live pentru cursuri evaluate și găzduiesc vizite la birourile lor. Unele dintre acestea includ:
- Hub de advocacy
- Amnesty UK
- Apelul Eve
- FairSay
- Prietenii Pământului
- Salvati Copiii
- Tearfund
- Consiliul Naţional al Organizaţiilor de Voluntariat
Rolurile postului
Acest curs te va pregăti pentru roluri precum:
- Manager de campanii
- Asistent de organizare comunitară
- Manager de conținut digital
- Şeful comunicaţiilor
- Șeful strângerii de fonduri
- Consilier principal – Impact și evaluare
- Ofițer media și comunicații
- Asociat de filantropie
- PR și ofițer de comunicații
Angajatorii absolvenți
Absolvenții acestui curs și-au găsit locuri de muncă în organizații caritabile, ONG-uri, think tank-uri, agenții de comunicații și afaceri publice, în agenții specializate în realitate virtuală și în departamentele guvernamentale naționale din sudul global, care derulează campanii de schimbare a comportamentului. Organizațiile care ne-au angajat absolvenții includ:
- Amnesty International
- Change.org
- Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați
- RSPCA
- Consiliul Național pentru Organizațiile de Voluntar (NCVO)
- Sarcom Marea Britanie
- Campanie Împotriva Traiului Mizerabil
- Rețeaua de promovare
- Pârghie pentru schimbare
- Ajutor solar
- Societatea de Misiune a Bisericii
Absolvenții din fiecare cohortă construiesc o rețea internațională de cursuri prin intermediul grupului nostru de Facebook închis specific cursului.
Premiul Westminster pentru angajare
Angajatorii apreciază absolvenții care au investit în dezvoltarea lor personală și profesională – iar premiul nostru de angajare Westminster vă oferă șansa de a documenta și demonstra oficial aceste activități și realizări.
Premiul este flexibil și poate fi finalizat în timpul tău, cuprinzând un set de activități extracurriculare de bază și opționale.
Activitățile pot include dobândirea de experiență printr-un loc de muncă cu fracțiune de normă sau un plasament, înscrierea la o schemă administrată de universitate – cum ar fi mentorat sau predarea într-o școală – sau finalizarea exercițiilor online.
Admitere
Curriculum
Există trei module de bază. Primul dezvoltă abilități practice de planificare și comunicare în campanie, al doilea ia în considerare teoriile media și activism, iar al treilea combină teoria cu practica, reflectând asupra aplicării unor concepte precum puterea și etica în cadrul comunicării campaniei. Fiecare modul are evaluări – de ex eseuri, planuri de campanie, bloguri reflectorizante, dezbateri și prezentări - mai degrabă decât examene. Aceste trei module de bază alcătuiesc certificatul postuniversitar.
Studenții pot lua alte trei module alese dintre două Pathways , unul cu un accent mai practic și unul cu un accent mai teoretic. Pathway teoretic include trei domenii tematice: a) industriile media și publicul, b) noile tehnologii și c) știrile, globalizarea, dezvoltarea și diversitatea. Elevii pot combina module din diferite Pathways și arii tematice sau se pot concentra pe o singură Pathway și arie tematică. Aceste trei module permit finalizarea diplomei postuniversitare.
Studenții care doresc să urmeze cursul de master finalizează, de asemenea, fie o dizertație de cercetare de 15.000 de cuvinte, fie un proiect de practică profesională (care poate fi bazat pe muncă).
Următoarele module sunt indicative pentru ceea ce veți studia în acest curs.
Module de bază
- Probleme critice în campanie (semestrul 1)
- Mass-media, activism și politică (semestrul 2)
- Comunicarea strategică a campaniei (semestrul 2)
- Disertație sau proiect profesional
Module opționale - Practică Pathway
- Producție media digitală
- Strategie media și conținut
- Practica jurnalismului și societatea incluzivă
- Raportarea diversității: sex, sexualitate, vârstă, dizabilitate
Module opționale - Teorie Pathway
- Cercetarea media și comunicare
Industrii media și audiențe
- Teorii ale comunicării
- Publicul media în era digitală
- Economia politică a comunicării
Noi tehnologii
- Social Media
- Media digitală și teoria critică
- Politica de tehnologie și comunicații
- Date și societate: concepte și aplicații
- Date și societate: cercetare și metode
Știri, Globalizare, Dezvoltare și Diversitate
- Global Media
- Politica și dezvoltarea comunicațiilor
- Sociologia știrilor
- Abordări ale diversității sociale și culturale
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Universitatea este dedicată susținerii studenților ambițioși și restante și oferim o varietate de burse studenților eligibili care acoperă toate sau o parte din taxele de școlarizare.
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.