Maestru în predare
University of San Francisco - School of Education
Informatie cheie
Locația campusului
San Francisco, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 955 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* pe credit.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Învață să fii informat din punct de vedere politic și implicat democratic în luarea deciziilor în domeniul curriculum-ului și al designerilor care gândesc critic cu privire la scopurile, perspectivele și practicile educaționale.
Candidații pentru profesori sunt recomandați de USF Comisiei de Calificare pentru profesori (CTC) din California pentru disciplinele preliminare multiple (36 de credite) sau cu un singur subiect (34 de credite), cu autorizație bilingvă opțională în limba spaniolă.
Facultatea noastră
Profesorii noștri sunt experți în domeniu, deținând diplome de la instituții de prestigiu și beneficiind de o înțelegere largă a problemelor educaționale. Ei sunt profesori de clasă prin comerț și oferă o înțelegere intimă a vieții de zi cu zi din clasă și a strategiilor pedagogice eficiente.
MATH
Recent am adăugat o nouă facultate care a întărit ofertele noastre de educație matematică și științifică a programului nostru.
Detalii despre program
Experiența dvs. în domeniul educației pentru profesori
- Experiență personalizată într-o comunitate incluzivă, diversă, cu clase mici.
- Dedicat, facultate expert cu medii în predare în clasă și o varietate de specializări.
- Integrarea cursurilor academice și a experienței în teren în școlile locale.
- O viziune care subliniază relațiile umanizante, participarea democratică și cercetarea critică.
Livrarea programului
Clasele sunt oferite în seriile de luni - joi și în unele zile de sâmbătă. Învățământul elevilor începe în semestrul al doilea și de obicei necesită 2 zile pe săptămână de ore în clasă în al doilea semestru și 5 zile pe săptămână de ore în clasă în al treilea semestru.
DETALIILE CURSULUI
Acreditările preliminare de predare oferite în colaborare cu Master of Arts în predare sunt:
- Număr preliminar de credite multiple cu o autorizație bilingvă opțională în limba spaniolă 36-40 de credite.
- Certificat preliminar unic cu o autorizație bilingvă opțională în limba spaniolă 34-38 de credite.
Candidații care îndeplinesc toate cerințele programului de certificare la USF pot obține MAT îndeplinind cu succes următoarele:
- TED 673 - Curriculum: curente și controverse (3 credite)
- TED 674 - Dezvoltarea și designul curriculumului (3 credite)
Succesul cursului nostru în programul MAT se concentrează pe Curriculum. Profesorii din clasă iau în mod constant decizii cruciale despre curriculum, instruire și evaluare. Pentru a fi factori de decizie geniali, ei trebuie să obțină o perspectivă istorică asupra mișcărilor conflictuale - și a politicilor din spatele lor - care au format curriculum în școlile K-12. Ei trebuie să se gândească la modul în care propriile unități curriculare și lecțiile lor reprezintă opinii diferite asupra a ceea ce elevii ar trebui să știe și să poată face. Profesorii noi au nevoie de o experiență bine structurată, în timp ce învață să elaboreze unități și lecții care să răspundă diverselor nevoi și interese ale studenților lor.
Cele două cursuri MAT oferă studenților cunoștințe despre istoria educației, politica și filozofia, care nu sunt abordate de alte cursuri TED. Ele se bazează pe cursuri anterioare legate de planul de lecții și de proiectare a unităților, în timp ce se desfășoară în scopuri mai mari de școlarizare, controverse educaționale și diferite abordări ale curriculumului. Cursurile îi ajută pe profesori să înțeleagă și să echilibreze cerințele conflictuale ale predării în clasă. Acestea extind sentimentul profesorilor de sine ca intelectuali, experți adaptivi și practicieni reflectorizanți.
Rezultatele învățării
PREDARE PENTRU DIVERSITATE
- Înțelegeți că problemele de justiție socială funcționează întotdeauna, afectează toată lumea și se manifestă în relații, curriculum, pedagogie și evaluare.
- Problemează practicile educaționale, programele și politicile educaționale care utilizează concepte, teorii, cadre de justiție socială.
- Contribuiți la un dialog onest și deschis cu privire la diferite perspective, culturi, experiențe.
- Învățați în mod sensibil și compasiune cu privire la o advocacy a studenților, orientarea orientată către resurse față de perspectiva deficitului.
- Înțelegerea forțelor instituționale, sistemice ale rasismului, clasismului, sexismului, homofobiei și a altor forme de asuprire și a modului în care se joacă în sălile de clasă și în școli.
- Dezvoltați instrumente pentru recunoașterea și confruntarea cu discursurile și acțiunile dezumanizante.
- Dezvoltați o identitate critică a profesorilor cu abilitatea de a pune la îndoială ipotezele proprii.
- Dezvoltarea familiarizării și a motivației de a aplica principiile, abordările și resursele educaționale pentru predarea diversității și pentru justiția socială.
ÎNVĂŢARE
- Dezvoltarea gradului de conștientizare a predării în clasă ca un efort complex care implică o înțelegere a cunoștințelor curriculare, a cursanților diferiți, a pedagogiilor cu pârghie ridicată, a comunității / conducerii clasei, a mai multor forme de evaluare și a contextului școlarizării.
- Conștientizați diferitele scopuri ale educației și propria învățătură în clasă și implicațiile pentru rolul nostru de profesori care stimulează creșterea studenților noștri ca persoane care învață umane, competente și abilitate.
- Înțelegeți conexiunile dintre teorii, principii și practici în clasă și critizați ipotezele care le stau la baza.
- Behaviorism.
- Constructivismul.
- Eliberarea treptată a responsabilității.
- Instruire directă.
- Predarea pentru înțelegere.
- Înțelegerea prin proiectare.
- Dezvoltarea perspectivelor socio-culturale și de dezvoltare asupra elevilor și a învățării care includ cunoașterea modului în care cunoașterea este legată de aspectele identitare, sociale, emoționale, culturale, de mediu și fiziologice.
- Dezvoltați abilitatea de a observa îndeaproape predarea în clasă (curriculum, pedagogie, evaluare, comunitatea de clasă / conducere), analizați utilizarea dovezilor și aplicați lecțiile învățate în viziunea de predare (pentru excelență și echitate).
- Înțelegerea diferitelor abordări ale curriculumului, instruirii, evaluării și comunității / conducerii clasei; când să le folosiți; și de ce.
- Dezvoltă obiceiurile de gândire complexă și critică; Anchetă; și reflecție asupra teoriei și practicii; provocarea propriilor noastre preconcepții de învățare și predare.
- Dezvoltați o viziune a predării în clasă (pentru echitate și excelență) bazată pe ideile mari din curs, înțelegând că idealurile noastre vor fi contestate de realitățile școlii și ale societății.
CURRICULUM
- Profesorii sunt consumatorii critici ai unui curriculum în școli, astfel încât aceștia să se adapteze și să adopte materiale curriculare / instructive.
- Profesorii efectuează o evaluare permanentă (a punctelor forte ale studenților, unde sunt studenți, nevoi) care informează planificarea și predarea.
- Profesorii știu cum să dezvolte planuri de lecție și secvențe de instruire.
- Cadrele didactice știu să construiască pe elementele elevilor să dezvolte abilitățile de literație și de numerotare în domeniile de conținut.
- Profesorii le conectează propriul curriculum și pedagogie la predarea diversității și a justiției sociale.
- Profesorii conectă teoria la practica lor (de exemplu, modul în care copiii învață să citească instrucțiunile de lectură, modul în care copiii dezvoltă instrucțiuni de numerotare în matematică).
- Profesorii identifică scopuri curriculare largi și specifice (de exemplu idei, abilități și strategii puternice).
- Profesorii aplică cadre și instrumente ("nuts and bolts") la curriculum, pedagogie și evaluare.
Cariere
Absolvenții MA de predare sunt educatori care lucrează într-o varietate de setări. Majoritatea sunt profesori de școală publică și privată.
OPȚIUNI DE CARIERĂ
Profesorii USF sunt angajați de următoarele districte școlare:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
De asemenea, lucrează în școli private precum Sf. Ignatie, Sf. Iosif, Inima Sacră, Ziua San Francisco, Școala Urbană, Ziua Marinei și Prietenii din San Francisco.
Curriculum
Detalii despre program
Experiența dvs. în domeniul educației pentru profesori
- Experiență personalizată într-o comunitate incluzivă, diversă, cu clase mici.
- Dedicat, facultate expert cu medii în predare în clasă și o varietate de specializări.
- Integrarea cursurilor academice și a experienței în teren în școlile locale.
- O viziune care subliniază relațiile umanizante, participarea democratică și cercetarea critică.
Livrarea programului
Cursurile sunt oferite de luni până joi seara și în unele sâmbătă. Predarea studenților începe în al doilea semestru și necesită, de obicei, 2 zile pe săptămână de oră în clasă în al doilea semestru și 5 zile pe săptămână de oră în clasă în al treilea semestru.
DETALIILE CURSULUI
Acreditările preliminare de predare oferite în colaborare cu Master of Arts în predare sunt:
- Număr preliminar de credite multiple cu o autorizație bilingvă opțională în limba spaniolă 36-40 de credite.
- Certificat preliminar unic cu o autorizație bilingvă opțională în limba spaniolă 34-38 de credite.
Candidații care îndeplinesc toate cerințele programului de certificare la USF pot obține MAT îndeplinind cu succes următoarele:
- TED 673 - Curriculum: curente și controverse (3 credite)
- TED 674 - Dezvoltarea și designul curriculumului (3 credite)
Secvența noastră de curs în programul MAT se concentrează pe Curriculum. Profesorii de la clasă iau în mod constant decizii cruciale cu privire la curriculum, instruire și evaluare. Pentru a fi factori de decizie atenți, ei trebuie să obțină o perspectivă istorică asupra mișcărilor conflictuale - și a politicii din spatele lor - care au modelat curriculumul în școlile K-12. Ei trebuie să se gândească la modul în care propriile lor unități curriculare și lecții reprezintă puncte de vedere diferite despre ceea ce elevii ar trebui să cunoască și să poată face. Profesorii noi au nevoie de o experiență atent structurată, pe măsură ce învață să proiecteze unități și lecții care să răspundă nevoilor și intereselor diverse ale elevilor lor.
Cele două cursuri MAT oferă studenților cunoștințe despre istoria, politica și filozofia educației care nu sunt abordate de alte cursuri TED. Ei se bazează pe cursurile anterioare legate de planul de lecție și designul unității, în timp ce se aprofundează în scopurile mai mari ale școlii, controversele educaționale și diferite abordări ale curriculum-ului. Cursurile ajută la pregătirea profesorilor să înțeleagă și să echilibreze cerințele conflictuale ale predării la clasă. Ele extind sentimentul profesorilor despre ei înșiși ca intelectuali, experți adaptativi și practicieni reflexivi.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
PREDAREA PENTRU DIVERSITATE ȘI JUSTIȚIE SOCIALĂ
- Înțelegeți că problemele de justiție socială funcționează întotdeauna, afectează toată lumea și se manifestă în relații, curriculum, pedagogie și evaluare.
- Problemează practicile educaționale, programele și politicile educaționale care utilizează concepte, teorii, cadre de justiție socială.
- Contribuiți la un dialog onest și deschis cu privire la diferite perspective, culturi, experiențe.
- Învățați în mod sensibil și compasiune cu privire la o advocacy a studenților, orientarea orientată către resurse față de perspectiva deficitului.
- Înțelegerea forțelor instituționale, sistemice ale rasismului, clasismului, sexismului, homofobiei și a altor forme de asuprire și a modului în care se joacă în sălile de clasă și în școli.
- Dezvoltați instrumente pentru recunoașterea și confruntarea cu discursurile și acțiunile dezumanizante.
- Dezvoltați o identitate de profesor care reflectă critic, cu capacitatea de a pune sub semnul întrebării propriile presupuneri.
- Dezvoltarea familiarizării și a motivației de a aplica principiile, abordările și resursele educaționale pentru predarea diversității și pentru justiția socială.
PRINCIPALĂ DE ÎNVĂȚARE ȘI PREDARE/DEZVOLTARE
- Dezvoltarea gradului de conștientizare a predării în clasă ca un efort complex care implică o înțelegere a cunoștințelor curriculare, a cursanților diferiți, a pedagogiilor cu pârghie ridicată, a comunității / conducerii clasei, a mai multor forme de evaluare și a contextului școlarizării.
- Luați în considerare diferitele scopuri ale educației și propria predare la clasă și implicațiile pentru rolul nostru de profesori care favorizează creșterea elevilor noștri ca elevi umani, competenți și împuterniciți.
- Înțelegeți conexiunile dintre teorii, principii și practici în clasă și critizați ipotezele care le stau la baza.
- Behaviorism.
- Constructivismul.
- Eliberarea treptată a responsabilității.
- Instruire directă.
- Predarea pentru înțelegere.
- Înțelegerea prin proiectare.
- Dezvoltarea perspectivelor socio-culturale și de dezvoltare asupra elevilor și a învățării care includ cunoașterea modului în care cunoașterea este legată de aspectele identitare, sociale, emoționale, culturale, de mediu și fiziologice.
- Dezvoltați capacitatea de a observa îndeaproape predarea la clasă (curriculum, pedagogie, evaluare, comunitate/leadership de la clasă), de a analiza folosind dovezi și de a aplica lecțiile învățate la viziunea proprie a predării (pentru excelență și echitate).
- Înțelegerea diferitelor abordări ale curriculumului, instruirii, evaluării și comunității / conducerii clasei; când să le folosiți; și de ce.
- Dezvoltă obiceiurile de gândire complexă și critică; Anchetă; și reflecție asupra teoriei și practicii; provocarea propriilor noastre preconcepții de învățare și predare.
- Dezvoltați o viziune a predării în clasă (pentru echitate și excelență) bazată pe ideile mari din curs, înțelegând că idealurile noastre vor fi contestate de realitățile școlii și ale societății.
CURRICULUM & INSTRUCȚIUNE
- Profesorii sunt consumatorii critici ai unui curriculum în școli, astfel încât aceștia să se adapteze și să adopte materiale curriculare / instructive.
- Profesorii efectuează o evaluare continuă (a punctelor forte ale elevilor, unde sunt elevii, nevoi) care informează planificarea și predarea.
- Profesorii știu cum să dezvolte planuri de lecție și secvențe de instruire.
- Cadrele didactice știu să construiască pe elementele elevilor să dezvolte abilitățile de literație și de numerotare în domeniile de conținut.
- Profesorii le conectează propriul curriculum și pedagogie la predarea diversității și a justiției sociale.
- Profesorii conectă teoria la practica lor (de exemplu, modul în care copiii învață să citească instrucțiunile de lectură, modul în care copiii dezvoltă instrucțiuni de numerotare în matematică).
- Profesorii identifică scopuri curriculare largi și specifice (de exemplu idei, abilități și strategii puternice).
- Profesorii aplică cadre și instrumente („nuci și șuruburi”) curriculum-ului, pedagogiei și evaluării lor.
Galerie
Oportunități de carieră
Cariere
Absolvenții MA de predare sunt educatori care lucrează într-o varietate de setări. Majoritatea sunt profesori de școală publică și privată.
OPȚIUNI DE CARIERĂ
Profesorii USF sunt angajați de următoarele districte școlare:
- San Francisco
- Oakland
- Berkeley
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
De asemenea, lucrează în școli private precum Sf. Ignatie, Sf. Iosif, Inima Sacră, Ziua San Francisco, Școala Urbană, Ziua Marinei și Prietenii din San Francisco.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MA Predarea și practicarea vocii și a cântului
- Guildford, Regatul Unit
MA Applied Theatre: Drama in Educational, Community & Social Contexts
- London, Regatul Unit
Education for Health Professionals MA
- Guildford, Regatul Unit