Maestru în comunicare
Hong Kong Baptist University School of Communication
Informatie cheie
Locația campusului
Hong Kong, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
HKD 145.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* pe an pentru student un an cu normă întreagă; HK 60.000 dolari pe an pentru studenți cu doi ani part-time. Numai studenți locali din Hong Kong
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Master în Programul de comunicare la Școala de Comunicare, Universitatea Baptistă din Hong Kong a fost lansat în 1996. De la începuturile sale, Programul a fost susținut parțial de subvențiile guvernamentale guvernamentale din Hong Kong până în septembrie 2004, când a devenit pe deplin auto-finanțat. Schimbarea sursei de finanțare a fost însoțită de deschiderea pentru prima dată a programului pentru studenții continentali și alți studenți străini și adăugarea modului de studiu cu normă întreagă. În septembrie 2004, un număr de 92 de studenți au fost admiși în program, aproximativ două treimi din studenții locali din Hong Kong și o treime din locuitorii continentali. Elevii împărtășesc mai mult sau mai puțin în mod egal modul de studiu cu jumătate de normă (numai studenții din Hong Kong) și modul de studiu cu normă întreagă (ambele din Hong Kong și din afara).
Pe lângă un set de cursuri de teorie și metodologie de bază pe care trebuie să le urmeze, programul oferă o gamă largă de cursuri elective care se concentrează pe cunoașterea și practica în instituțiile și operațiunile mass-media în contextul tranziției sociale în zona Greater China cu obiectivul specific de a cultiva profesioniștii de calitate și personalul managerial în industria media. Programul oferă, de asemenea, cursuri elective care se învârt în jurul comunicării corporative, subliniind relațiile publice și publicitatea, precum și abilitățile de campanie și managementul crizelor. Impactul tehnologiilor media în schimbare este un domeniu de atenție deosebită.
Școala are o echipă de cadre de cercetători bine pregătiți și practicieni experimentați, care posedă experiență în comunicarea în masă, interpersonală și interculturală, analiză retorică și discurs, relații publice și cercetare publicitară, globalizare, precum și studii culturale și critice. Programul dispune de o serie distinctivă de difuzoare, unde profesioniștii de rang înalt și liderii din industrie sunt invitați în mod regulat la clasă să împărtășească cu studenții experiențele și expertiza lor. Programul organizează și subvenționează excursii de studiu pe termen scurt care iau elevii în afara sălii de clasă (și adesea în afara Hong Kong-ului) pentru vizite pe teren și instruire. Acest tip de interacțiune intimă și dinamică cu industria marchează o caracteristică unică a programului.
Curriculum Design
Un program profesional bazat pe mediul academic, cursurile și programele din cadrul programului sunt concepute pentru integrarea teoriei și practicii în domeniul comunicării și media.
Programul oferă trei cursuri ca bază comună. Fundațiile studiului comunicării oferă o imagine de ansamblu a studiului academic de comunicare. Abordări și metode în comunicarea Cercetarea prezintă elevul în procesul de cercetare, ideea de dovezi și evaluarea rapoartelor de cercetare folosind o varietate de metode. Perspective despre media și societate discută relațiile dintre media de comunicare, conținutul, structurile sociale, procesele sociale și efectele audienței. Începând cu intrarea în 2012/2013, toate cursurile elective din cele două concentrații anterioare de Management Integrat al Comunicării și Studii Media sunt reunite și oferite tuturor studenților pentru a le oferi mai multe opțiuni.
Cursurile elective ale programului vizează educarea profesioniștilor în aplicarea cunoștințelor conceptuale despre managementul comunicării și dotarea elevilor cu concepte analitice și abilități de examinare a problemelor în mass-media sau în practicile de comunicare în masă.
Toate cursurile sunt câte 3 credite fiecare. Un student este obligat să îndeplinească un total de 27 de credite pentru absolvent (adică 9 unități de cursuri de bază și 18 unități de cursuri elective). Pentru cele 18 unități de cursuri elective, studenții trebuie să selecteze cel puțin 12 unități din propriul program.
Structura cursului
Cursuri de bază (6 unități)
Curs | Unități |
COMM7010 Studii de fundamentare a comunicării; sau COMM7030 Perspective privind mediul și societatea COMM7020 Abordări și metode în cercetarea în comunicare | 3
|
Cursuri opționale (21 unități)
Observații: Nu toate cursurile elective vor fi oferite în cursul unui an universitar și vor fi oferite pe baza disponibilității instructorului și a facilităților. Înscrierea cursurilor este limitată de cote.
Elevii trebuie să ia cel puțin 12 unități de cursuri elective din propriul program
Curs | Unități |
COMM7040 Probleme în comunicarea interculturală (CEF: 21Z09675-3) COMM7050 Mass-media și comunicarea în societățile chineze COMM7060 Probleme în comunicarea corporativă (CEF: 21Z09674-5) COMM7130 Globalizarea mass-media și comunicare COMM7160 Comunicare organizațională COM7170 Atelier de campanie de comunicare # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Dreptul și etica în domeniul mass-media COMM7190 Probleme și cazuri în comunicarea în masă COMM7200 New Media Workshop # (CEF: 28Z03258-4) Proiectul COMM7210 COMM7220 Managementul publicității COMM7230 Scrierea pentru multimedia în relații publice # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Piețe media COMM7250 Relații strategice în domeniul relațiilor cu publicul și gestionarea crizelor (CEF: 21Z09673-7) COMM7270 Politici și reglementări în domeniul mass-media COM7280 Tehnologii de comunicații și organizații media COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Publicitate internațională COMM7510 Administrație publică și mass-media COMM7550 Publicitate în China COMM7560 Comunicare politică și opinie publică COMM7570 Tineret, mass-media și consum COMM7580 Social Media Marketing # (CEF: 21Z09672-9) COMM7610 Servicii sociale Marketing și comunicare COMM7620 Social Media și rețele sociale online COMM7750 Utilizarea rețelelor sociale: pentru comunicații profesionale COMM7760 Publicitate și societate COMM7770 Vizualizare de date COMM7780 Analiza datelor pentru mass-media și comunicare COMM7790 Comunicare și tehnologie COMM7800 Proiectare și comunicare a noilor media COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Cursuri elective (cota limitată oferită de alte programe - dacă vor oferi cota și numărul de cote ar fi decis de programele care oferă cursurile)
Elevilor li se permite să ia maximum 6 unități în această categorie
Curs | Unități |
ACCT7770 Contabilitate corporativă ACCT7780 Dreptul societăților comerciale ACCT7820 * Impozitare ACCT7830 Riscul, conformitatea și responsabilitatea socială a întreprinderii CTV7220 World Cinema: Istorie, estetică și probleme culturale CTV7230 Seminar absolvent despre valurile noi din China CTV7250 Seminar absolvent pe televiziunea din Hong Kong CTV7270 Probleme curente ale mass-media din Asia CTV7290 Critica artelor contemporane CTV7370 Cinematografie pentru directori CTV7380 Dramaturgie și regie JOUR7010 Teoria și practica relațiilor internaționale JOUR7020 Comparative & International News JOUR7030 Metode de cercetare în mass-media și comunicare JOUR7040 Jurnalism multimedia JOUR7070 Teorii ale jurnalismului și comunicării JOUR7080 Probleme curente și Studii de cazuri în știri internaționale JOUR7090 Traducere de știri internaționale JOUR7110 Raportarea conflictului internațional JOUR7120 Afaceri Internaționale și Raportare Financiară JOUR7140 Globalizare, economie și finanțe JOUR7250 Raportează China și Hong Kong JOUR7260 Raportarea Asia de Sud-Est JOUR7270 Jurnalism antreprenorial | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# Cursuri rambursabile CEF
* co-condiții: ACCT7770 și ACCT7780
Cerințe de intrare
Programul va fi de interes pentru următorii studenți: titularii de licență care sunt angajați în organizații media sau în funcțiile de comunicare ale sectorului public sau privat sau care aspiră la astfel de posturi și care văd înțelegerea aprofundată a industriei mass-media și de management ca o contribuție la conducerea executivă în cariera lor și în societate.
Solicitanții ar trebui
- Țineți o diplomă de licență de la o universitate sau o instituție recunoscută; ȘI
- Să poată comunica în limba engleză la un nivel avansat, care posedă una sau mai multe dintre următoarele calificări dacă nu au studiat într-o instituție de limbă engleză:
- Un scor minim de 79 în TOEFL
- Un scor minim de 6,5 în IELTS
Adoptăm o politică de aderare și deschidem o fereastră pentru a se aplica de la jumătatea lunii noiembrie până la sfârșitul lunii iunie (de regulă, are loc prima rundă noiembrie - ianuarie, a doua rundă februarie - iunie). Ar putea fi în avantajul dvs. să vă aplicați cât mai curând posibil, deoarece fereastra se poate închide mai devreme când toate locurile sunt umplute.
Dacă sunt listate pe scurt, candidații pot fi intervievați de către Școala de Comunicare
Aplicație online
Documente necesare:
- O copie a tuturor transcrierilor oficiale și certificatelor de grad;
- O copie a scorurilor oficiale ale testului;
- Două formulare de recomandare confidențiale sau scrisori de referință de la persoane familiare cu performanța academică a solicitantului și / sau activitatea profesională (arbitrii trebuie să poată vorbi despre capacitatea solicitantului de a desfășura activități academice la un nivel avansat); și
- O declarație personală de 500 de cuvinte în limba engleză care prezintă interesele și obiectivele academice ale acestora;
- Un exemplar de scriere în limba engleză, jurnalistică sau academică;
- Informații personale: o copie a pașaportului sau a documentului de identitate emis de țara de origine a solicitantului.
Solicitanții cu listă scurtă pot fi intervievați de un colegiu al facultăților.
Taxă de școlarizare
HK 145.000 dolari (pe an pentru un student de un an cu normă întreagă)
HK 60.000 dolari (pe an pentru un student cu frecvență redusă de doi ani) (numai studenți locali din Hong Kong)
burse de studiu
Bursele bazate pe merit vor fi acordate în semestrul al doilea studenților cu performanțe academice remarcabile în primul semestru. Studenții acordați primesc între 10.000 și 20.000 de dolari.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MA în managementul comunicării
- Washington, Statele Unite ale Americii
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in Communication Studies
- Dunedin, Noua Zeelandă
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in Communication Studies
- Dunedin, Noua Zeelandă