Maestru de lingvistică
University of Airlangga
Informatie cheie
Locația campusului
Surabaya, Indonezia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
IDR 8.500.000 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxa de educație pentru solicitanții indonezieni; Taxa de intrare: 8000000 IDR. Taxa de educație pentru solicitanții internaționali: 22500000 IDR; Taxa de intrare: 25000000 IDR
Introducere
Comentarii de bun venit din partea șefului programului de master în lingvistică
Programul de master în lingvistică, Facultatea de Științe Umaniste poate fi clasificat ca un program nou pe baza Decretului de stabilire a programului nr. 12611/UN3/KR/2013 la 12 septembrie 2013. Cu toate acestea, programul a fost acreditat de Consiliul Național de Acreditare din Indonezia Nr. 1128/SK/BAN-PT/ Akred/M/VII/2016 la 14 iulie 2016. În conformitate cu viziunea, Programul de Master în Lingvistică va îmbunătăți continuu procesul de învățare-predare pentru a produce absolvenți intelectuali competenți, personal și profesional integritate care este armonioasă cu dezvoltarea științei și tehnologiei și să concureze la nivel internațional.
Curriculum-ul programului de master în lingvistică pune accent pe cultură în studii, cum ar fi lexicografia, traducerea, predarea și lingvistica interdisciplinară. Studiul de lingvistică interdisciplinară clasificat în macrolingvistică este trăsăturile programului de master în lingvistică în studiile lingvistice culturale, cum ar fi sociolingvistica, psiholingvistica, pragmatica interculturală, studiul discursului critic și lingvistica aplicată.
Unul dintre cursurile strâns legate de studii este Corpus Linguistics. Lingvistica Corpus poate fi folosită ca unul dintre instrumentele de analiză a fenomenelor lingvistice care devin un curs excelent în programul de master în lingvistică. Cu diferitele cursuri oferite în program, studenții au posibilitatea de a alege cursuri de interes.
Lectorii programului de master în lingvistică sunt absolvenți competenți din diverse discipline în domeniile lexicografiei, predarea limbilor, pragmatică, sociolingvistică, psiholingvistică și traducere. Unii dintre ei sunt cercetători internaționali și au stabilit o colaborare cu agenții și instituții academice din străinătate. În conformitate cu programul internațional al universității, programul de master în lingvistică a admis studenți străini și a explorat posibilitățile de a coopera cu universitățile din Australia și Filipine. S-a desfășurat și o cooperare internă între Programul de Master în Lingvistică cu East Java Language Center, Ministerul Educației și Culturii, Agenția/Consiliul de Limbă. Ca parte a îmbunătățirii calității absolvenților și a dezvoltării programului, programul de master în lingvistică a adus și lectori invitați interni și internaționali.
În dezvoltarea sa, programul de master în lingvistică a obținut un răspuns entuziast din partea publicului. Se vede din numărul tot mai mare de solicitanți din și din afara Java de Est care doresc să studieze mai departe în acest program. De la an la an, numărul solicitanților este în creștere, iar nivelul competitiv în admiterea de noi studenți este destul de ridicat. Acest lucru se datorează modelului de curriculum oferit, competenței și reputației personalului didactic și atmosferei favorabile de învățare. Sperăm că programul de master în lingvistică, Facultatea de Științe Umaniste, Universitas Airlangga își continuă marșul și se dezvoltă ca un program cu siguranță bine-cunoscut la nivel internațional.
Dr. Dra. Ni Wayan Sartini, M.Hum.
Viziune
Pentru a deveni un program independent, inovator și remarcabil la nivel național și internațional.
Misiuni
Misiunile programului de master în lingvistică sunt:
- Administrarea educației academice de primă clasă în lingvistică la nivel național și internațional;
- Administrarea cercetării de bază și aplicate inovatoare în lingvistică;
- Dedicarea expertizei lingvistice societății;
- Încercarea de independență în realizarea celor Trei Piloni ai Învățământului Superior ce țin de lingvistică.
Obiective
În realizarea viziunii, misiunilor și obiectivelor sale, programul de master în lingvistică desfășoară mai multe strategii, după cum urmează:
- Efectuarea procesului de prelegere cu învățare centrată pe student, în care lectorul nu este singurul care oferă materialele, ci uneori elevii oferă și materialele sub formă de prezentare.
- Susținerea de prelegeri invitate (inclusiv lectori de peste mări care vizitează Surabaya) pentru a lărgi înțelegerea studenților și a lectorilor în diverse domenii lingvistice.
- Efectuarea cooperărilor de cercetare cu lectori din alte universități din Indonezia și de peste mări.
- Acordarea de fonduri pentru studenții și lectorii care reușesc ca prezentatori în cadrul conferințelor naționale și internaționale.
- Oferirea de granturi pentru lectorii care au publicații în reviste naționale acreditate și reviste internaționale de renume.
- Implementarea Planului Strategic al Programului de Master în Lingvistică derivat din Planul Strategic al Facultății de Științe Umaniste.
Planificarea politicii operaționale și a programului este determinată la începutul anului sau începutul semestrului prin întâlnirea Programului și stabilită pe baza rezultatelor autoevaluării anuale, luând în considerare punctele forte și punctele slabe ale factorilor interni, oportunităților și amenințările factorilor externi. Maparea programului se realizează în conformitate cu planul strategic, viziunea, misiunea și obiectivele care sunt integrate pentru a obține eficiență și productivitate ridicate.
Rezultatul următoarei întâlniri de program este folosit ca bază pentru planificarea activității de funcționare a programului. Prin urmare, planificarea programului pe unitatea de lucru respectivă se referă la viziunea, misiunea, obiectivele și rezultatele politicii întâlnirii programului.
Strategii
- Crearea și dezvoltarea unui Plan strategic mai complet, concentrat și cuprinzător pentru programul 2012 – 2016.
- Consolidarea rețelei de comunicare, coordonarea și cooperarea cu absolvenții, părțile interesate, atât programul de master, cât și programele de știință înrudite la nivel național și internațional.
- Îmbunătățirea eficienței interne în ceea ce privește gestionarea unei organizații eficiente și a documentației sistematice și bine ordonate, precum și în ceea ce privește un proces de învățare eficient și atmosferă academică.
- Îmbunătățirea eficienței externe în ceea ce privește creșterea capacității de resurse umane pentru competitivitate și procurarea de fonduri în mod independent.
Galerie
Admitere
Curriculum
În semestrul 1 până în semestrul 3 studenții sunt obligați să urmeze 4 cursuri, în timp ce în semestrul 4 studenții urmează un singur curs și anume Teză.
În primul semestru, toți studenții trebuie să urmeze Teoria lingvistică contemporană, Filosofia limbajului și lingvistica corpus. În plus, li se cere să aleagă unul dintre cele trei cursuri pe baza studiului lor de licență: lingvistică engleză, lingvistică indoneziană și lingvistică japoneză. Studenții cu o licență în arte în limbi străine în afară de aceste trei limbi sunt rugați să aleagă unul dintre cele trei cursuri.
Rezultatul programului
Profil absolvent
Profilul de absolvent al programului de master în lingvistică este a) cercetător și b) factor de decizie. Alte descrieri pentru profilul respectiv sunt următoarele:
- Cercetător
- Capabil să efectueze cercetări asupra aspectelor lingvistice care cuprind aspectele gramaticii limbii (sunet, cuvinte și propoziții), achiziția limbii, utilizarea limbii și relațiile dintre limbă și societate.
- Factor de decizie
- Capabil să ia decizii cu privire la aspectele legate de predarea limbii, traducerea și planificarea limbii fie în scopul păstrării limbii, fie în scopul utilizării adecvate a limbii în anumite contexte, de exemplu pentru reclame pentru produse.
Rezultatele învățării și rezultatele subînvățarii
La finalizarea studiului, studenții programului de master în lingvistică vor fi capabili să:
- dezvoltarea cunoștințelor în domeniul lingvisticii prin cercetare (Profil de cercetare)
- rezolva probleme legate de lingvistică (Decision Maker Profile)
- efectuarea de cercetări benefice pentru societate și știință, precum și obținerea recunoașterii naționale și internaționale (Profil de cercetare).
Următoarele sunt detaliile rezultatelor subînvățării din fiecare rezultat al învățării.
- Capabil să dezvolte cunoștințe în domeniul lingvisticii prin cercetare (Profil de cercetare)
- Capabil să aplice teoria lingvistică contemporană în cercetarea lingvistică care are ca rezultat cercetări inovatoare.
- Capabil să analizeze filosofia limbajului în viață cu abordarea filozofică adecvată.
- Capabil să analizeze fenomenele lingvistice printr-o abordare interdisciplinară între psihologie și lingvistică.
- Capabil să analizeze fenomenele lingvistice printr-o abordare interdisciplinară între sociologie și lingvistică.
- Capabil să analizeze critic problemele legate de actele de vorbire din societate.
- Capabil să analizeze fenomenele lingvistice curente în japoneză, indoneziană sau engleză folosind teorii lingvistice adecvate.
- Capabil să rezolve probleme legate de lingvistică (Decision Maker Profile)
- Capabil să rezolve problemele lingvistice din societate printr-o planificare lingvistică adecvată, în conformitate cu situația și starea societății.
- Capabil să rezolve probleme legate de însuşirea unei a doua limbi prin utilizarea teoriei lingvistice aplicate.
- Capabil să rezolve probleme legate de traducere, predarea limbii japoneză, engleză sau indoneziană utilizând teorii lingvistice adecvate.
- Capabil să efectueze cercetări benefice pentru societate și știință, precum și să obțină recunoaștere națională și internațională (Profil de cercetare)
- Capabil să efectueze cercetări în domeniul lingvisticii și culturii în analiza fenomenelor legate de limbă și cultură.
- Capabil să efectueze cercetări utilizând o abordare lingvistică de corpus pentru a produce cercetări care să reflecte mai mult utilizarea reală a limbii.
- Capabil să scrie o propunere de teză de bună calitate și să o susțină în cadrul seminarului.
- Capacitate de a scrie o teză care merită publicată în reviste naționale și internaționale.